וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הזמר בוי ג'ורג' חושף איך הוא השיג את הגזרה הדקה שלו

עודכן לאחרונה: 15.1.2024 / 9:26

הזמר האייקוני בוי ג'ורג' מוציא ספר זכרונות חדש וחושף בו את כל התהליכים הרפואיים שעבר, ולא מתבייש

שגיא בן נון על הופעה של בוי ג'ורג' ומועדון תרבות מתוך המהדורה המרכזית 7.11.17/צילום:אבי כהן עריכת וידאו:ניר חן

"אני על מונג'רו. נכון כולם? תאמינו לי, כל מי שהיה שמן בשנה שעברה ועכשיו רזה הוא על סם הפלא", כתב הזמר בוי ג'ורג' בספר הזיכרונות החדש שלו, 'קארמה'.

בספר הזיכרונות החדש שלו, הזמר ואייקון הפופ של שנות ה-80, בן 62, חשף את כל ההליכים הקוסמטים שעבר ואת הירידה במשקל אותה הוא מייחס לזריקת הדיאטה הפופולרית מונג'רו. בנוסף הוא מגלה כי עבר מתיחת בטן ("הדבר הכי כואב שעברתי אי פעם") והשתלות שיער.

"הגיע הזמן להתוודות שעברתי שלוש השתלות שיער בסביבות 2015-2018 - שתיים באירלנד ואחת אחרונה בלוס אנג'לס - והדבר המוזר הוא שאף אחד לא זוכר שהייתי קירח כגירית מגולחת", כתב. "עברתי מתיחת בטן זמן קצר לאחר מכן, וזה היה הדבר הכי כואב שעשיתי אי פעם כי יצאתי לסיבוב הופעות מיד אחר כך עם סינדי לאופר עם שקית הדם מחוברת עלי".

"איבדתי בעבר למעלה מ-40 ק"ג בדיאטת האיזון המטבולי והייתי צריך להיפטר מעודפי העור", הסביר בספר. "כשמישהו שואל על הצלקת שלי אני אומר שהיו לי תאומים בקיסרי. אף פעם לא עשיתי בוטוקס, ואולי אני האדם היחיד בשואו ביזנס עם הפנים הטבעיות שלו. אני לא מפחד להזדקן ואני חושב שגדלתי לתוך עצמי. זה אולי נראה מוזר לומר שאני מרגישה יותר סקסי, אבל אני דווקא כן. נהגתי להתבדח לאורך השנים, 'סקסי בגיל 60'. זו הייתה השאיפה שלי".

בוי ג'ורג'. GettyImages
בוי ג'ורג'/GettyImages

בשנת 2022, בוי ג'ורג' ניסה לקחת את תרופת הסוכרת מסוג 2 Ozempic כדי לשמור על הגזרה הרזה החדשה שלו. עם זאת הוא עבר מאוחר יותר למונג'רו, והודה ששמירה על משקלו הייתה קשה לאורך השנים כאדם שנמצא כל הזמן בעין הציבורית.

Ozempic הוא שם המותג של semaglutide ופועל במוח כדי להשפיע על השובע. הזריקה מאושרת על ידי ה-FDA לטיפול בסוכרת מסוג 2, אך נמצאת בשימוש ידוענים רבים לירידה במשקל. בדומה לאוזמפיק, Mounjaro הוא שם המותג של tirzepatide, הפועל על ידי הפחתת התיאבון ושיפור האופן שבו הגוף מפרק סוכר ושומן. התרופה - הנלקחת בהזרקה בירך, בבטן או בזרוע - מאושרת גם על ידי ה-FDA לטיפול בסוכרת מסוג 2 ופופולרית כעזר לירידה במשקל.

"נאבקתי עם המשקל שלי רוב חיי ולהיות בביקורת ציבורית ותקשורתית לא עוזר", כתב ג'ורג'. "אני אוהב אוכל ואני לא יכול לשלוט בתיאבון שלי, אבל אני חושב שסוף סוף הצלחתי להשתלט עליו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully