וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אווה מנדז לא מסכימה לבנותיה להשתמש באינטרנט. זו הסיבה

עודכן לאחרונה: 7.8.2023 / 7:41

הבנות כבר בנות שבע ושמונה, אבל השחקנית לא מאפשרת להן גישה לאינטנרט. זה לא אומר שאין להן זמן מסך, אבל בכל זאת - מה עומד מאחורי הגישה שלה?

אווה מנדז. GettyImages
לא מרשה/GettyImages

החשקנית אווה מנדז חשפה שהיא לא נותנת לבנותיה שלה ושל השחקן , כוכב הסרט "ברבי" - ריאן גוסלינג - להשתמש באינטרנט. השחקנית, בת 49, עלתה לאינסטגרם ב-3 באוגוסט כדי לחלוק את אחד הכללים על פיהם היא מחנכת את אזמרלדה בת השמונה ואמאדה בת השבע. מנדז שיתפה סרטון שבו היא מנידה בראשה "לא" ומנענעת באצבע, כשהיא ציינה שכך היא מגיבה לבנותיה כשהן מבקשות להשתמש באינטרנט.

"כשהבנות שלי שואלות אותי אם הן מבוגרות מספיק כדי להיכנס לאינטרנט, מדיה חברתית או כל דבר שדורש wifi", היא כתבה בכיתוב.

כשמעריץ בתגובות שאלה מתי היא תאפשר לילדיה להשתמש באינטרנט, מנדז התוודתה בגילוי לב שהיא עדיין מנסה להחליט לגבי זה. היא גם ציינה שהיא חוקרת כיצד מדיה חברתית יכולה להשפיע על ילדים ככל שהם ממשיכים להתבגר.

"אני בכנות לא יודעת. אני חייבת לראות לאן זה הולך", הגיבה. "לעת עתה, אני מתבוננת בהן ומתעדכנת במחקר על האופן שבו מדיה חברתית יכולה להשפיע על המוח של ילד".

כשהן יתבגרו, זה יהיה קשה יותר

היא הגיבה למעריץ אחר ששיבח את החלטת ההורות שלה, כשמנדז ציינה שאמנם היא "רק משתפת את מה שהיא מרגישה עכשיו", אבל היא חושבת שיהיה קשה יותר להרחיק את בנותיה מהאינטרנט ככל שהן יתבגרו.

מנדז הבהירה שבנותיה עדיין מקבלים זמן מסך, והוסיפה: "נתתי לילדות שלי להשתמש באייפד כדי ליצור סרטים ולצפות בסרטים שהורדתי, אבל אין לי גישה לאינטרנט באייפד". השחקנית ספגה גם קצת ביקורת על כלל ההורות שלה, כשמשתמש אחד באינסטגרם כתב: "אנחנו במאת האינטרנט, אז בסופו של דבר כולם יצטרכו או ירצו לגשת לאינטרנט. מצטער".

ריאן גוסלינג עם אמה סטון. Jason Kempin, GettyImages
מקפידים על פרטיות/GettyImages, Jason Kempin

בעוד מנדס וגוסלינג - שביחד מאז 2011 - ידועים ככאלה השומרים על פרטיות רבה, הם שיתפו כמה פרטים על גידול ילדים משותף.

במהלך ראיון עם Byrdie ביולי 2022, מנדס הסבירה שהיא ובן זוגה רוצים לוודא שילדיהם ירגישו בטוחים בעצמם לאורך כל מה שהם עושים בחיים. "אני מקווה שראיין ואני עושים את העבודה רק על ידי אהבה, אהבה מוחלטת, ועושים את רוב העבודה בשבילם כדי שהם יגדלו בתחושה שהם מספיקים", אמרה. "זה הדבר היחיד שבאמת חשוב לי. כי ברגע שהם מרגישים שהם מספיקים, לא משנה מה הם עושים, לא משנה מה הם עושים בסופו של דבר, זה יזין בכל תחום בחייכם. במיוחד לגבי מידת המשיכה שלך, או כל הדברים האלה."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully