וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חולה דיאליזה מת כשקיים יחסי מין במכוניתו עם האחות - שלא הזמינה אמבולנס

16.7.2023 / 0:07

אחות מבריטניה קיימה יחסי מין עם מטופל בדיאליזה במכוניתו - וסירבה להזעיק עזרה כשהוא חטף התקף לב מהחשש שזה יביא לפיטוריה. האמת נחשפה בחקירתה והדבר שחששה ממנו קרה

תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

פנלופי וויליאמס, אחות מבריטניה, נמצאה מנסה להחיות מטופל דיאליזה שחטף התקף לב לאחר שהשניים קיימו יחסי מין ברכבו. בת ה-42 סירבה להזעיק עזרה מהחשש שהרומן בין השניים יתגלה והתקשרה לחברתה שהגיעה במהרה למקום והזמינה בעצמה אמבולנס.

וויליאמס, שנמצאה עם המטופל כש"מכנסיו מופשלים", לפי ה-Telegraph, אמרה בהתחלה לשוטרים בוויילס שהיא רק פגשה את המטופל - שפרטיו לא נמסרו - כי הוא שלח לה הודעה כדי לעדכן אותה שהוא לא מרגיש בטוב. בפגישה רשמית עם המנהלים שלה, וויליאמס - שהיה לה בן זוג - "הכחישה כל קשר מיני" עם הגבר שמת ואמרה שהיא פשוט "ישבה בחלק האחורי של המכונית שלו במשך כ-30 עד 45 דקות" ו"רק דיברה איתו". "היא הסבירה כי המטופל החל לגנוח ולפתע מת", לפי שימוע של מועצת האחיות והמיילדות (NMC).

עם זאת, האחות הודתה מאוחר יותר שהשניים בעצם ניהלו רומן בן שנה בזמן שהוא קיבל טיפול קבוע במחלקת דיאליזה - ונפגשו באותו לילה כדי לקיים יחסי מין. ה-NMC אמרה בתחילה שהמפגש התרחש בחניון של בית החולים, אבל ביום רביעי היא התנצלה בפני בית החולים - ואמרה שזה קרה למעשה בחניון שאינו משוייך לבית החולים ברקסהאם.

כאשר שמה לב שהמאהב שלה במצוקה, וויליאמס התקשרה לעמיתה במקום לשירותי חירום, כך דיווח WalesOnline. וויליאמס "בכתה, הרגישה במצוקה וביקשה עזרה כשניסתה להסביר שמישהו מת - אבל עדיין סירבה להתקשר לשירותי החירום, אפילו כשחברתה התחננה בפניה לעשות זאת", כך נכתב בדיווחים.

במקום זאת, היא חיכתה לחברתה, שסוף סוף הזעיקה אמבולנס כשהגיעה לשם, כשלא דווח כמה זמן לקח מהרגע בו התקשרתה לחברתה ועד שהאמבולנס הגיע למקום כדי להעניק את הטיפול המתבקש. כשהחברה הגיעה לשם, גם היא החלה בניסיונות החייאה. מותו נקבע כ"אי ספיקת לב ומחלת כליות כרונית שנגרמה על ידי אפיזודה רפואית".

עוד בנושא:
זכתה בתואר "מורת השנה" - ואז נעצרה בחשד שקיימה יחסי מין עם תלמיד בן 16

הקליטה זוג מקיים יחסי מין בחדר המלון לידה (ואת קולות ההנאה שמעו גם הצופים בבית)

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

ה-NMC הסירה את וויליאמס מרשימותיה - כלומר היא כבר לא יכולה לעבוד כאחות - על כך ש"פגעה במוניטין של מקצוע האחיות". "פעולותיה של גברת וויליאמס היו חריגות משמעותיות מהסטנדרטים הצפויים מאחות מוסמכת - ואינן עולות בקנה אחד עם הישארותה ברשימה", קבעה המועצה, "הפאנל סבר שהממצאים במקרה הספציפי הזה מוכיחים שמעשיה של גברת וויליאמס היו כה חמורים, שלאפשר לה להמשיך לעבוד יערער את אמון הציבור במקצוע וב-NMC כגוף רגולטורי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully