וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הד"ר חשפה: אמבטיות קרח מעוררות את החשק המיני

6.9.2023 / 0:09

ד"ר קמילה לווין, שהשתתפה בעברה בתחרות מיס פיטנס של ברזיל, עשתה אמבטיות קרות מאוד בכדי להקל על כאבי השרירים שלה. ואז היא הבינה איזו עוד השפעה נהדרת נוספת יש להן: "זו היתה הפתעה עבורי"

בלרינה עושה אמבטיית קרח/Anastasia Volochkova

מרגישות שירד לכן החשק המיני? ייתכן שאמבטיית קרח ממש עשויה לעזור לכן לעורר אותו. ד"ר קמילה לווין, רופאה ברזילאית, טוענת שאמבטיות קרח בהחלט מעוררת את היצר המיני שלה ושזה שינה את חיי הסקס שלה. קמילה, שהתחרתה תחרות מיס פיטנס ב-2022, טענה בריאיון שערכה לאחרונה שהיא מרגישה חרמנית יותר אחרי החלה להקפיא את הגוף שלה באמבטיה.

"זה ממש מעורר את התיאבון המיני שלי", אמרה קמילה בת ה-31 ל-NudePR.com, "אני מאמינה שזה אימון טוב מאוד לבריאות שלנו. זו היתה תגלית נהדרת מבחינתי. לא ציפיתי לזה, זו היתה הפתעה. עכשיו אני שמה באופן קבוע כמה שקים של קרח באמבטיה שלי".

לוין אמרה שהיא התחילה לעשות אמבטיות קרח כדי לטפל בכאבי שרירים לפני שהבינה את ההשפעה הבלתי צפויה שיש לפעילות על החשק המיני שלה.

ד"ר קמילה לווין עושה אמבטיית קרח. camillalewinoficial, צילום מסך
הופתעה בעצמה מהתגלית המרעישה שלה. ד"ר קמילה/צילום מסך, camillalewinoficial

הרופאה, שבעמוד האינסטגרם שלה (בו יש לה 67 אלף עוקבים) מגדירה את עצמה גם כאתלטית ומוזה לכושר, הסבירה ש"טבילה באמבט קרח מקלה על תסמינים כמו נפיחות ואדמומיות", וציינה את היתרונות הנוספים, "זה גם מקדם כיווץ כלי דם, מפחית את זרימת הדם המקומית ואת חדירות התאים".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

אבל ד"ר לווין היא לא היחידה שחושבת ככה. גם ד"ר רוברט גלטר, עוזר פרופסור לרפואת חירום בבית החולים לנוקס היל באפר איסט סייד של מנהטן, אמר לניו יורק פוסט שמי שרוצה לשפר את חיי המין שלו צריך להקשיב לעצה של ד"ר לוין. "מחקרים ראשוניים הצביעו על כך שטבילה במים קרים יכולה להגביר שחרור הורמון מחלמן המיוצר בבלוטת יותרת המוח במוח", הסביר. "שחרור ההורמון עשויה גם להגביר את ייצור הטסטוסטרון בגברים ולעורר ביוץ וייצור פְּרוֹגֶסְטֵרוֹן בנשים - מה שעשוי להוביל לעלייה בחשק המיני."

למרות שאין הסכמה בקרב הרופאים לגבי הטענות האלה, ד"ר לוין היא לא הרופאה הראשונה שהכריזה שאמבטיות קרח משפרות את החשק המיני. בשנה שעברה, הסקסולוג הסינגפורי ד"ר אוברדן מריאנטי אמר ל-South China Morning Post שהוא מאמין שאמבטיות קרח משפרות את הביצועים ואת החוויה המינית מכיוון שהן עוזרות בזרימת הדם.

"מבחינה פיזיולוגית, חלק גדול מהחוויה המינית שלנו מסתמכת על מערכת לב וכלי דם בריאים ומערכת עצבים בריאה, מכיוון שגם הפין וגם הפות הם איברי זקפה שתלויים בזרימת דם חזקה כדי להתמלא בדם ולאפשר קיום יחסי מין" הוא הסביר. "כאשר חושפים את הגוף לקור קיצוני, כלי הדם מתכווצים, במיוחד בגפיים, כדי לדחוף דם לאיברים החיוניים". ד"ר גלטר גם אמר ל"פוסט" שאמבטיות קרח עשויות להוביל גם ל"זרימת דם מוגברת לאיברי המין, וכתוצאה מכך לגירוי מיני מוגבר בשעות שאחרי". עם זאת, הוא אמר שדרוש מחקר מובהק יותר כדי לאשר את התופעות האלה.

במקביל, ד"ר מארק היימן - שלאחרונה עלה לכותרות בטענה שיש לו "גיל ביולוגי שצעיר בשני עשורים מגילו האמיתי" - אמר שהוא גם מכור לאמבטיות קרח. הוא הסביר בפוסט באינסטגרם שנמצא כי "אמבטיות קרח והידרותרפיות אחרות מעצימות את המערכת החיסונית, עוזרות לטפל בדלקת אוטואימונית, להקל על כאב ולהאיץ את ההתאוששות מפציעות ספורט ומגבירות מאוד את הרגישות לאינסולין".

גם קים קרדשיאן עושה טבילות קרח

וגם קורטני

לא רק רופאים, אלא גם סלבס הצהירו על אהבתם לאמבטיות קרח. מוקדם יותר השנה קים וקורטני קרדשיאן פרסמו באינסטגרם תמונות שלהן שקועות באמבט קרח וקורטני כל כך נהנתה עד שרכשה לעצמה אמבט משלה בעלות של 7500 דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully