וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוצים להשתכר יותר מהר? תזמינו קוקטייל עם דיאט קולה ולא קולה רגילה (זה מדעי)

29.12.2022 / 23:48

אתם יוצאים לבלות וממש בא לכם להשתכר? מומלץ לכם לערבב את הויסקי (או הרום, או הוודקה) עם דיאט קולה ולא עם קולה רגילה - ויש לזה הסבר רפואי

הברמן שמוזג המון כוסות שוטים במקביל/מערכת וואלה! news

סוד הסודה הזה גרם לצופים בטיקטוק להזדעזע והכל בגלל רופא בריטי שהפך לוויראלי ברשתות החברתיות לאחר שחשף כי קוקטיילים עם משקאות דיאטטיים גורמים לנו להשתכר הרבה יותר מהר מכאלה שמלאים בסוכר.

"מדוע שתיית דיאט קולה עם אלכוהול גורמת להשתכר מהר יותר מאשר קולה רגילה?", ד"ר קארן ראג' שואל בתחילת סרטון הטיקטוק שלו, שזכה ל-1.2 מיליון צפיות והרבה באזז בקרב שתיינים. הרופא הסביר: "אין לזה שום קשר לקוקטייל הדיאטטי, אלא זה יותר קשור לעובדה שהסוכר בקולה רגילה גורם לקיבה להתרוקן לאט יותר לתוך המעי הדק, מה שמאט את ספיגת האלכוהול לתוך זרם הדם. זה אותו עיקרון בגללו אתה משתכר מהר יותר על בטן ריקה - כי אין מה שייאט את האלכוהול".

צפו בהסבר שלו

@dr.karanr DIET COKE V REGULAR COKE @lorynpowell ♬ Cornfield Chase - Hans Zimmer

סרטון ההסבר של ראג' נערך על רקע צילומים של הטיקטוקרית לורין פאוול - שהחליטה להעמיד את טענת הרופא למבחן. בסרטון שלה היא החליטה לשתות ויסקי עם קולה בשני ימים שונים. ביום הראשון היא שתתה ארבע כוסות של המשקה החריף עם קולה רגילה (ומלאה בסוכר) לפני שעשתה בדיקת נשיפה כעבור 30 דקות, וקיבלה קריאת אלכוהול בדם של 0.061.

חשוב לדעת

מה אלכוהול עושה לגוף שלנו - וכמה זה יותר מדי?

לכתבה המלאה

ביום השני, פאוול שתתה ארבע כוסות ויסקי מעורבבות עם דיאט קולה, וערכה את אותה בדיקת נשיפה חצי שעה אחרי המשקה האחרון שלה. הפעם הייתה לה קריאת אלכוהול בדם של 0.086, מה שאישר את דבריו של ד"ר ראג'.

@lorynpowell How is this even possible? I tested whiskey with Diet Coke and Coke on 2 separate days to see if that theory going around is true. #dietcoke #whiskey #breathalyzer #cocktails #jackandcoke #science ♬ original sound - Loryn Powell

הצופים הגיבו בהתרגשות למידע, ורבים מהם אמרו שינצלו את זה כדי להשתכר מהר יותר במהלך עונת החגים. "זה די מגניב... יש כל כך הרבה אפשרויות לנצל את הידע הזה", כתב אחד מהם ואחר סיכם בהתלהבות: "מעכשיו שותים רק דיאט קולה כשיוצאים!".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully