וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תשמעו: 5 פודקאסטים שיעזרו לכם לחיות בריא יותר

עודכן לאחרונה: 15.3.2023 / 15:04

חיים בריאים זה עניין מורכב, אבל כמו כל דבר - אפשר ללמוד את זה. אספנו 5 פודקאסטים מעניינים במיוחד בתחום הבריאות שיעזרו לכם להרחיב את הדעת (וגם את הלב). האזנה נעימה

גיל אבידור אלוני מראיינת את שי וייס על גישת הנון-דיאט/מערכת וואלה

חיים בריאים יותר הם בהחלט מצרך שכולנו היינו שמחים לשים בעגלת הקניות שלנו ולמלא בו את הבית. אבל לצערנו זה לא אפשרי. מה שכן אפשרי הוא למלא את עולמנו תוכן עשיר ומקדם בריאות - כזה שיעניק לנו כלים פרקטיים להפיכת חיינו לבריאים יותר.

בשנה האחרונה, פודקאסטים הפכו ממדיה של יודעי דבר לנחלת הכלל. אנחנו מאזינים לתוכן איכותי במהלך אימון, בנסיעה ארוכה, תוך כדי הדחת כלים, ואפילו באמבטיה. כדי להפוך את המנהג האיכותי הזה לכזה שגם יעזור לכם לשמור על הבריאות (כי בכל זאת, בשביל זה אנחנו כאן) אספנו עבורכם חמישה פודקאסטים בנושא תזונה מאוזנת, בריאות הנפש וגם מניעה של המחלות שמפחידות את כולנו.

חטיפי בריאות | קרן אן גיימן

חטיפי בריאות, הפודקאסט של הדיאטנית הקלינית ומאמנת הכושר קרן אן גיימן, היא תוכנית שבועית שמטרתה לגרום לאנשים לחשוב קצת אחרת לגבי הרגלי החיים שלהם. מדי שבוע מארחת קרן אן מומחים משלושת תחומי הוולנס: תזונה, כושר ופסיכולוגיה, ויחד הם חוקרים דרכים שונות לשפר את איכות החיים. בתוכנית תגלו כיצד להתמודד עם מעי רגיש, תשמעו על מחקרים ישראליים פורצי דרך, תלמדו כיצד לפתח חוסן נפשי ועוד. התוכנית מציעה דיון ער ומרתק לצד כלים פרקטיים שניתן ליישם בקלות - זה למעשה הקסם שלה.

האזינו לחטיפי בריאות

קרן אן גיימן. נועם שקל,
כלים שאפשר ליישם בקלות. קרן אן גיימן/נועם שקל

תזונה על הפרק | גיל אבידור אלוני

אנחנו יכולים להמליץ גם על עצמנו, נכון? תזונה על הפרק הוא פודקאסט מבית וואלה! בריאות בהנחייתה של גיל אבידור אלוני. בכל פרק מראיינת גיל מומחה לתזונה בריאה במגוון נושאים, והם דנים בשאלות שמעניינות את כולנו, כמו מהי הדיאטה הטובה ביותר? כמה פירות כדאי לאכול ביום? למי מתאימה דיאטת הצום לסירוגין? ומה אוכלים אחרי אימון כושר? האזנה לפודקאסט הזה תצייד אתכם בשלל כלים לשיפור הרגלי האכילה שלכם עוד היום - וגם לשיפור מערכת היחסים שלכם עם מזון.

האזינו לתזונה על הפרק

עוד בוואלה!

הגזמנו? כשאכילה בריאה הופכת לאובססיה לא בריאה

לכתבה המלאה

4. תחושת בטן | מתן חכימי

תחושת בטן היא תוכנית אירוח שמנגישה שיח אלטרנטיבי על דרכים לשפר את אורח חיינו באמצעות שיחות עם מרואיינים מקצועיים, מומחים בתחומם. המטרה היא לתת למאזינים כלים מעשיים לשיפור היומיום בנושאים הרלוונטיים ביותר: בריאות, מערכות יחסים, תזונה, רפואה, מיניות, ניהול רגשות, אורח חיים, מדע, בריאות הנפש ועוד. תחושת בטן זוכה לפופולריות רבה בקרב מאזינים ומעלה את הבריאות האישית שלנו לסדר היום.

האזינו לתחושת בטן

בריאה | יערה בנבנישתי

הפודקאסט בריאה עוסקת בשילוב בין הגוף שלנו לנפש, והוא נולד כחלק מהמסע של יערה, והשותפה שלה לדרך, הדר נבון, בתקווה לתת השראה וכלים לכל מי שמחפש להרחיב את הידע והמודעות, ולחיות חיים מאושרים ושלמים יותר, לשפר את הבריאות הנפשית והפיזית וללמוד לבחור בטוב. בפודקאסט תמצאו פרקים העוסקים בתזונה בריאה, בריאות הנפש ועוד. הפודקאסט אמנם רק בתחילת דרכו, אבל כבר מהפרק הראשון אפשר להבין שהוא הולך להיות מרתק.

האזינו לבריאה

מרפאת מומחים | איריס קול

ונסיים בעוד פודקאסט מבית וואלה! בריאות. בפודקאסט מרפאת מומחים מראיינת איריס קול מדי שבוע מומחים בנושאים שונים - מלידה ועד גריאטריה, מאקנה ועד סרטן - לשיחה מעמיקה בתחום ההתמחות שלהם, כזו שלא מפחדת לעסוק בשאלות הקשות באמת. אף שהפודקסט דן לפעמים בנושאים קשים, כמו דמנציה או מחלות חשוכות מרפא, הוא גם מלא אופטימיות ומציע ראייה אחרת לגבי עתיד עולם הבריאות.

האזינו למרפאת מומחים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully