וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"חשבתי שיש לי אפנדציטיס, אבל הרופאים לא מצאו את התוספתן שלי. הוא פשוט נעלם"

24.10.2022 / 0:02

מטופלת נותרה עם המומה כשהגיעה לכריתת תוספתן וגילתה שהרופאים בכלל לא מצליחים למצוא אותו וטוענים שהוא נעלם. היא סיפרה: "בזמן שהרופאים מעדכנים אותי על ציסטות חשודות, כל מה שאני חושבת עליו הוא - לאן נעלם התוספתן שלי?"

הרופאים לא מצאו את התוספתן שלה/ladiesandtangents

לסיארה וג'רי יש פודקאסט מצליח בטיקטוק (Ladies & Tangents) עם למעלה מ-1.4 מיליון עוקבים, שם שיתפה סיארה את הצופים בחוויה המטלטלת שעברה בבית החולים באותו בוקר. סיארה סיפרה שהגיעה למיון עם כאבים באזור בו נמצא התוספתן וחשבה שהיא סובלת מדלקת ותעבור כריתה. היא ממש הופתעה כשהרופאים בישרו לה שהתוספתן שלה נעלם - ואין להם מושג היכן הוא.

בפודקאסט סיפרה סיארה שהרופאים לא מצאו את התוספתן שלה בבדיקת CT וכי "הם עדיין מחפשים אחריו". היא הסבירה: "היה לי כאב קל בצד ימין, אבל חשבתי שזו ציסטה וקורי (בן זוגה) אמר: 'שם נמצא התוספתן שלך, את צריכה ללכת להיבדק'. אמרתי כזה 'זה לא כאב כל כך נורא', אבל התעוררתי בבוקר וזה הרגיש רע. חשבתי שכדאי שאגש לבית החולים. הרופא גם ישר הסיק שמדובר בדלקת התוספתן ואמר: 'אנחנו הולכים לעשות סריקת CT ואולטרסאונד כדי לבדוק כמה דברים'".

לאחר הבדיקות, היא הסבירה שאחד הרופאים חזר אליה ואמר שהם הגיעו למספר מסקנות - אבל אלה היו רחוקות מאוד מהמסקנות להן ציפתה. היא הסבירה: "הרופא אמר 'קודם כל, התוספתן שלך לא הופיע בסריקת ה-CT' ואני הייתי כזה, 'איפה הוא?! למה אנחנו לא מודאגים מזה יותר?!'". למרות שסיארה הייתה מודאגת, הרופא הבטיח לה כי מאחר שאין דלקת במקום שבו התוספתן אמור להיות, אין כל סיבה לחשוש. היא השיבה: "אני לא אוהבת את זה שאנחנו פשוט מעלימים עין מזה שהתוספתן שלי נעלם. הוא תמיד היה שם".

הנה הסיפור המלא על התוספתן שנעלם:

"האם הוא עדיין לא שם? האם הם הצליחו למצוא אותו?" שאלה חברתה ג'רי. סיארה השיבה: "זה העניין. הרופא אמר, 'זה בסדר, אין דלקת איפה שהוא צריך להיות'. הוא אמר למעשה: אנחנו לא מצליחים למצוא את זה אז אנחנו לא יודעים מה לעשות".

עם זאת, הרופא בישר לה עוד כמה בשורות לא נעימות באותו יום: "'באולטרסאונד שלך כן מצאנו ציסטות בשחלות. יש לך אחת בגודל מטבע ויש לך נוזלים באזור האגן שלך, מה שאומר שאחת פשוט התפוצצה. טכנאי האולטרסאונד הבחין בנקודה בריאה הימנית שלך'. זה משפט מחור** שאני לא רוצה לשמוע בחיים שלי", הודתה סיארה והוסיפה: "הרופא אמר שספירת תאי הדם הלבנים שלי טובה אז הם לא מודאגים, ככל הנראה שיש לי דלקת ריאות".

ג'רי הופתעה עד כמה סיארה לוקחת את העניין בהומור וגם הצופים נותרו מופתעים מהקלילות בו סיפרה אותו. ג'רי שאלה את השאלה המתבקשת: "את חושבת שהחייזרים לקחו לך את התוספתן?" וסיארה השיבה לה: "כן, ברור".

אחד הצופים הזדהה עם הסיפור שלה וכתב: "גם לי זה קרה. הרופאים לא מצאו את התוספתן שלי אז הם עשו אפנדקטומיה והוא היה עטוף סביב המעיים שלי!". אחר הוסיף: "נכנסתי לאותו הליך והם עשו אולטרסאונד ולא מצאו את התוספתן שלי, אז הם פשוט נתנו לי כמה תרופות נגד כאבים ושלחו אותי לדרכי". אדם נוסף כתב: "חייב להיות כן איתך. חשבתי שהנקודה בריאה שלך תהיה בסוף התוספתן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully