וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גבר ש"מפליץ ללא הפסקה כבר 5 שנים" תובע דוכן אוכל ב-800 אלף ש"ח

1.8.2022 / 23:51

גבר בן 46 ביקר בשוק אוכל בדצמבר 2017 כשקנה כריך עם נקניק חזיר. מאז הוא סובל מגזים שגורמים לו להרבה מבוכה. כעת הוא תובע את דוכן האוכל ב-235 אלף אירו וטוען שחטף סלמונלה

מדוע אסור "להחזיק פלוצים בפנים"?/@dr.karanr

גבר בריטי שטוען שהוא לא מפסיק להפליץ מאז שאכל כריך עם נקניק חזיר לפני 5 שנים, תובע דוכן מזון בסכום של 235,000 אירו (כ-815 אלף שקלים).

טיירון פראדס, בן ה-46, קנה את הכריך בדצמבר 2017 במהלך ביקור בשוק חג המולד של ברמינגהאם שם טייל יחד עם אשתו וילדיו. עורכי דינו סיפרו לבית המשפט כי הוא סבל מכאבי בטן, חום, הקאות ושלשולים שעות ספורות לאחר שאכל מהכריך ההוא. פראדס טוען שהיה מרותק למיטה במשך חמישה שבועות עם הרעלת סלמונלה כתוצאה מכך.

עורכי הדין הוסיפו כי מר פראדס סובל מאז מגזים באופן קבוע ובלתי נשלט, מה שמביך אותו בפומבי ומעיר אותו בלילות. עורך דינו, רוברט פרקין, אמר לבית המשפט כי בטנו של מר פראדס המשיכה להשמיע קולות רעש מביכים לאחר שהמחלה חלפה. פרקין אמר: "התובע ממשיך לסבול מגזים מוגזמים, מה שגורם לו להרבה מבוכה. הסימפטומים הם בעיקר עייפות ושינוי בתפקודי המעיים הנוגעים לתחשות 'חפירה' בבטן ולגזים. בטנו של התובע ממשיכה להשמיע קולות תכופים - עד כדי כך שזה מעיר אותו משינה. היקף התסמינים שינה את חייו".

סנדוויץ נקניק. ShutterStock
החשוד העיקרי/ShutterStock

עורך הדין טען גם כי הדוכן המדובר נסגר ועבר חיטוי בעקבות חקירה של חטיבת בריאות הציבור באנגליה. על פי הדיווחים בבריטניה, לקוחות אחרים שקנו אוכל בשוק חלו גם הם.

המקרה המשפטי של פראדס תלוי בשאלה האם הייתה או לא הייתה שם סלמונלה. פיליפ דייווי, עורך הדין של "שוק חג המולד של פרנקפורט בע"מ" - הדוכן שהגיש את כריך החזיר - הודה כי קציני בריאות הסביבה של המועצה מצאו חיידקי אי קולי על הסכין - אך לא סלמונלה. הוא גם אמר כי מכיוון שמר פראדס לא טען שהוא סבל מזיהום של חידקי אי קולי, עליו להוכיח את טענת הסלמונלה כדי לקבל את הפיצוי שהוא דורש. "שוק חג המולד של פרנקפורט בע"מ" מכחיש את האשמות, אך התיק יעבור כעת למשפט.

רורי בדנוך, עוד אחד מעורכי הדין של פראדס, אמר שסכום התביעה בעלות של 235,000 אירו עשוי עוד לעלות בהתחשב בהשפעה המתמשכת של הסנדביץ' על הלקוח שלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully