וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כל הכוכבים הגיעו לטקס הזה. כמה מהם חזרו ממנו חולים

עודכן לאחרונה: 17.1.2023 / 12:31

כשבוע אחרי הטקס הנוצץ כמה מהשחקנים הבולטים בהולייווד משלמים מחיר ולא יוכלו להגיע לטקסי ההמשך. הנה הפרטים והשמות

הקורונה חזרה לחיינו ואם צריך עוד הוכחה - היא מגיעה הפעם מהוליווד: בשבוע שעבר יצאו הכוכבים הכי גדולים בעולם לחגוג יחד את טקס גלובוס הזהב ורבים מהם היו אמורים להופיע לפרסי בחירת המבקרים שנערכו בתחילת השבוע. עם זאת, כמה מהם לא יכלו להגיע ונאלצו לבטל. הסיבה - הם נדבקו בקורונה, וזה ככל הנראה קרה בטקס עצמו.

לפי ה"הוליווד ריפורטר", השחקנית ג'יימי לי קרטיס נדבקה וכך גם השחקנים קולין פארל וברנדן גליסון. גם השחקנית מישל פייפר, שהייתה אמורה להעניק לג'ף ברידג'ס פרס על מפעל חיים (היא פרסמה אותו בפוסט באינסטגרם במקום זאת) נדבקה, רק לא ברור היכן נדבקה.

על פי הפרסומים בתקשורת האמריקנית כל משתתפי פרסי בחירת המבקרים נדרשו לעבור בדיקות קורונה שנלקחו 72 שעות לפני המופע. כך נודע לשחקנים שנדבקו.

קרטיס, כך נראה, התבאסה במיוחד שהיא נפלה זמנית מהמחלה. "Fuck COVID!" השחקנית בן ה-64 כתבה באינסטגרם. היא הוסיפה כי "למרבה הצער, המעודדת הראשית הזו לא הולכת להיות בכלל חגיגות סוף השבוע המעודדות את חבריה ועמיתיה... אני שמח שיש את כל הבדיקות הביתיות האלה כדי שלא הלכתי לארוחת הצהריים של @americanfilminstitute והפצתי את החיידקים שלי".

ארה"ב חווה כעת, כמו חלקים נרחבים בעולם, גל חדש של קורונה מלווה במחלות חורף אחרות כמו שפעת ו-RSV. זן האומיקרון החדש שאחראי להתפרצות הזו נקרא XBB.1.5, הצליח בתוך שבועות להכפיל ואף לשלש את תפוצתו בנדבקים החדשים בארה"ב, והוא אחראי גם לעליה בתחלואה בהודו ובמדינות אחרות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully