וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רק בישראל: הגיעה למיון עם דילדו שתקוע בחור הלא נכון

עודכן לאחרונה: 5.3.2023 / 12:52

לא מעט פעמים אנחנו נתקלים במקרים של חפצים שונים שמוחדרים לאיברי מין שונים, אבל הפעם זה קרה ממש כאן. הנה מה שאנחנו יודעים על האישה שהכניסה דילדו לחור הלא נכון

פרסומת לויברטור גברי שמבטיח אורגזמה "כמו של נשים"/arcwave

תיירת בת 29 שביקרה בישראל נאלצה לעבור פרוצדורה להסרת דילדו משלפוחית ​​השתן שלה, לאחר שהחדירה אותו בטעות לחור הלא נכון. האישה התייצבה במיון של בית החולים שערי צדק בירושלים כשהיא סובלת מאי נוחות בעת מתן שתן וכאבי בטן. היא סיפרה לרופאים כי במהלך יחסי מין היא בטעות הכניסה דילדו עשוי קריסטל לתוך השופכה שלה - הצינור שמאפשר לשתן לצאת מהגוף.

למרות שבילתה "כמה שעות" בניסיון להוציא את החפץ, שאורכו היה כמעט 10 ס"מ ורוחבו 2.5 ס"מ, היא לא הצליחה. המקרה פורסם בכתב העת Urology Case Reports.

צילום רנטגן של ויברטור שנתקע בשלפוחית ​​שתן של מטופלת. Urology Case Reports, צילום מסך
הדילדו המדובר/צילום מסך, Urology Case Reports

האישה עברה אולטרסאונד וצילום רנטגן, שהראו שהדילדו תקוע, אופקית, בשלפוחית ​​השתן שלה. היא קיבלה אנטיביוטיקה דרך הווריד, ואז הרופאים ביצעו ציסטוסקופיה - הליך בו מחדירים צינור דק ארוך, עם מצלמה קטנה מחוברת לקצה, דרך השופכה.

בזמן שהמטופלת הייתה תחת הרדמה כללית, הרופאים העבירו כלי כירורגי שנקרא 'אוחז' דרך הצינור הזה כדי למשוך את הדילדו משלפוחית ​​השתן שלה. האישה שוחררה באותו יום לאחר שהרופאים אישרו שהיא יכולה להשתין כרגיל. הרופאים מאמינים שזהו "החפץ הרחב ביותר" שהוסר אי פעם בדרך זו - כאשר השיא הקודם היה אביזר ברוחב 2.4 ס"מ.

עוד בוואלה!

מטורף: רופאים מצאו קילו מסמרים וברגים בבטן של גבר

לכתבה המלאה
צילום רנטגן של ויברטור שנתקע בשלפוחית ​​שתן של מטופלת. Urology Case Reports, צילום מסך
צילום רנטגן של ויברטור שנתקע בשלפוחית ​​שתן של מטופלת/צילום מסך, Urology Case Reports

דיווחים רפואיים מראים שמגוון של חפצים הוצא מדרכי השתן, ולעיתים קרובות הרופאים נאלצים לבצע טכניקות 'מאולתרות' כדי להסיר אותם, כתבו הרופאים.

לצד תלונות המטופל על קשיים במתן שתן וכאבי בטן, תופעות נוספות יכולות לכלול דם בשתן, חוסר יכולת להטיל שתן ונפיחות באיברי המין. דיווחי מקרים מצביעים על כך שרק כמחצית מהמקרים ניתנים לפתרון באמצעות ציסטוסקופיה, כאשר המקרים המסוכנים יותר - כגון אלה עם חפץ גדול יותר או מעורבים מטופל מבוגר יותר - דורשים ניתוח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully