וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אם צילמה את עצמה משתי זוויות שונות כדי להוכיח שהתמונות באינסטגרם מזויפות

28.5.2023 / 0:05

מקנאים בתמונות המושלמות של חברים שלכם באינסטגרם? אם צילמה את עצמה משתי זוויות שונות כדי להוכיח שהתמונה המאוד מחמיאה שלה ממש לא מייצגת את המציאות

שרה ניקול לנדרי/thebirdspapaya/Instagram

לפעמים זה לא מספיק רק לדעת - צריך גם לראות. הרי זה ידוע שהתמונות שאנחנו רואים באינסטגרם וברשתות חברתיות אחרות עוברות ריטוש, פילטור ומצולמות מזוויות מחמיאות כדי להיראות טוב יותר, אך לעיתים קל ליפול במלכודת ולקנא בגזרה של אנשים אחרים. כדי להוכיח עד כמה ההבדלים קיצוניים, אם צעירה, שנמאס לה מרגשי הנחיתות שלה ושל אמהות נוספות עם "גוף אחרי לידה" צילמה את עצמה משתי זוויות שונות - כדי להוכיח שלכל אדם שנראה טוב באינסטגרם יש זוויות פחות מחמיאות במציאות - וזה לגמרי בסדר.

היא צילמה את עצמה מול המראה והציגה תמונה מאוד מחמיאה שלה - ולאחר מכן צילמה את גופה מלמעלה וחשפה בטן. האם שצברה 2.3 מיליון עוקבים באינסטגרם לא מנסה לצאת נגד התופעה כמו שהיא מנסה פשוט לעודד אנשים לאהוב את עצמם בלי קשר לאיך שאחרים נראים.

היא כתבה לצד התמונות: "בכל פעם שאני נאבקת בדימוי עצמי, אני מבינה שהרבה מזה הוא בגלל שאני תמיד רואה את זה בכל כך הרבה דרכים שונות. הרצון להסתיר או להחליף בגדים הוא כל כך אמיתי וגם בסדר כשאני צריכה להשקיט את המוח. אבל ימים אחרים, כמו היום? אני פשוט רואה את זה כמו מה שזה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

רבים מהעוקבים שלה העריכו את האמת שלה ואת המסר המעצים שלה והשאירו תגובות תומכות. "גרמת לי להרגיש הרבה יותר בנוח ללבוש בגדים שמראים את הבטן שלי במהלך השנים האחרונות בגלל פוסטים כאלה - תודה", כתבה אחת ואחרת הוסיפה: "זה החומר שכל נערה צריכה לראות מדי יום, כי מה שמוצג ברשתות החברתיות הוא תמיד רק חתיכה קטנטנה ולא תמיד ריאליסטית מהמציאות. תודה!!". אחת נוספת כתבה: "בעבר כשצילמתי את עצמי מהזווית הזאת נותרתי מבועתת, אבל עכשיו כשאני רואה שאני לא לבד, זה גורם לי להרגיש הרבה יותר טוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully