וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן 39 עם פיזיולוגיה של בן 20 חולק טיפים לעצירת ההזדקנות

עודכן לאחרונה: 17.5.2023 / 8:48

כריס מירביל הוא בעלים של חברה שעוסקת בעצירת ההזדקנות ואם תשאלו אותו הוא כבר מצא פיתרון למטרד הזה. איך הוא עושה את זה?

ד"ר נועה ברגמן מסבירה מה גורם לאלצהיימר, האם יש דרך למנוע את המחלה, ואיך מטפלים במי שכבר חלה/מערכת וואלה!
https://www.instagram.com/p/CZu_YcDO2BL/?utm_source=ig_web_copy_link&igshid=MzRlODBiNWFlZA==

כריס מירביל, המייסד והמנכ"ל של חברת ביוטכנולוגיה שחוקרת אריכות ימים בשם NOVOS, טען כי הוא בגיל 39 הוא עם גיל ביולוגי של 23, וכעת הוא חולק את הטיפים שלו עם העולם.

אומנם בדיקות של מה שקרוי 'גיל ביולוגי' נחשבות שנויות במחלוקת, אבל חלק מהמומחים טוענים כי הן מהוות אינדיקציה נבונה לכמות ה"נזק" שנגרם בתוך הגוף. מטרת הבדיקה היא למדוד את קצב הזדקנות הגוף.

מירביל, ששרד אחרי ניתוח להוצאת גידול במוחו כשהיה צעיר יותר הציע בפודקאסט שנערך עימו את אחד הטיפים החזקים ביותר שלו - וזה פשוט יותר ממה שאתם ככל הנראה חושבים. "150 דקות בשבוע של פעילות גופנית מתונה מספיקות כדי להאריך את תוחלת הבריאות ואת תוחלת החיים בפער משמעותי", טען.

מירביל הסביר שאם תצאו להליכה מהירה במשך 20 דקות ביום בכל יום, זה כמעט יביא אתכם לרף 150 הדקות. הוא גם המליץ לעשות תרגילי משקל גוף פעמיים בשבוע, במיוחד להתמקד ברגליים.

הוא השתמש בביצוע תרגיל סקוואט כדוגמה טובה לתרגילי משקל גוף, מה שלדבריו עוזר לבנות את הסיבולת החל מ-20 חזרות. מירביל הדגיש שאפשר אפילו לעשות את זה בזמן צפייה בטלוויזיה.

אוכל, שינה ואימונים

לפי ה"דיילי מייל", מירביל עצמו מתאמן שש פעמים בשבוע, ומחלק אותם לשלושה אימונים אירוביים ושלושה אימונים של הרמת משקולות. "זה אומנם אינטנסיבי אבל אני לא עושה שום דבר מטורף", אמר. "בעצם כל דבר שאני יכול להתאים ללוח הזמנים שלי - 45 דקות עד שעה - ואני חייב להקפיד לא לדחוף את עצמי יותר מדי".

טיפ נוסף שהדגיש מיריבל היה החשיבות של צום לסירוגין, ולוודא שיש חלון מוגבל בזמן של 12 שעות שבו אתם אוכלים. "ככל שחלון האכילה שאתה יכול לעשות קטן יותר, כך זה טוב יותר לבריאות הכללית", טען מירביל בזמן הפודקאסט. "מחקרים מצאו, למשל, ששני אנשים יכולים לאכול בדיוק את אותו המזון, אבל אם אתם אוכלים בפרק זמן קטן יותר, זה יכול להביא לתוצאה בריאותית טובה יותר משמעותית במונחים של סיכון קרדיווסקולרי, וכן הלאה וכן הלאה."

מירביל אמר שהוא אוכל בריא 90% מהזמן, במיוחד במהלך ימי העבודה. חלק מהמזונות הטיפוסיים בתזונה שלו כוללים ברוקולי, כרוב ניצנים ופירות יער - אבל הוא גם מרשה לעצמו ליהנות מפינוק מדי פעם, באמצעות שתי "ארוחות צ'יט" בערך פעם בשבוע, כך דיווח. "אז אולי אני אוכל פיצה ביום שישי בערב ואז קינוח בשבת, אבל אני משתדל לא לאכול את הפיצה והקינוח בו זמנית כי זה הרבה בבת אחת".

שנת לילה טובה היא גם חיונית, הוא חשף, והמליץ ​​לך להקפיד על שמונה שעות מנוחה בלילה.

  • עוד באותו נושא:
  • הזדקנות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully