וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טרנד רחצה חדש שכולל תפוז שובר את הרשתות החברתיות

עודכן לאחרונה: 2.3.2023 / 11:38

הטיקטוק מיצר לנו טרנדים כל הזמן, חלקם הזויים מאוד חלקם פחות. הטרנד החדש שמייעץ לכם לקחת תפוז למלקחת מתחיל לצבור תאוצה. למה בעצם?

מכשיר לקילוף פירות/מערכת וואלה! news

ממסיכות שיער מחומרים שונים ועד מקלחות קרות במיוחד, אנשים משלבים טקסי מקלחת רבים ושונים בשגרה היומיומית שלהם. אבל אחד מעניין במיוחד, אולי אפילו קצת מוזר, צף לאחרונה ברשתות החברתיות - לאכול תפוז במקלחת.

הקונספט פשוט: קחו תפוז, היכנסו למקלחת, פתחו את המים, והתחילו לקלף ולאכול אותו. לא ברור באמת מי ניסה לראשונה את ניסוי המקלחת הזה, אך יש המקשרים אותו לפוסט Reddit משנת 2015 מחשבון שנמחק מאז, שתיאר את חוויית ה"הרגשה טובה" של מקלחת תפוז.

לאחרונה, הקונספט הגיע לקהלים חדשים בטיקטוק, שם מספר הולך וגדל של סרטונים משבחים את סגולותיו של טקס הרחצה הזה.

"ראיתי לראשונה את הקונספט הזה בטיקטוק", אמרה דיאטנית בשם מגי מיכלצ'יק להפינגטון פוסט. "זה היה רק ​​סרטון של מישהו שמקלף תפוז במקלחת מהבילה עם מוזיקה נעימה, וללא הקשר אמיתי למה. זה נראה ממש מרגיע, וכמעט יכולתי להריח את התפוז ההדר מצפייה בסרטון. חשבתי, 'אני חייבת לנסות את זה כי אני בטוח שזה יהיה ממש ממריץ!'". מיכלצ'יק ניסתה את המקלחת עם התפוז, וגילתה שהיא נהנית מהאופן שבו אדי המקלחת הקצינו את ריח התפוז.

עוד בוואלה!

תפוח זהב: כל הסיבות לאכול יותר תפוזים החורף

לכתבה המלאה

"אני מרגישה שיש הרבה טקסי בריאות, וכל דבר שקצת פשוט לעשות, אבל זה יכול לגרום לך להרגיש קצת יותר עם אנרגיה או מוטיבציה, זה משהו שאני חושב שהרבה אנשים מוכנים לנסות", הסבירה, "אני יודעת בשבילי באופן אישי, כשאני גרה בשיקגו שבה אנחנו לא מקבלים הרבה אור שמש בחורף, אני אנסה הכל בשביל להגביר את האנרגיה ביום אפור, וזו עוד סיבה למה לאכול תפוז במקלחת".

אישה אוכלת תפוז. ShutterStock
תפוז במקלחת זה יופי של הרגל. תפוז/ShutterStock

אבל מה הם בעצם כל היתרונות לכאורה של אכילת תפוז במקלחת? האם הם מבוססים מדעית? והאם יש חסרונות לתהליך הזה? "אנשים מנסים את טרנד אכילת התפוזים במקלחת כי, כביכול, החום של המקלחת משפר את הריח והטעם של התפוזים", אמרה הדיאטנית אליסה נורת'רופ. הרעיון הוא שהמקלחת והפרי משפרים זה את זה".

"קילוף תפוז במקלחת מהבילה עוזר לשחרר ניחוח הדרים ארומטי וממריץ", אמרה מיכלצ'יק. כתוצאה מכך, המקלחת עשויה להרגיש יותר כמו מלון מפואר או ספא, וריח התפוז יכול להיות מענג במיוחד".

"הלחות במקלחת עשויה לתפוס את השמנים האתריים של התפוז, המשתחררים במיוחד בעת קילופו, ולהפיץ את הריח סביב החלל הקטן במיוחד של המקלחת", אמרה התזונאית דון ג'קסון בלאטנר. עם זאת, היא מאמינה שהטעם של התפוז נוטה פחות להיות חזק יותר במקלחת. "זה לא סביר שיעשה הבדל גדול במקלחת מכיוון שרוב השמנים האתריים נמצאים בקליפה, לא בבשר הפרי שאתם אוכלים".

"אכילת תפוזים במקלחת מזכירה לי שימוש בשמנים אתריים בסאונה או הנחת פרוסות מלפפון על העיניים באמבט אדים", אמר נורת'רופ. "זה יכול להפוך משימה יומיומית לחוויה ארומטית של טיפול עצמי מרגיע". אז תנסו?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully