וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה עובד! דבש עם שום היא תרופת הסבתא המושלמת לצינון ושפעת - וזאת הסיבה

עודכן לאחרונה: 10.12.2023 / 0:19

מגוון מומחים רפואיים נשבעים ביעילותה של תרופת הסבתא שמשלבת דבש עם שום נגד מחלות המגיעות עם החורף - מצינון ועד שפעת. כך תכינו לכם את התרופה המינון הנכון והטעים גם אם אתם לא חולים ורק רוצים לחזק את המערכת החיסונית

ככה מכינים את התרופה הטבעית - דבש עם שום/@creative_explained

דבש ושום, ביחד ובנפרד, זוכים לשבחים על היתרונות הבריאותיים שלהם במשך שנים, כשמסתבר שרבים משלבים בין השניים כדי להכפיל את היתרונות הבריאותיים שהם מעניקים. לעומת זאת יש לא מעט שלא מאמינים ב"תרופה" ומעדיפים להימנע מהשילוב הלא מאוד מעורר תיאבון שלהם. כעת מומחי בריאות טוענים שלדבש עם שום אכן יש יתרונות בריאותיים רבים מוכחים - ומציעים כיצד יש לשלב ביניהם ולצרוך אותם גם אם אתם לא חולים ורק רוצים לחזק את המערכת החיסונית שלכם.

"למדתי שאפשר לנצל את התמיכה החיסונית והיתרונות של הקלה על סימפטומים של שום ודבש גולמי כאחד, על ידי התססה שלהם יחד", הסבירה בלוגרית Happy Mama Essentials וחובבת הבריאות מקנזי וילר ל-Good Morning America. "כששום מותסס, היתרונות שלו קיצוניים", הוסיפה מומחית עשבי התיבול והמרפא ריאן סטפנסון, מייסדת אתר הבריאות Artah, בראיון ל-Vogue.

להאשטאג #HoneyGarlic יש 40 מיליון צפיות בטיקטוק כאשר אנשים מנסים בעזרתם להדוף כל מחלה במהלך עונת הצינון והשפעת. החסידים קוראים לשילוב "משנה חיים" ו"זהב נוזלי" - שלא לדבר על "התבלין האהוב החדש שלכם".

כך תוכלו ליהנות מהיתרונות הבריאותיים של השניים:

יש לזה הוכחות מדעיות: דבש מציע השפעות נוגדות חמצון, אנטי מיקרוביאליות, אנטי דלקתיות, אנטי-פרוליפרטיביות, אנטי סרטניות ואנטי גרורות, על פי הספרייה הלאומית לרפואה. הממתיק החלקלק והסמיך כבר מזמן הוכרז כמדכא שיעול ומכונה אפילו "מעיל גרון".

השום בדבש, כשהוא לעיס או כתוש, מייצר תרכובות גופרית כמו אלאין, שעוזרות להגביר את התגובה של תאי דם לבנים הנלחמים במחלות, בתוספת דיאליל דיסולפיד וס-אליל ציסטאין, המתהדרים ביתרונות אנטי-ויראליים, אנטי-דלקתיים ואנטי-פטרייתיים.

שום - שניתן לבלוע נא, כתוסף או בתסיסה - נמצא גם כמגביר את יעילות המערכת החיסונית כדי לעזור למנוע או להפחית את חומרתן של מחלות, כולל הצטננות, אמרה ד"ר ראג' ארורה ל-Vogue. "בנוסף לסגולות הרפואיות של דבש ושום גולמיים, אתם, כמובן, נהנים ממזון פרוביוטי טבעי, שהוא נהדר לבריאות המעיים", הוסיפה ארורה.

עוד בנושא:
בואו לגלות: אילו תרופות סבתא עובדות ואילו לא

הדבר המדהים ששתי כפות דבש ביום עושות לגוף שלכם

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

חסידי התרופה מציעים להתסיס דבש ושום יחד כדי לנצל את כל היתרונות הבריאותיים האפשריים. גורו הבריאות וילר ממליצה להכניס שתיים עד שלוש שיני שום קלופות לצנצנת ולכסות אותן בדבש גולמי - ואז לערבב את הצוף המתוק והדביק. אטמו בצורה רופפת את הצנצנת: תצטרכו לפתוח ולסגור אותה מדי יום כדי למנוע הצטברות לחץ במהלך התסיסה - והניחו אותה במקום קריר ויבש למשך כשלושה עד ארבעה שבועות לפני שתשלפו ממנה כף. כלומר, כדאי שתכינו את התרופה הזאת כבר עכשיו כדי שתהיה מוכנה לימי החורף הקרים באמת. טפטפו מהתבלין הטעים שהפך קר על כמה ירקות או על גבינה וקרקרים, מציעה וילר, או הוסיפו לתה: "זה גם טעים וגם בריא", היא סיכמה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully