וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרון אוסבורן הגזימה עם האוזמפיק ועכשיו היא נראית ככה

עודכן לאחרונה: 22.11.2023 / 13:26

בשנה האחרונה השתמשה אוסבורן בזריקות הפופולריות ולמרות שלא הזריקה אותן חודשים היא טוענת כי הן גרמו לה להיות רזה מדי והיא לא מצליחה להעלות במשקל. ויש לה עוד כמה אזהרות למשתמשים

למה השמנה מוגדרת כמחלה - ומתי היא באמת מסכנת אותנו?/מערכת וואלה

חודשים לאחר שהודתה שהשתמשה באוזמפיק לירידה במשקל, שרון אוסבורן חוששת שהיא הפכה ל"רזה מדי". בשיחה עם הדיילי מייל, אשת הטלוויזיה ואשתו של זמר הרוק אוזי אוסבורן אישרו שהיא שוקלת כעת פחות מ-45 קילו, וציינה: "אני לא יכולה להרשות לעצמי לרדת יותר".

"אני כחושה מדי ואני לא יכולה להעלות משקל", אמרה אוסבורן בראיון שפורסם בשבוע שעבר. "אני רוצה להעלות במשקל, כי אני מרגישה שאני רזה מדי. אני מתחת ל-45 קילו ואני לא רוצה להיות. תזהרו במה שאתם מבקשים".

היא המשיכה וציינה שהיא החלה להשתמש באוזמפיק בדצמבר שנה שעברה, ולמרות שלא השתמשה בתרופה הניתנת להזרקה "כבר זמן מה", היא עדיין לא מסוגלת להעלות בחזרה מהמשקל שירדה.

"האזהרה שלי היא אל תתנו את זה לבני נוער, זה פשוט מדי", אמרה. "אתה יכול לרדת כל כך הרבה במשקל וקל להתמכר לזה, וזה מאוד מסוכן. לא יכולתי להפסיק לרדת במשקל ועכשיו ירדתי 42 קילו ואני לא יכולה להרשות לעצמי לרדת יותר".

שרון אוסבורן אחרי שהשילה ממשקלה מעל 40 קילו. GettyImages
שרון אוסבורן אחרי שהשילה ממשקלה מעל 40 קילו/GettyImages

אוזמפיק משמשת באופן מסורתי כטיפול בסוכרת המנהל את רמות הסוכר בדם. עם זאת, במשך חלק ניכר מהשנה האחרונה, התרופה הפכה לנושא חם בהוליווד לאחר שצ'לסי הנדלר, איימי שומר וכוכבות אחרות התפרסמו בפומבי לגבי השימוש בה כמדכא תיאבון להרזיה.

על פי הדיווחים, הפופולריות המרקיעה שלו בקרב אלו שמחפשים לרדת במשקל הובילה למחסור עולמי, כלומר חולים רבים עם סוכרת מסוג 2 אינם יכולים לגשת אליו. אנשי מקצוע רפואיים גם מיהרו להדגיש את תופעות הלוואי הלא נעימות של התרופה, כולל בחילות.

עוד בוואלה!

המדען מאחורי זריקות ההרזייה אומר שהן הופכות את החיים ל"משעממים מאוד"

לכתבה המלאה

אוסבורן התייחסה לראשונה לשימוש שלה באוזמפיק בספטמבר, ואמרה ל-E! חדשות: "זה לא סוד קטן ומלוכלך כשאתה לוקח משהו שיעזור לך לרדת במשקל, וזה בסדר גמור". עם זאת, מאוחר יותר באותו החודש, היא נקטה בגישה זהירה יותר במהלך ראיון בטלוויזיה ב"פייר מורגן לא מצונזר", שגרר שיח ער על המראה הדק בעליל שלה. "בעצם לא רציתי להיות רזה, אבל זה פשוט קרה", אמרה אז.

אוסבורן המשיכה לדחות את הביקורת הזו בראיון שלה לדיילי מייל, וציינה: "מעולם לא היה אכפת לי מה אנשים אומרים על איך שאני נראית כי אני יודעת ששילמתי הון תועפות כדי לנסות ולהראות מושכת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully