וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

37 מקלחות בשנה: הווידוי המזעזע של כוכבת הפורנו שהפכה למדענית נתונים

עודכן לאחרונה: 12.2.2023 / 9:35

אלה, כוכבת פורנו לשעבר שהפכה להיות מדענית נתונים, העלתה לטוויטר סיכום במספרים של שנת 2022. מסתבר שהיא קיימה הרבה יותר פעמים יחסי מין מאשר היא התקלחה וזה ממש לא הכול. העוקבים שלה קטלו את ההסבר המשונה שלה למיעוט המקלחות

שחקנית הפורנו שהפכה למדענית נתונים מציגה - מה עשיתי לפנים שלי?/Aella_Girl

הרבה אנשים עושים הסבת מקצוע בחיים ומשנים כיוון, אבל אלה, כוכבת פורנו לשעבר שהייהת בעלת הכנסה חודשית של מעל 100 אלף דולר, עשתה הסבה קיצונית במיוחד והפכה להיות... מדענית נתונים.

לכבוד סוף שנת 2022 היא העלתה לטוויטר שלה את "סיכום השנה שלה במספרים" בו חשפה שהיא קיימה השנה כמעט פי 2 יחסי מין מאשר עשתה מקלחת לעצמה. היא גם ספרה את כל המקרים האלו וטענה שהיא קיימה 63 פעמים יחסי מין לעומת 27 מקלחות. אבל זה רק קצה הקרחון, היא החליטה ממש לפרט את כל מה שהיא עשתה בשנה שעברה וזה כולל כמה פעמים היא עשתה קקי, אוננה, עישנה מריחואנה, שתתה אלכוהול, רקדה, בכתה, שיחקה, כתבה וכו'.

זה סיפורה

זה סיכום השנה שלה

אם להאמין לטענה שלה שהיא התקלחה רק 37 פעמים בשנה שעברה, אז יש לציין שמספר הפעמים שאישה ממוצעת מתקלחת בשנה הוא 145. אבל היה לה תירוץ לזה. היא טוענת שהיא לא התקלחה הרבה כדי לא להפריע ל"מיקרואורגניזם של העור הטבעי שלה יותר מדי". היא גם טענה שככל שהיא מתקלחת יותר, כך היא יותר מסריחה ובמקביל היא "גם משתמשת בבידה ושוטפת בנפרד את איברי המין שלי".

והיא מסבירה

שחקנית פורנו שהפכה למדענית נתונים לא מתחלקת. Twitter/Aella, צילום מסך
שחקנית פורנו שהפכה למדענית נתונים לא מתחלקת/צילום מסך, Twitter/Aella

אלא שההסבר הרפואי/דרמטולוגי של כוכבת הפורנו לשעבר ממש לא שכנע את העוקבים שלה, שקטלו אותה בתגובות. "37 מקלחות בשנה זה לא שפוי. אני מתקלחת פעמיים ביום ולפעמים בקיץ 3 פעמים ביום. את מסריחה", כתבה אחת העוקבות. "איך זה הגיוני שאלה מתקלחת פעם בשבוע זה בסדר, אבל כשאני עושה את זה זה חורג מהנורמה", תהה מגיב נוסף.


אחד מהעוקבים שלה ניסה להציב את הנתונים הסטטיסטיים בפרספקטיבה על ידי הצבעה שזה מסתכם בקיום יחסי מין פעם בשבוע אבל מקלחת "פעם ב-9 ימים".

ולעןמת זאת

אמא שמתקלחת כל יום עם בתה בת ה-19: "ככה זה צריך להיות"

לכתבה המלאה

זו לא הפעם הראשונה שהיא חשפה את העובדה שהיא מתקלחת מעט מאוד והסבירה לעוקבים שלה בנובמבר "איך אני מתקלחת לעתים רחוקות אבל לא מסריח?".

הניחוש שלי הוא שקיים איזשהו איזון מיקרוביומי - שמתי לב לזה פעם אחת כשיצאתי לקמפינג, ואז אחרי שהגעתי הביתה והתקלחתי עם סבון רציני - גיליתי שהסרחתי הרבה יותר גרוע למחרת. אני לא אתפלא אם המקלחת פועלת לפי אותו סוג של עקרונות כמו שיער שלא חופפים - אם מישהו משתמש בשמפו מדי יום פתאום יפסיק - השיער שלו יהיה מסריח ושמנוני. אבל אם אתה מתמיד וזהיר, הגוף שלך מסתגל. אבל זה לא מושלם, ולאנשים שונים יש סוגים שונים של גוף, עם רמת פעילות ורמות זיעה שונות. אני עדיין עושה תחזוקה עצמית כדי להתמודד עם הסרחון בין המקלחות. אני נזהרת לא להשתמש בסבון על בתי השחי שלי, כי נראה שזה מגביר את הריח, אני בדרך כלל מקרצפת את עצמי חזק עם מטלית רטובה, ואז שמה דאודורנט - וזה עובד נהדר. אני גם משתמשת בבידה, ושוטפת את איברי המין שלי לעתים קרובות. אני מוצא שהקרקפת שלי נוטה להיות מסריחה אם אני מזיעה אבל אין לי דרך לאוורר את השיער שלי מיד לאחר מכן. אז לאחר פעילות גופנית אני משחררת את השיער שלי ומגרדת הרבה את הקרקפת כדי לקבל זרימת אוויר. בפעמים שאני לא עושה את זה - אני ממש מסריחה. אני גם לא משתמשת בקרם לחות לגוף. אני גרה באזור לח אז זה עוזר. אני כן שוטפת את הפנים שלי ומצחצחת שיניים מדי יום, שוטפת את הסדינים שלי פעמיים בחודש, ומקפידה בעיקר על היגיינה רגילה אחרת".

בתשובה לשאלות של גולשים היא חשפה את האמת שטיפה מריחה לא טוב: "כן, אני בודקת עם אנשים אחרים כדי לוודא שאני לא מסריחה. למשל, אחותי, שהיא הטיפוס שמשמיע קולות הקאה אגרסיביים אם אני מסריחה (ואני צריכה להבהיר - אני יודעת שאמרתי שאני לא מסריחה אבל אני כן חושדת שאני קצת יותר מסריחה מהממוצע, לפחות לפעמים, כי לפעמים אני פשוט עצלנית בביצוע התחזוקה הנדרשת. אבל אם אנסה אוכל לטפל בזה ללא מקלחת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully