וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדל חשפה זיהום באזור מביך לאחר שלטענתה "ישבה בזיעה של עצמה"

עודכן לאחרונה: 21.6.2023 / 12:36

הזמרת המשגעת סיפרה בראיון כי היא סובלת משפשפות ופטריות באיזורים הפרטיים שלה בעקבות הופעות מרובות שערכה בלאס וגאס בבגדים מחטבים. אז מה עושים כדי למנוע את התופעה הלא נעימה?

אדל דיברה בגילוי לב על כך שהיא סובלת מזיהום עור פטרייתי באזור מאוד לא נוח בגופה עקב לבישת מחטב בזמן ההופעות שלה, כך על פי דיווחים בתקשורת הבריטית.

הזמרת בת ה-35, סיפרה על כך שקיבלה שפשפות באזור המפשעה לאחר שהזיעה בתוך המחטב שלה לילה אחר לילה בזמן שהופיעה בלאס וגאס. לפי ה"דיילי מייל", אדל אמרה ש"החולצות שלה הזיעו" והוסיפה: "אני צריכה מגבת, ישו!"

היא המשיכה לספר לקהל שהרופא שלה הודיע ​​לה שיש לה זיהום עור פטרייתי שגורם לפריחה מגרדת באזורים חמים ולחים בגוף, כמו המפשעה.

אדל, גראמי 2023. GettyImages
מה קורה מתחת לשמלה? אדל/GettyImages

"זה קצת גס אבל לא ידעתי שזה קיים!" אמרה הזמרת. "ברור שכשאני עושה את ההופעות שלי אני לובשת מחטבים ששומרים את הכל בפנים וגורמים לי להריאות נהדר. אבל אני מזיעה הרבה והזיעה לא הולכת לשום מקום. אז בעצם אני פשוט יושבת בזיעה שלי. והרופא שלי נתן לי קרם נגד הגירודים". היא סיימה: "אני לא יודעת למה לעזאזל אמרתי לך את זה".

איך מטפלים?

"שפשפת או בשמה המקצועי אינטרטריגו היא בעיה סופר שכיחה, בעיקר בקיץ, ובעיקר במיקומים כמו קפלי העור. גורמי הסיכון הם חום ולחות, בגדים שאינם נושמים - כמו בדים סינטטיים, פעילות גופנית מאומצת והזעה, קפלי גוף שבהם מצטברת לחות וחום", מסבירה ד"ר להבית אקרמן, מומחית לרפואת עור.

"דרכי הטיפול הן איוורור וייבוש של האיזור בעזרת לבישת בגדים שסופגים את הזיעה וכמה שיותר איוורור של האזור. כמו כן ניתן להשתמש על בסיס קבוע בתכשירים שמייבשים את העור. תכשירים אלה הם תכשירים שמשמשים בדרך כלל לטיפול בתפרחת טיטולים ומכילים חומרים כמו צינק אוקסיד. הם יספחו את הזיעה וימנעו פיזית את החיכוך של קפלי העור. במקרים של התלקחות יש להשתמש בתכשירים במרשם רופא המכילים לרוב סטרואידים וחומר אנטיביוטי ואנטי פטרייתי", מסבירה ד"ר אקרמן.

לדבריה, כיום ישנם תכשירים משולבים כטיפול מנע שגם סופחים את הלחות וגם מכילים חומרים אנטי דלקתיים. "בכל מקרה מומלץ לפנות לרופא עור לקבל המלצות פרטניות וטיפים איך להתמודד עם התופעה כיוון שבארץ החמה שלנו יש הרבה מקרים כאלה וזו נוטה להיות בעיה שחוזרת על עצמה, ולכן צריך ללמוד לנהל אותה ולמזער אותה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully