וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האישה עם ידי הטי-רקס: "לא יכולה לפתוח צנצנת אבל מקבלת הנחה קבועה על מניקור"

19.1.2023 / 0:02

לקאסידי לראמי יש כפות ידיים עם 3 אצבעות בלבד בכל יד. בילדותה סבלה מבריונות ונאלצה לעבור בית ספר. כיום היום אוהבת את עצמה כמו שהיא, משתעשעת על המום הגופני שלה בסרטוני טיקטוק שהפכו אותה לכוכבת רשת - ומקווה להוות השראה לכל מי שאינו שלם עם עצמו

הבחורה עם 3 האצבעות/cassidylaramee

קאסידי לאראמי ממסצ'וסטס נולדה עם 3 אצבעות בכל יד וסבלה בילדותה מבריונות שאילצה אותה לעבור בית ספר. כיום היא מאמצת באהבה את הכינוי "ידי דינו(זאור)" ומשתפת סרטונים משעשעים על המגבלה הגופנית שלה בתקווה לעודד אחרים לאהוב את עצמם על אף חוסר השלמות שבהם. היא סיפרה: "אני אוהבת את ידי הטי-רקס שלי. אני לא יכולה לפתוח צנצנת חמוצים, אבל תראו אותי שולפת מטבעות מחריצים בספות ומקבלת הנחה של 40 אחוזים על מניקור. בכל זאת, יש לי רק 60% אצבעות".

קאסידי הפכה לכוכבת רשת עם עשרות אלפי עוקבים בטיקטוק בזכות הסרטונים המשעשעים שלה שמציגים את היתרונות של המגבלה הגופנית - אותה לקח לה הרבה זמן לקבל ולאהוב. "אנשים תמיד אמרו לי שיש לי כפות ידיים של ולוצירפטור או טי-רקס", סיפרה קאסידי לסוכנות הידיעות Kennedy News, "נולדתי ככה. אני לא יודעת איך זה מרגיש אחרת".

בילדותה, ידי הטי רקס שלה זכו ללעג והיא הפכה קורבן לבריונות: "בכיתה ג' הציקו לי בבית הספר אז בסופו של דבר נאלצתי לעבור", היא נזכרת, "קראו לי בכל שמות הגנאי האפשריים, כמו אי.טי. או צב נינג'ה. שמעתי הכל. אני תמיד אומרת לאנשים שאתן להם 20 דולר אם הם יצליחו לחשוב על שם גנאי שעוד לא שמעתי".

על אף שההתחלה הייתה קשה, היום קאסידי לגמרי מאוהבת במצב המיוחד שלה ורואה את הצד המשעשע שלו. "אני עובדת כאשת מכירות בסוכנות רכב וכשאני לוחצת למישהו את היד, הוא אוטומטית נרתע. לוקח לו רגע להבין מה חסר שם ואז לרוב הוא חושב שזה מגניב ומבקש לגעת בהן". היא הוסיפה בהומור: "יש לי גם חזה ממש גדול. אני לוחצת להם את היד, הם מסתכלים על היד שלי, הם מסתכלים על העיניים שלי - וברור שהם מסתכלים על החזה שלי והם כזה 'לאן אני צריך להסתכל?'".

ההשראה

"האישה המכוערת בעולם": "די להשתמש בתמונה שלי כדי להפחיד ילדים"

לכתבה המלאה

עוד מומים מולדים
קשה לצפייה: תינוקת נולדה עם זנב באורך 6 ס"מ המכוסה בעור ושיער - והוא המשיך לגדול
הכירו את המתאבק המקצועי שגם בלי פלג גוף תחתון מאיים לכבוש את האולימפיאדה

על אף שהיום היא זוכה להנחה קבועה במניקור "כי בכל זאת, יש לי רק 60% יד", במשך שנים היא נמנעה מלטפל בציפורניים לאחר שמניקוריסטית צחקה עליה: "זה גרם לי לא לעשות ציפורניים במשך המון שנים כי הייתי נורא נבוכה מזה".

היא סיפרה שקיבלה השראה מהשחקנית מייגן פוקס אחרי שדיברה בפתיחות על האגדולים המעט משונים שלה: "באיזשהו שלב אמרתי לעצמי 'אתם יודעים מה? לא אכפת לי, אני אוהבת אותי ואת האגודלים שלי'. אם מייגן פוקס יכולה אז גם אני. אני מקווה שעכשיו אני היא זו שתשכנע אחרים לא להתבייש בעצמם".

כעת היא הולכת באופן קבוע למניקוריסטית ומבקשת 40 אחוזי הנחה "כי זה פחות עבודה ופחות חומרים". באחד מסרטוני הטיקטוק שלה, שצבר כ-2 מיליון צפיות, היא מראה כיצד היא מנסה לקבל הנחה על 3 האצבעות שלה.

בסרטונים אחרים שלה, קאסידי מציגה את היתרונות של ידי הטי-רקס שלה. "יש בהחלט יתרונות למצב שלי, כמו להגיע לתחתית קופסת הפרינגלס", היא אמרה, "או אם נופלות לי מטבעות בחריצים של הספה - אפשר לדחוף את הידיים שלי לשם בלי בעיה. אני כמו מכונת ממתקים עם צבתות".

בזמנה הפנוי היא מתקלטת בבר קריוקי מקומי תחת השם "די.ג'יי דינו" ומוכרת ברשת תבניות סיליקון של הידיים שלה: "גיליתי שיש דרישה לידיים שלי. לעולם לא אעשה OnlyFans, אולי OnlyHands".

עם כל ההומור, קאסידי דיברה בפתיחות גם על המגבלות של מצבה, כולל פרקי כף יד חלשים, דלקות מפרקים חוזרות ובעיה בניידות: "קשה לי לפתוח דברים, משקיות צי'פס ועד דלתות. אני תמיד תוהה על איזו אצבע אני הולכת לשים את טבעת הנישואין שלי, כי אין לי קמיצה. עם זאת, לא הייתי משנה בי שום דבר. הקשיים שעברתי בחיי עזרו לי להפוך לאדם שאני היום, אישה חזקה ובטוחה בעצמה".

היא סיכמה: "יש הרבה אנשים שם בחוץ שמתמודדים עם חוסר ביטחון ואולי אם הם יראו מישהו אחר שמקבל את עצמו למרות הדפקטים שלו, זה יעזור להם להרגיש אחרת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully