וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם בקרוב יאסרו עלינו להביא עוגות למשרד?

עודכן לאחרונה: 18.1.2023 / 11:28

בכירה ברשויות הבריאות באנגליה טענה כי הכנסת עוגה למשרד היא כמו עישון פאסיבי ולכן היא מתרה בעובדים שלא להביא אותן. חרי שתקראו את זה, יש מצב שתסכימו איתה

הסרטון שמוכיח כמה סוכר יש באמת במשקאות המתוקים/יוטיוב

ראשת ארגון המזון הבכירה ביותר בבריטניה השוותה הכנסת עוגה למשרד לעישון פסיבי, והמליצה ​​לעובדים שלא לעשות כך. פרופ' סוזן ג'ב, יו"ר הסוכנות לתקני מזון, התלוננה כי הפרסום של ג'אנק פוד "מערער את הרצון החופשי של אנשים". היא אמרה שאמנם זו בחירה לאכול מתוקים, אבל אנשים יכולים לעזור זה לזה על ידי מתן "סביבה תומכת".

פרופ' ג'ב אמרה לטיימס כי "כולנו אוהבים לחשוב שאנחנו אנשים רציונליים, אינטליגנטים ומשכילים שעושים בחירות מושכלות כל הזמן, ואנחנו מעריכים פחות את ההשפעה של הסביבה. ובכל זאת, אם אף אחד לא היה מביא עוגות למשרד, לא הייתי אוכלת עוגות במהלך היום, אבל בגלל שאנשים כן מביאים עוגות, אני אוכלת אותן. עכשיו, בסדר, עשיתי בחירה, אבל אנשים גם בחרו להיכנס לפאב מלא עשן".

עוגה. ShutterStock
פרסונה נון גרטה.עוגה/ShutterStock

שוקולד במקום כרובית

היא הוסיפה כי "עם עישון, אחרי הרבה מאוד זמן הגענו למקום שבו אנחנו מבינים שאנשים צריכים לעשות קצת מאמץ, ושאנחנו יכולים להצליח יותר במאמצים על ידי סביבה תומכת. אנחנו עדיין לא מרגישים ככה לגבי אוכל".

הטיימס דיווח כי פרופסור ג'ב התעקשה שהגבלות על פרסום ג'אנק פוד הן התמודדות עם מה שהיא תיארה כ"כשל שוק מוחלט" שבו מוצרים מתוקים עדיפים על ירקות. "לעסקים עם הכי הרבה כסף יש את ההשפעה הגדולה ביותר על התנהגותם של אנשים. זה לא הוגן... סיימנו עם כשל שוק מוחלט, כי מה שמפרסמים לך זה שוקולד ולא כרובית", אמרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully