וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אם שכרה בטעות ברבי חשפנית ליום ההולדת של בתה בת ה-5

16.8.2023 / 0:02

ג'ולייה סיפרה שכשהייתה בת 5, חשפנית בתלבושת ברבי הוזמנה בטעות על ידי אמה ליום הולדתה. אז מה עשתה הברבי כשהבינה את הטעות?

"אמא שלי הביא ברבי-חשפנית למסיבת יום הולדת 5 שלי"/@joolia_go0lia/

ג'וליה דוגאן, רוקחת בת 32 המתגוררת במיין, ניו אינגלנד, סיפרה את סיפור חגיגות יום הולדתה ל-18,000 העוקבים שלה בטיקטוק ועוררה מבול של תגובות משעשעות מילדי שנות ה-90 וה-80 שחוו תקלות דומות. בסרטון, שצבר יותר מ-200,000 לייקים ו-750 תגובות, סיפרה ג'וליה על הפדיחה הנוראית שעשתה לה אמה, בה נזכרה כי היא בדיוק מתארגנת לה לצפייה בסרט "ברבי" בקולנוע.

היא נזכרה שאמה ערכה עבורה מסיבה בנושא "ברבי" ליום הולדתה ה-5 ושכרה למסיבה "מפעילה בדרנית" מספר הטלפונים המכונה "ברבי". אמה של ג'וליה הייתה בטוחה שהזמינה למסיבת החלומות של בתה ליצנית שמתלבשת כברבי, אך כשזו הגיעה לשם - היא גילתה שהזמינה חשפנית שקוראת לעצמה ברבי. "האישה הזאת מופיעה והיא חשפנית ואני אוהבת אותה", פרצה ג'וליה בצחוק בסרטון, "היא שיחקה איתנו. היא לא הורידה את בגדיה. עקבתי אחריה, נפעמת שברבי הגיעה למסיבת יום ההולדת שלי וכל ההורים שם צחקו ממש".

כמובן שכשהחשפנית הבינה שהיא הוזמנה בטעות למסיבת יום הולדת של ילדות בנות 5, היא נותרה עם הבגדים עליה ולא שיתפה את הילדים בטעות של האם. ג'וליה סיפרה ל-TODAY.com שהברבי הגיעה למסיבה כשהיא לבושה בחולצת ביקיני ורודה וחצאית דשא, כששיערה בלונדיני וארוך מאוד, ממש כמו של ברבי. "אני רק זוכרת שהחזקתי לה את היד והסתובבתי איתה. הייתי מהופנטת ממנה" היא נזכרה.

הנה הסיפור המלא והמאוד משעשע שלה:

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

כשג'וליה הגיעה לתיכון, רק אז היא גילתה את האמת על מי הייתה באמת ה"ברבי" שכיכבה במסיבת יום ההולדת שלה. "לפני שעברנו דירה, אמא שלי ואני הסתכלנו על תמונות ישנות והייתי כזה 'אה, איזו ברבי שכרת ליום ההולדת שלי?' ואמא שלי אמרה, 'הו, זה סיפור מעניין'".

מהתגובות של הצופים בסרטון, נראה שאמה של ג'וליה לא הייתה היחידה שעשתה טעות בלתי הולמת במסיבת יום ההולדת של בתה. "אני חושב שזו הייתה טעות נפוצה בזמנים שהיו מחפשים דברים בספר טלפונים... ההורים שלי מצאו מועדון חשפנות ולקחו אותנו הילדים בטעות לשם", כתב אחד ואחר הוסיף: "אמא שלי הזמינה בטעות סרט לא ראוי לצפייה במקום הופעה של הספייס גירלז בתשלום". משתמש נוסף כתב: "ההורים שלי שכרו ליצן ליום ההולדת שלי (שנות ה-80) והוא איחר מאוד והופיע שיכור. המבוגרים נתנו להצגה להימשך כדי שלא נתאכזב". צופה נוסף כתב: "אמא שלי הגישה בטעות עוגת רום באחת המסיבות שלי כשהייתי ילד".

במקביל אחרים תהו כיצד הגיבה הברבי כשגילתה לאיזו מסיבה היא הוזמנה. "זו בטח אחת המסיבות היותר טובות שהיא הייתה בהן. עוגה חינם ובלי גברים שיכורים", כתב אחד ואחר הוסיף: "זה בטח היה אחד הימים היותר מספקים שלה, אבל הגיוני שגם היום הכי פחות רווחי שלה". אדם נוסף כתב: "זה סיפור מדהים... מעניין אם החשפנית תראה את הסרטון הזה מתישהו ותשתף את הצד שלה בסיפור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully