וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בעלי הרג מישהי וחמק מעונש": אחיות חושפות את הווידויים ששמעו על ערש דווי

7.8.2023 / 0:01

בני משפחה ואנשי צוות רפואי חושפים כמה מהווידויים המוזרים ביותר ששמעו מאנשים שהיו על ערש דווי, מאחת שסיפרה שבעלה רצח מישהי ועד זה שהתעקש לצאת צודק גם במותו

חתונה על ערש דווי: נישאה לאהובה לאחר שהתבשרה שהיא עומדת למות/סיפור בדקה

בשרשור ויראלי שיתפו משתמשי רדיט את המילים האחרונות של יקיריהם הגוססים רגע לפני שעברו לעולם הבא. בעוד שרבים שיתפו סיפורים מרגשים ומנחמים, אחרים חלקו סיפורים מוזרים ומשעשעים - מאישה שהתעקשה לרדת על האחות שלה גם במילותיה האחרונות ועד וידוי מצמרר על רצח.

המילים האחרונות של חולים על ערש דווי יישארו כנראה לנצח עם בני המשפחה והצוות הרפואי, שזכו להיות לצידם ברגעים האחרונים שלהם. כמה מאותן מילים שותפו בפוסט שהתפתח ב"רדיט" בנושא. רבים שיתפו את המילים העמוקות, המנחמות והעוצמתיות ששמעו - בעוד שאצל אחרים זה היה מוזר ומשעשע.

הכל החל כשמשתמש רדיט, maaraa_h, שאל אחיות בתי חולים על הדברים המרתקים ביותר שאנשים אמרו להן על ערש דווי. הפוסט קיבל מבול של תגובות מאחיות, אנשי מקצוע רפואיים, בני משפחה וחברים קרובים שנכחו כאשר אהובם הלך לעולמו.

אישה מליטה את פניה בידיה בעצב במיטת בית חולים. ShutterStock
מוכנים להיות בהלם?/ShutterStock

במקרה קיצוני אחד, תואר אב שהיה נחוש לצאת צודק - גם במותו. המשתמש naomis16 כתב: "כשהייתי חובש, הגענו למטופל זקן שכבר מת. הוא היה בחופשה עם אשתו ושני ילדיו הבוגרים. כנראה, באותו בוקר, הוא אמר למשפחתו: 'אני הולך למות היום'. לאחר שהתמוטט, הוא התעורר לרגע ואמר, 'רואים? אמרתי לכם שאני הולך למות היום', לפני שאיבד שוב הכרה ומת". הוא הוסיף שבנו התחיל לבכות ואמר: "זה אבא. תמיד היה חייב לצאת צודק".

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

עוד משפטים שנאמרו על ערש דווי:

אחות שעונה לכינוי u/kratomstew, סיפרה שממש לפני מות המטופלת שלה, היא פנתה אליה ואמרה: "את באמת קצת מסכנה". u/Decent_relief שיתף אנקדוטה משעשעת נוספת. הוא כתב: "ממש לפני שסבתא שלי מתה, הדופק שלה עלה עד ל-220. כשהמוניטור התחיל להשמיע כל מיני קולות, היא צעקה 'האם אני אמורה להפסיק לנשום עכשיו?!''.

עובדת סיעודית אחת מצאה את עצמה בסיטואציה לא נעימה במיוחד כשהמטופלת האהובה עליה קראה לה בדחיפות לחדרה כדי לספר לה סוד על בעלה שמת מזמן, אותו תיעבה. העובדת אמרה: "היא תפסה את ידי, משכה אותי לעברה ולחשה שבעלה וחבריו הרגו אישה והצליחו לחמוק מעונש. הם היו על סירה ואמרו שהאישה טבעה, אך היא ידעה שזה לא נכון". האחות הצעירה אמרה שהיא חשה צמרמורת במעלה עמוד השדרה שלה, כשהאישה הגוססת המשיכה: "היא הייתה אישה צעירה ויפה בדיוק כמוך! את צריכה להיות זהירה! אל תספרי לאף אחד, הם יתפסו את שתינו, אבל הייתי חייבת להזהיר אותך, יקירתי".

עוד בנושא:
חולה דיאליזה מת כשקיים יחסי מין במכונית עם האחות - שלא הזמינה אמבולנס

האיש שמשמש כ"קול של המתים" ומגלה לכולם את האמת בהלוויה

משתמש אחר שיתף סיפור מלחיץ לא פחות. כשעבד אצל סייעת תזונתית בבית אבות, מטופל חשף בפניו משהו שהותיר אותו ללא מילים. העוזר, אז בן 16, אמר שהוא התיידד עם אדם שסיפר לו רבות על מלחמת העולם השנייה - ולמרבה הצער לקה בשבץ מוחי. הוא אמר: "כשהוא חזר מבית החולים, הוא לא זכר אף אחד מלבדי ואמר לי שלא טוב לו. הוא ידע שזמנו קרב. הוא אמר שהגיע הזמן לשלם על כל הדברים הנוראים שעשה באירופה". כשניסה להאיץ באיש ללכת לישון, הוא הגיב: "אני יודע לאן אני הולך. יש רק מקום אחד לאנשים שעשו את מה שאני עשיתי. הרגתי כל כך הרבה אנשים, ג'ו. רוב הזמן, זה לא משנה מי זה היה. נכנסנו לבניינים ורק ירינו. יש רק מקום אחד בשבילי. זה מה שמגיע לי".

רבים מעידים שהרגעים שלפני המוות מעניקים תחושה של בהירות - וזה היה נכון גם לגבי סבתו של משתמש אחד העונה לכינוי u/Chilibean127. הוא אמר: "היא סבלה מדמנציה קשה במשך שנים. יום אחד היא פקחה את עיניה ואמרה: 'מצאתי את ג'ק'. ג'ק היה סבא שלי שמת שמונה שנים לפני כן. היא אמרה שהם היו בנשף עם החברים שלהם - ואז היא אמרה, 'אני חייבת ללכת, הוא ביקש ממני לרקוד איתו' ואז היא הלכה לעולמה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully