וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המהפך של מיסי אליוט: לא תאמינו איך היא נראית היום

18.7.2023 / 7:18

הזמרת בת ה-51 סובלת כבר שנים ממחלה הפוגעת בתפקוד בלוטת התריס שלה. בשנה האחרונה היא מציגה גזרה דקיקה מתמיד - וכולם רוצים לדעת איך היא עשתה את זה

מיסי אליוט, 2023/missymisdemeanorelliott
מיסי אליוט בהופעה בישראל יולי 2010. נמרוד סונדרס
כך היא נראתה לפני כמה שנים. מיסי אליוט/נמרוד סונדרס

כשכוכבת ההיפ-הופ מיסי אליוט עלתה על במת פרסי הגראמי השנתי ה-65 בפברואר האחרון כדי לחגוג 50 שנות היפ-הופ/ראפ עם חבריה, כוכבי שנות ה-90 וה-2000, הלסתות של המעריצים נשמטו לא רק מהביצועים הקוליים של הזמרת אלא גם מאיך שהיא נראתה.

הראפרית בת ה-51 נראתה מדהים כשעלתה לבמה, אבל איך היא עשתה את זה, והאם הירידה במשקל בכלל הייתה מכוונת?

בעבר דווח כי הירידה במשקל של מיסי נבעה ממחלה. עוד ב-2011, הכוכבת ילידת וירג'יניה חשפה למגזין PEOPLE כי היא חיה עם מחלת גרייבס בשלוש השנים האחרונות - מחלה אוטואימונית שפוגעת בבלוטת התריס ומפריעה לכישורים המוטוריים וגורמת גם לעליה במשקל. היא אובחנה לאחר שכמעט התרסקה עם המכונית עקב התכווצויות קשות ברגליים שהתרחשו בזמן שנהגה.

הראפרית חוותה תסמינים חמורים, ואמרה שהיא לא יכולה אפילו להחזיק עט כדי לכתוב שירים. לאחר הטיפול, התסמינים שלה התייצבו. מיסי אמרה שבזמן שניסתה להשיג שליטה על המחלה, היא החלה להתמקד בבריאותה והחלה "לנהל את מתבה הבריאותי באמצעות תזונה ופעילות גופנית".

הורידה מהתפקיד 2 מרכיבים

במאי 2018, היא נתנה למעריצים שלה הצצה לתזונה הבריאה שלה ואמרה: "גאה לומר שעברו ארבעה חודשים ששתיתי רק מים בלי מיצים או סודה ולא אכלתי לחם, ואלוהים יודע שזה היה הכי קשה בשבילי. מעולם לא הייתי שתיינית מים אבל זה עזר לעור שלי. זה באמת מחזיר את הזוהר בחזרה ואני לא מרגישה כל כך אטית", היא המשיכה.

"עכשיו הדבר השני אם אני יכולה רק לחתוך ג'אנק פוד. לא! זו החולשה שלי #עובדות אבל אם אוכל לוותר על הדברים האחרים האלה אני אלחם בזה! אולי שני קאפקייקס בחודש", הוסיפה לצד תמונה של עצמה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully