וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשבה שאביה מת לפני 30 שנה, ונדהמה כשמצאה אותו

10.3.2023 / 0:04

אישה מניו זילנד חיה כל חייה עם המחשבה שאביה לא בין החיים, אך כשעשתה מחקר מקיף גילתה שהוא חי ובריא. השיחה הראשונה ביניהם הייתה מרגשת במיוחד, ולא תאמינו מה היא עושה עכשיו

חשבתי במשך 31 שנים שאבא שלי מת - ואז מצאתי אותו/@sharnee.xo/video

זה כמעט טוב מכדי להיות סיפור אמיתי ולא עלילה של סדרה בנטפליקס - אישה שיתפה את הסיפור מחמם הלב על איך מצאה את אביה - לאחר עשרות שנים שבהן האמינה שהוא מת. שרני, שרק שמה הפרטי מופיע ברשת, הייתה משוכנעת שאביה הביולוגי נפטר לאחר שמשפחתה גרמה לה להאמין כך, כשבמציאות התברר שהוא חי וקיים.

האישה הניו זילנדית בילתה שנים במחקר, תוך שימוש רק בתיאורים שסיפקה אמה, וזה השתלם לה. בעקבות לילות רבים של מחקר, היא נתקלה באדם בפייסבוק שהתאים לתיאור. היא שיתפה בטיקטוק צילומי מסך של התכתבות שלה איתו במסנג'ר של פייסבוק

"היי, זו שאלה אקראית ואני מתנצל על ההתערבות החיים אישיים שלך, אבל הם נסעת לניו זילנד ב-1990?" היא כתבה בהודעה הראשונה. "היי. מה שלומך?", הוא ענה, "כן, גרתי שם פעמיים. מי את?" בהמשך השיחה היא שאלה על הזמן שבילה בעיר קרייסטצ'רץ' בשנות ה-90, והודתה שהחקירה שלה נראתה "מוזרה" ו"אישית".

"כשגרת כאן, בקרייסטצ'רץ' - שכבת עם נשים?" שאלה בבוטות. "אמא שלי, שאני מאוד אוהבת, נתנה לי את שמך ועשיתי מחקר של שנים על גבי שנים ואתה מתאים לכל התיאורים שקיבלתי ממנה. אני כל כך מצטערת שהכל נראה מאוד מוזר!" היא הוסיפה.

ברגע של הלם טהור, הוא אישר שהוא זוכר את אמה ושיתף בפרטים אישיים שלה - הוא הכיר את יום ההולדת של אמה ואת שמו של אחיה, וסיפר שהם היו "נתקלים זה בזה" בלילות של בילוים בעיר. כשנשאל אם הוא ידע משהו על קיומה של שרני, הוא אמר "לא".

למרות שהיה ברור שיש המשך לשיחה, שרני קטעה את הקליפ, והותירה את הצופים מתחננים לעוד מהסיפור, שקרה לפני חודשים.

עוד תגליות משפחתיות
גילתה שאביה הוא לא אביה הביולוגי בעקבות הודעה שקיבלה מאדם זר

עשתה בדיקת DNA וגילתה שבן זוגה הוא אחיה הביולוגי

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
שארני מצאה את אביה אחרי 30 שנה. TikTok, צילום מסך
חיה בשקר כל חייה./צילום מסך, TikTok

"בתור התחלה אני כל כך שמח בשבילך. אני כל כך שמח שמצאת אותו. בתור המשך - איפה המשך השיחה, אישה?! חחח" הגיב לה אחד. "נדהמתי מזה שהוא היה יכול לברוח מכל זה אם היה רוצה אבל בעצם ניסה לתקשר איתך", כתב אחר. "עם כמות הפרטים שהוא זוכר נראה שהוא אדם טוב", הגיב צופה נוסף. משתמשים אחרים בטיקטוק צחקו על זה שהוא השתמש באימוג'ים עם אגודל למעלה וטענו שרק זה מראה שהוא אבא.

אביה של שארני שנעלם ל-30 שנה. TikTok, צילום מסך
כך הוא היה נראה בשנת 1990./צילום מסך, TikTok

מאז היא פתחה בקמפיין לגיוס כספים כדי לטוס לפגוש סוף סוף את אביה הביולוגי לכאורה, שלדבריה דיבר איתה כל יום מאז שהם התחברו. בדף גיוס הכספים מטען שהכסף יופנה לתשלום עבור בדיקות DNA וטיסות כדי להפגש. עד כה, היא קיבלה 3,281 דולריים בתרומות בחודש וחצי.

"גדלתי כל חיי כשאמרו לי שהוא לא בחיים, אבל פשוט ידעת שמשהו לא בסדר. משהו היה חשוד. ביליתי שנים, חודשים, שבועות, ימים ושעות בחיפוש אחר האיש הזה", היא כתבה והוסיפה כי היא אף הגישה מועמדות מספר פעמים לתוכנית טלוויזיה שמתארת קרובי משפחה אבודים - ונדחתה.

"כל מה שהיה לי זה שם, ואמרו לי שהוא משוגע לחלוטין על ספורט. זה כל מה שהיה לי. המשפחה לא ידעה כלום, שום דבר בכלל", היא המשיכה, "לילה אחד, רק לפני ארבעה חודשים, פשוט חשבתי שאחפש את השם שלו ברשתות החברתיות, יש לו שם די נפוץ אז חשבתי שזה יהיה בלתי אפשרי למצוא אותו - מה אם הוא מת?" היא הוסיפה.

@sharnee.xo Replying to @pitmomfolife Everyone's support is amazing. And I'm so looking forward to my next chapter in meeting him. ? #reunion #daughter #dad #dna #follow #wales #uk #nz #chch #love ♬ Cover Me In Sunshine - P!NK & Willow Sage Hart

היא פירטה כיצד נתקלה בגבר עם אותו שם שכל העמוד שלו "היה ספורט, ספורט, ספורט" ואישרה שהוא גר בקרייסטצ'רץ' ב-1990, רגע לפני שאמה נכנסה להריון.

"אני צריכה לפגוש את האיש הזה, לעשות בדיקות DNA עם האיש הזה ולהתחיל ליצור זיכרונות עם האיש הזה", היא כתבה. "יש לי ילדים קטנים שיכולים להיות נכדים שלו, יש לו ילדים אחרים שיכולים להיות האחים שלי. אנא עזרו לי. אנחנו גרים בשני קצוות שונים של העולם".

  • עוד באותו נושא:
  • אבא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully