וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גילתה שאביה הוא לא אביה הביולוגי בעקבות הודעה שקיבלה מאדם זר

26.1.2023 / 23:55

חייה של ליין קיבלו תפנית מסעירה בעקבות הודעה של מספר לא מוכר עם דרישה שתעשה בדיקת DNA. הבדיקה הזו שינתה את חייה וגרמה לה גם להתנתק מאמא שלה, שהסתירה ממנה את הסוד הגדול. צפו בסיפורה

"גיליתי שאבא שלי הוא לא אבי הביולוגי לאחר שאדם זר שלח לי הודעה לעבור בדיקת DNA"/@laneiscool14/

בחורה אמריקנית חשפה ברשת כיצד היא גילתה שמי שגידל אותה והיא הייתה בטוחה שהוא אבא שלה הוא למעשה לא באמת האבא הביולוגי שלה. היא עלתה על התגלית ששינתה את חייה בעקבות הודעה שקיבלה מאדם זר שהציע לה לבצע בדיקת DNA, כך דווח בניו יורק פוסט.

במספר סרטונים שהיא העלתה לטיקטוק, הצעירה בשם ליין שיתפה את סיפורה המדהים. היא סיפרה שהכול החל כאמור אחרי שבשנה שעברה היא קיבלה הודעת טקסט ממספר לא מזוהה מבחור שעודד אותה לעשות בדיקת אבהות. "ההודעה הזו שינתה את חיי לנצח", היא אמרה בסרטון בן שלוש דקות, "לפני שנה קיבלתי הודעה שאומרת לי לעשות בדיקת DNA. חשבתי שזה מזוייף, עליתי לשיחת פייסטיים עם חברה שלי והיא אמרה לי שתחושת הבטן שלה אומרת לה שזה אמיתי. התקשרתי לאמא שלי ואמרתי לה 'מה לעזאזל?!'".

צפו בסיפור שלה

השיחה עם אמא שלה שינתה את הכול. היא הודתה מיד שהיה לה סטוץ עם בחור בן 25 בזמן שהיא עשתה את התואר שלה בחינוך בגיל 35. האם הודתה שהאיש שגידל את ליין הוא לא אביה הביולוגי.

"כמעט נפלתי מהכיסא", הוסיפה ליין בסרטון נוסף, "היה לאמא שלי רומן עם בחור שצעיר ממנה ב-10 שנים כשהיא היתה במכללה. זה היה חד פעמי, אבל הוא אפילו ראה אותה בהריון בקמפוס ואמר, 'זה שלי?' והיא הכחישה את זה". ליין עשתה בדיקת DNA דרך חברת שמגלה לך את אילן היוחסין שלך ואחרי שישה שבועות היא קיבלה את התשובות.

עוד בדיקות DNA מטלטלות
עשתה בדיקת DNA וגילתה שבן זוגה הוא אחיה הביולוגי
טראגי: שתי נשים גילו שהן הוחלפו בלידתן לפני 57 שנים

"גיליתי שכן, הגבר הזה הוא אבא שלי. אז סימסתי לו מיד והתברר שהוא חי בקליפורניה. הוא בריטי, מה לעזאזל?", היא רטנה. "הוא אמר שאמא שלי שלחה לו כרטיס ברכה בכריסמס כשהייתי בת שנתיים והיא אמרה לו מה השם שלי והוא חיפש מאז את השם שלי בגוגל. ב-2007 השם שלי קפץ והוא ראה תמונה שלי והוא ידע מיד שהייתי הבת שלו".

עוד בנושא

"בדיקת ה-DNA השאירה אותי המומה כשחשפתי סוד מטורף"

לכתבה המלאה

רגע המפגש עם האבא הביולוגי

מי שלח את ההודעה?!

@laneiscool14 Replying to @chelseamiddlebrook ♬ original sound - Lane

ליין טוענת שהאב הביולוגי שלה פנה במייל לאמא שלה כדי להיות בקשר איתה, אבל היא איימה עליו וביקשה שהוא לא יתקרב אליהן ומאז הוא לא יצר קשר. למרות שהאב הביולוגי אומנם לא יצר קשר, אבל הוא עקב אחרי ליין ברשת החברתית. "הוא צפה בי יוצאת עם חבר שלי, מתחתנת, מביאה ילדים. הכול. הכול מבחוץ, בלי יכולת להכיר אותי".

מה עם האבא שגידל אותה?

@laneiscool14 Replying to @ashleey.victoria ♬ original sound - Lane

הסרטון הראשון של ליין צבר 10.5 מיליון צפיות, כאשר העוקבים היו המומים מהסיפור שלה וביקשו עוד פרטים. בסרטון נוסף, ליין חשפה שאביה הביולוגי התקשר אליה פעם לעבודה כדי לשאול מתי המקום נסגר בתקווה לשמוע את קולה. ואם תהיתם, אז הגילוי המסעיר הזה גרם למשבר גדול ביחסים בין ליין לאמא שלה והיא פשוט החליטה לנקת איתה את הקשר בגלל שהיא שיקרה לה.

ליין אמרה בסרטון אחר לכל מי שתהה שזה לא היה אביה הביולוגי ששלח את הודעות הטקסט שחשפה את הסיפור, אלא אחיינו, שמצא את עצמו עובר חוויה דומה. לאחר מכן היא נסעה לבקר את אביה הביולוגי - "הייתי שם בערך חמישה ימים. נפגשנו פעם או פעמיים ביום כדי לבלות ולצאת לאכול או משהו וכל פעם הרגשתי שאני מוציאה ממנו מידע ופשוט הרגשתי שהוא לא אוהב אותי", היא שיתפה. "הייתי בסדר עד היום האחרון, ואז התרגשתי מאוד כי אני מניחה שקיוויתי שביום האחרון זה יהיה אחרת, וכשזה לא היה - זה היה פשוט קשה".

בעדכון האחרון שהיא העלתה היא הסבירה גם שהאבא שגידל אותה לא דיבר איתה על זה, אבל הוא ידע שהיא לא הבת הביולוגית שלו. "אני מרגישה שיש לי שני אבות עכשיו, שזה דבר טוב". היא סיכמה ברוח טובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully