וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משתדרגים: 5 מוצרי בריאות וטיפוח חדשים ומפתיעים

עודכן לאחרונה: 23.1.2023 / 10:35

תיק טיולים עם בקבוקונים מיוחדים, תוסף תזונה שעובד "מבפנים החוצה" ותרסיס לאף סתום שלא יגרום לכם "להתמכר" - הנה כמה מוצרים חדשים שכדאי לכם להכיר

למצוץ ויטמינים מותג מיה משיק את מיה פלוס. יח"צ,
טעים ובריא. תוספי המזון של מיה/יח"צ

כדי לבלוט בתעשייה הרוויה והתחרותית של מוצרי הבריאות והטיפוח, החברות השונות מחויבות לגלות מידה רבה של יצירתיות ותושייה. התחרות הזאת מביאה לעולם בכל שנה מחדש מוצרים מעניינים ולפעמים גם משונים, שאיכשהו תמיד מצליחים להפתיע גם אותנו. הנה כמה מהם שיכולים לעניין גם אתכם ואולי אפילו לגרום לכם להרגיש טוב יותר.

"ערכת בריאות" לטיולים מסוג אחר

אם אתם מחפשים דרכים טבעיות לתת לגוף חיזוק קטן של בריאות, אולי תשמחו לגלות את ה"תיקצ'יק", ערכת טיולים למשפחות עם שם משונה ומקורי, שכוללת 5 בקבוקונים עם תמציות צמחים, בהן קמומיל, סמבוק שחור, נטופית, לחך, פרחי הזעפרן, עלי אבפטוריון, זרעי אניס, שומר, זרעי קימל, תמציות רימונים ושן הארי. את הרעיון המקורי הגו במעבדות ד"ר קיי, שהוקמה לפני חמישה עשורים ומתמחה בנטורופתיה. חשוב להדגיש כי לא מדובר בתרופות, אם כי רבים מייחסים לצמחים האלו סגולות שונות לשמירה על בריאות הגוף והנפש.

מחיר: 225 שקלים לערכה עם 5 בקבוקונים

תיקצ'יק. ד"ר קיי,
5 בקבוקונים עם תמציות צמחים. תיקצ'יק/ד"ר קיי

ג'ל חדש לטיפול בבעיה הנפוצה של גיל ההתבגרות

שנות הנעורים מביאות איתן שורה ארוכה של "מתנות" שיכולות לצלק אותנו לנצח. אחת מהן היא כמובן תופעת האקנה הידועה לשמצה. כדי לעזור לבני נוער וגם למבוגרים להילחם בבעיה המביכה, השיק מותג הטיפוח ליראק פריז את קרם הלחות הטיפולי סבולוג'י (SEBOLOGIE), שמסייע לטפל בפצעונים קיימים ולמנוע מפצעונים חדשים להופיע בעתיד. בחברה מדגישים שיעילות המוצר מגובה במקרים קליניים. מחקרים אלו מראים כי שימוש קבוע במוצר מבטיח הטבה לאחר 28 ימים, שבאה לידי ביטוי בעור חלק יותר ובפחות נקבוביות. נדגיש כי המוצר מתאים לשימוש החל מגיל 14.

מחיר: 199 שקלים

תוסף התזונה שפועל "מבפנים החוצה"

שוק תוספי התזונה נמצא בצמיחה חסרת תקדים בשנים האחרונות, מה שמוביל גם לפיתוחים שבקריאה ראשונה יכולים להיראות די משונים. לדוגמה, חברת אלטמן השיקה באחרונה מוצר טיפוח והזנה שמבטיח להשפיע עליכם "מבפנים החוצה". בפועל, מדובר בתוסף תזונה עם פורמולה ייחודית שאמורה לשפר את מראה העור, השיער והציפורניים. זאת באמצעות פטנט ייחודי שפיתחה החברה ולדבריה נמצא יעיל במחקרים קליניים. באלטמן גם מדגישים שמדובר במוצר טבעוני וכשר שמגיע בצורת קפסולות קטנות, שקופות ורכות.

מחיר: 219.90 שקלים

עוד בוואלה!

מוצרים חדשים ומסקרנים לחורף מאוזן ומטופח יותר

לכתבה המלאה
ג'ל פצעונים של לירק. יח"צ חו"ל,
כל אחת צריכה כזה. SEBOLOGIE/יח"צ חו"ל
Biosil HNS של אלטמן בריאות. אלטמן,
עור, שיער וציפורניים. Biosil HNS/אלטמן

תרסיס האף שלא יהרוס את האף

אתם בטח מודעים לסכנות בשימוש ממושך בתרסיסים להקלה על גודש באף ואם לא, הנה תקציר: חלק מהמוצרים האלו מכילים חומרים שהורסים את ריריות האף ועלולים לגרום לתלות במוצר ולגודש מתמשך. במקום זאת, אפשר להשתמש בתרסיס Sterimar, אשר עוזר להקל על הנשימה מהאף ולחטא את תעלות הנשימה תוך שימוש במי ים מהסדרה האיזוטונית, המכילה מלחים בריכוז דומה לזה שבגוף האדם. במקרים של גודש משמעותי יותר, ניתן להשתמש גם בתכשיר מהסדרה ההיפרטונית, אשר מכיל ריכוז מלחים מעט גבוה יותר, אך שעדיין נחשב בטוח לשימוש.

מחיר: 49.90 עד 64.90 שקלים

סטרימר מי מלח לאף. אסף לוי,
להקל על הנשימה. סטרימר/אסף לוי
סטרימר מי מלח לאף. אסף לוי,
סטרימר מי מלח לאף/אסף לוי

תוספי התזונה שתוכלו למצוא מעכשיו גם בסופרמרקט

ב-15 השנים האחרונות, חברת מיה הישראלית מייצרת ויטמינים ותוספי תזונה בצורת סוכריות ג'לי ומוכרת אותם למותגים פרטיים ברחבי העולם. כעת משיקה החברה מותג משלה בשם "מיה PLUS" ותתחיל לשווק את מוצריה לראשונה גם ברשתות שיווק ובסופרמרקטים. אלו למעשה סוכריות ומוצרים אכילים נוספים, שמתאימים לילדים ומבוגרים, כמו לדוגמה ויטמין C, ויטמין D, ג'ינג'ר, קולגן ואומגה 3. חלק ממוצרי החברה כוללים גם שילובים ייחודיים ומעניינים בין ויטמינים, מינרליים וחומרים מזינים נוספים.

מחיר: כ-40 שקלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully