וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפליצה בפרצוף של הרופאה שלה בזמן טיפול בגזים

9.6.2023 / 0:01

ברנדה קבעה מפגש אצל ד"ר קולון משום שהיא סובלת מפליטת גזים בלתי נשלטת -כלומר מפליצה בלי הפסקה. היא לא ציפתה למה שקרה לה בקליניקה. למה זה קורה ומה הטיפול זה? צפו, כי כמובן שהכל מתועד

החולה הפליצה בפניה של הרופאה/TLC

ברנדה קסעה פגישת ייעוץ עם הכירופרקטית ד"ר אלסנדרה קולון, שצולמה לתוכנית תוכנית Crack Addicts של רשת TLC, בתקווה שלחיצה נכונה על גבה תפסיק איכשהו את הנפיחות הבלתי פוסקות מהן היא סובלת. במהלך הפגישה, ד"ר קולון מיששה את דרכה במורד גבה של ברנדה, ולכאורה שחררה אותה מהמתחים בגופה - אבל זה גם גרם לברנדה לשחרר גזים היישר בפניה - מה שגרם לד"ר קולון לפרוץ מיד בצחוק.

לאחר הקליק הראשון בצווארה, ברנדה צרחה שזה 'הדבר הכי טוב אי פעם', תוך שהיא מנפנפת בידיה בהיסטריה. ד"ר קולון הזיזה אותה לאט לכמה תנוחות שונות בזמו שהיא עשתה את דרכה במורד גבה.

עם כל נגיעה, ד"ר קולון התכוננה לצעקה הגבוהה שבאה בעקבותיה. גם ברנדה צחקה מהצרחות והתבדחה שהיא "מהצועקות" והמשיכה לגנוח כשהכירופרקטית דוחפת במורד עמוד השדרה שלה.

אבל ד"ר קולון לא הייתה מוכנה למה שבא לאחר מכן - תוך כדי הטיפול ברנדה נפחה נפיחה חזקה, שהידהדה בחדר - כשפניה של ד"ר קולון היו בקו ישיר מעל התחתונים שלה. השתיים החלו לצחוק וד"ר קולון תפסה את אפה ונסוגה במהירות אחורה מברנדה שצחקה בטירוף וניסתה להתנצל.

צפו בטיפול ותבקרית המסריחה

בדיילי מייל נכתב שהכירופרקטית כנראה לא חשבה שברנדה תיקח את זה מילולית כשאמרה לה 'תנשמי נשימה גדולה ושחררי הכל'. כמו מקצוענית אמיתית היא לקחה את התקרית בקלילות והצליחה לראות את הצד המצחיק של המפגש המביך, ששודר בטלוויזיה.

היא אמרה: 'לא ציפיתי שהיא תפליץ לי בפרצוף, אבל הייתי מוכנה לספוג את זה למען המטרה".

עוד סיפור מסריח

גבר ש"מפליץ ללא הפסקה כבר 5 שנים" תובע דוכן אוכל ב-800 אלף ש"ח

לכתבה המלאה

מבחינה רפואית - ד"ר קולון הסבירה שגילתה שהאגן של ברנדה היה גבוה בכ-3 ס"מ מבצד אחד יותר מהצד השני והוא סתובב מבפנים. המצב הזה עלול "לצבוט עצב", מה שעלול לעכב העברת אותות במערכת העיכול, ולגרום לבעיות מעיים שעלולות להוביל לכמות מוזגמת של גזים. (אגב, בבמוצע אנשים מפליצים בין 8 ל-14 פעמים ביום, על פי המכון הלאומי בארה"ב לסוכרת ומחלות עיכול וכליות)..

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully