וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם זה בית החולים עם האוכל הכי טוב בעולם?

עודכן לאחרונה: 15.3.2023 / 11:17

מדריך גו-מיו הצרפתי הנחשב הכיר באוכל של בית חולים אחד בבלגיה. זה לא אומר שהאוכל עכשיו יוגש במסעדות נחשבות, אבל לפחות אתם יכולים להיות בטוחים שלא יהיה שם מלפפון מקומט, ביצה קשה ואשל

בית החולים עם האוכל הטוב בעולם/רויטרס

אוכל של בית חולים הוא לרוב שם לעלבון קולינרי, אבל בית חולים במערב בלגיה שבר את הסטריאוטיפ לאחר שזכה באישור ממדריך מסעדות צרפתי יוקרתי, כך מדווחים ברויטרס.

AZ Groeninge בעיר קורטרייק הופך לבית החולים הראשון בבנלוקס המוכר רשמית על ידי Gault & Millau (מדריך גו- מיו בעברית) על איכות המזון שהוא מגיש למטופליו.

מארק דקלרק, מנכ"ל גו-מיו אמר כי מפיק המדריך משתף פעולה כבר יותר מעשר שנים עם חברות ובתי אבות בארוחות המוגשות לעובדים ולתושבים.

האוכל בבית חולים אף פעם לא מדהים, אבל לפעמים הוא יכול להרוג

אוכל בבית החולים AZ Groeninge בבלגיה. רויטרס, צילום מסך
אישה אוכלת את האוכל החדש בבית החולים/צילום מסך, רויטרס

בית החולים הביא מומחים של גו-מיו כדי לבדוק את האוכל שלהם ולהציע עצות לשיפור, בעיקר לגבי מנות הדגים , הרטבים ומנות תפוחי האדמה.

המדריך קבע לאחר מכן שהאוכל של בית החולים ברמה גבוהה, ודקלר אמר שהוא ישמח להגיש חלק מהמנות שלו בביתו. העצה הכללית, לדבריו, היא לעבוד עם מרכיבים טובים ולהיצמד למתכונים פשוטים. "אנשים לא רוצים בהכרח דברים מסובכים מדי. תעשו את זה בריא, תעשו את זה טעים... נסו לבשל עבורם כמו שהייתם מבשלים לעצמכם", אמר לרויטרס.

הארוחות שהוכנו למטופלים לא יופיעו בפועל במדריך המסעדות השנתי, אך אושרו רשמית על ידי גו-מיו לשנת 2023.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully