וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גורמת לכאבי צוואר וגב: תנוחת השינה הכי גרועה שיש

עודכן לאחרונה: 28.1.2024 / 14:11

זו אחת מתנוחות השינה האהובות ביותר שיש - אבל יש מצב שהיא גם הגרועה ביותר, או כפי שמכנה אותה מומחה שינה - "תאונת הדרכים של תנוחות השינה". אז מה עושים?

איריס קול מראיינת את פרופ' ריבי טאומן בנושא הפרעות שינה - גורמים וטיפול/מערכת וואלה

לא כל תנוחות השינה שוות כשמדובר במנוחה טובה לגוף. לדברי ג'יימס לינהרדט, מומחה לתנוחות שינה, שדבריו התפרסמו באתר המטרו, תנוחה אחת במיוחד תשאיר אותכם כאובים ועייפים בבוקר.

ליינהרדט הכריז ב-TikTok על שינה על הבטן עם זרועות פרושות על כרית כ"תאונת דרכים של תנוחת שינה", והפציר באנשים לנסות תנוחה אחרת בזמן שינה. "אתם מסובבים את הצוואר" הוא הסביר. "אתם מרימים את הראש ואתם נלחמים בכל הקימורים הטבעיים של עמוד השדרה".

בסרטון, שהגיע ליותר מ-55 מיליון צפיות, ליינהרדט הדגים על שלד פלסטיק באותו מנח כיצד החוליות נדחסות. "אתם מקבלים מזה כאבי צוואר וכאבי גב", הוסיף. "ואתם עדיין עושים את זה כל לילה".

@levitex The worst sleeping position award goes to… stomach sleeping? #tummysleeper #badhabits #stomachsleeper ♬ original sound - Levitex

למרות שכמה אנשים טענו שזו התנוחה הכי "נוחה" לישון בה, ליינהרדט השיב שייתכן שיש לה השלכות ארוכות טווח.

לדברי לינהרדט, הסיבה שאנשים חושבים שזה יותר נוח היא בגלל שזה מה שהם רגילים אליו. במקום זאת, הוא אמר שמיקום הכרית חיוני לשינה טובה, והציע שתהיה לכם כרית אחת להניח עליה את הראש וכן כרית בין הרגליים. "זה תומך ומייצב את הירך ומשאיר את מנח הגוף טוב יותר", הסביר.

  • עוד באותו נושא:
  • שינה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully