וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"גיליתי שאני ובעלי בני דודים בזמן שחיפשנו שם לתינוק שלנו"

1.2.2023 / 23:50

מרסלה היל ההרה ובעלה חקרו את אילן היוחסין שלהם כדי למצוא רעיון לשם לתינוק ואז הם עלו על התגלית המרעישה, אלא שזה לא מנע מהם להביא את הילד ולהמשיך את חייהם כרגיל

התחתנתי עם בן דוד שלי - בטעות/@beingmarcellahill

מרסלה היל היא סופרת וכוכבת טיקטוק עם כמעט 300 אלף עוקבים ועוקבות שצופים בהמלצות הבריאותיות שלה ברשת החברתית. אלא שסרטון שהיא העלתה לאחרונה הפך להיות ויראלי מאוד מסיבות אחרות לגמרי. "אז, מעולם לא סיפרתי את זה בפומבי אבל... התחתנתי בטעות עם בן דוד שלי", חשפה מרסלה והיממה את העוקבים שלה.

היל הסבירה שכשהיא הייתה בהריון היא ובעלה טייג חיפשו שם לתינוק. "אמרתי לבעלי - בוא נבדוק את אילן היוחסין שלנו ואולי נקרא לו על שם איזו סבתא או סבא, או אולי סבתא רבתא או סבא רבא". בזמן שהיל בדקה את אילן היוחסין והעץ המשפחתי שלה, בעלה היה לידה ועשה את אותו דבר ולפתע הוא סינן לעברה "היי, זה מצחיק. לסבא וסבתא שלנו יש את אותם שמות".

@beingmarcellahill Funny story... I accidentally married my cousin. We had no idea our Grandma and Grandpa were 1st cousins. Oops. #funnystory #marcellahill #wakeherup #marriage #marriedlife #awakening #momsoftiktok #grandmasoftiktok ♬ original sound - Marcella Hill

לאחר מכן בני הזוג המשיך להשוות את אילן היוחסין שלהם והבינו שסבא שלה וסבתא של טייג היו דודים. "הוא התקשר לסבתא שלו ואני התקשרתי לסבא שלי ושאלנו אותם אם הם מכירים". התשובה היתה חיובית. יש להם סבא רבה וסבתא רבתא משותפים והמשמעות היא שהיל ובעלה הם קרובי משפחה - בני דודים מדרגה שלישית אומנם, אבל עדיין זו היתה תגלית ששינתה את חייהם.

אלא שעם הזמן הזוג השלים עם המידע הזו והם עדיין נשואים באושר כבר 12 שנים עם ארבעה ילדים. היל אפילו טוענת שיש בזה כמה יתרונות. איך הם לא ידעו על זה? בסרטון נוסף שהיא העלתה היא סיפרה שהיא ובעלה התחתנו אחרי יום עבודה בטקס קטן בבית משפט מקומי ביוטה והם מעולם לא היו באירוע משפחתי גדול ולכן לא עלו על הקשר המשפחתי ביניהם.

עוד מקרה דומה

עשתה בדיקת DNA וגילתה סוד ענק על המשפחה שלה

לכתבה המלאה

ברגע שהם גילו את הקרבה המשפחתית הם מיד חיפשו בגוגל האם ישנם סיכונים ללדת ילד עם בן דוד מדרגה שלישית. "הרגשנו פתאום כאילו אנחנו עושים משהו ממש לא מקובל מבלי שידענו".

"גוגל הרגיעה אותנו כשקראנו: "מחקר מצא שחתונה עם בני דודים מדרגה שלישית או רביעית היא אופטימלית לרבייה כי יש להם את "הטוב משני העולמות", היא אמרה, כשהיא מצטטת מחקר שהתפרסם באתר המדעי Live Science.

עוד סודות משפחתיים
גילתה שאביה הוא לא אביה הביולוגי בעקבות הודעה שקיבלה מאדם זר

עשתה בדיקת DNA וגילתה שבן זוגה הוא אחיה הביולוגי

"אני חושבת שאת לא צריכה לספר את זה לאף אחד", הגיבה אחת העוקבות לסיפור הזה. "אני לעולם לא הייתי חושף את זה", אמר עוקב אחר. אלא שחלק מהעוקבים לא חשבו שמדובר ב"ביג דיל" ואחד גם הרגיע אותה כשאמר "כולנו בני דודים, אם נבדוק רחוק מספיק".

היא עצמה תהתה: "בואו נגיד שהיתה לנו חתונה גדולה וסבא שלי וסבתא שלו היו שם, והיינו מגלים שאנחנו בני דודים מדרגה שלישית בחתונה - מה היינו אמורים לעשות?"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully