וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"תעטפי את עצמך בפצפצים": האם זו האישה הכי חסרת מזל בעולם?

5.2.2023 / 7:00

אגרוף ששבר את הלסת סייע לאיתור גידול במוח, ההקרנות הובילו לתאונת דרכים ובין לבין הייתה גם תסבוכת קורונה. אם חשבתם שהחיים שלכם רעים, תקראו את הסיפור של אלי מקלארן. פלא שהוא צבר יותר מ-1.5 מיליון צפיות בטיקטוק?

בווידאו: פרופ' עמיחי מאירוביץ' על גרורות המוחיות/עריכה: דינה מחפוץ

אם חשבתם שהיום שלכם נראה רע, כדאי שתציצו קצת בקורות החיים של אלי מקלארן, שחקנית אוסטרלית בת 30 המתגוררת בלוס אנג'לס, שגוללה בטיקטוק את אחת מהשתלשלויות האירועים המחרידות והמוזרות ביותר שיכולות לקרות לאדם אחד.

הסיפור, שהפך לוויראלי וזכה ליותר מ-1.5 מיליון צפיות בטיקטוק, מתחיל באוקטובר 2021. "הלכתי ברחוב ופתאום מחוסר בית היכה אותי בחוזקה בפרצוף. שברתי את הלסת ונכנסתי לניתוח". עסק ביש, קורה, אבל מחלימים וחוזרים לשגרה אחרי כמה שבועות. ובכן, לא במקרה של אלי. "המערכת החיסונית שלי הייתה כל כך חלשה, עד שחטפתי דלקת ריאות והתעלפתי. מעוצמת המכה סבלתי מפגיעה במוח, וכשהרופאים הסתכלו הם גילו שיש לי שם גידול".

@notallialicee Also i randomly got stuck in canada for 9 months during COVID lol #toxic #foryou #fyp #bestie ♬ original sound - Alli McLaren

אוקיי, אלי, אולי עכשיו נגמר המזל הרע? רחוק משם. "עשו לי ניתוח במוח כדי להוציא את הגידול, אבל לא הצליחו להוציא את כולו ולכן הייתי צריכה להתחיל בהקרנות", היא מספרת, "לפני אחד הטיפולים הלכתי על הכביש לבית החולים, הגיע רכב ודרס אותי. הוא עבר למרות תמרור עצור". התקרית הותירה את השחקנית עם שתי רגליים שבורות. בין לבין, סיפרה שגם נתקעה לתשעה חודשים בקנדה בגלל הקורונה.

מקלארן אמרה שהמתקפה ברחוב שהחלה את שרשרת המזל הרע גרמה לה לפחד מהליכה ברחוב ובעיות הבריאות המתמשכות שלה אילצו אותה להתפטר מעבודתה. היא הוסיפה: "ממש נאבקתי אם להיות כנה. היה לי גם דיכאון וחרדה והתקשתי ללכת ליד אנשים ברחוב כי אני לא סומכת על אף אחד. אין לי כמעט חברים כמו פעם. הפסקתי להגיב להודעות והפסקתי להופיע במקומות. רוב הזמן אני סופר עייפה ופשוט אין לי אנרגיה. פעם הייתי סופר חברתית ועכשיו פשוט קשה לי לעזוב את הבית שלי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

הגולשים לא נשארו, כמובן, אדישים. "תעטפי את עצמך בפצפצים", הגיבה גולשת אחת, ואחר כתב "'האנטומיה של גריי' צריכים לשלם לך על הסיפור הזה". גולש נוסף סיכם: "אז בעצם את אומרת שמחוסר הבית שהיכה אותך הציל לך את החיים".

@notallialicee Lol i could use this song for days #malibu #miley ♬ original sound - Stan :)

מקלארן משתפת עדכונים על מצבה בחשבונות הטיקטוק והאינסטגרם שלה, וכתבה בביו שלה: "קומדיה של טעויות... ברוכים הבאים לחייה של אוסטרלית שמשלמת חשבונות רפואיים בארה"ב".

למרות כל הצרות היא נשארה חיובית לגבי העתיד. "אני חושבת שאני נשארת חזקה כי אני יודעת שזה לא יכול להיות ככה לנצח וגם יודעת שיום אחד אני הולכת להתעורר ולא יכאב לי יותר", היא אמרה. "אני מאמינה שהכל קורה מסיבה".

והיא מאמינה שהסיפור שלה יעורר השראה באחרים. "אני מקווה אולי יום אחד לכתוב על זה ספר ולהמשיך להשתמש בפלטפורמה שלי כדי לדבר על החיים הכאוטים שלי", אמרה מקלארן וציינה שהמה שעבר עליה חיזק אותה. "אנחנו לא בוחרים את החיים שלנו ואת מה שקורה לנו", היא סיכמה, "אבל אנחנו כן בוחרים איך לקחת את מה שקורה לנו ולהפוך אותו למשהו יפה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully