וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מומחים מזהירים: "השיטות לעיצוב האף ללא ניתוח עושות נזק"

28.9.2022 / 23:55

מספר משפיעניות רשת המליצו לאחרונה על שיטות לעיצוב ביתי של האף שאינן צורכות ניתוחים פלסטיים, אך מסתבר שלא רק שהן לא עובדות - הן אפילו גורמות לנזק

האם ניתן לעצב את האף בבית בלי ניתוח פלסטי?/tiktok

האם ניתן לעצב את מבנה האף בלי ניתוח פלסטי? התשובה הפשוטה היא לא, אבל יש כל כך הרבה אנשים שמאמינים שזה דווקא כן אפשרי - עד שמומחים נאלצו להתערב הפעם ולנסות לשכנע את הקהל הצעיר המושפע בקלות לרדת מהרעיון. לדברי מומחה לכירורגיה קוסמטית, השיטות שמשפיעניות טיקטוק מציעות לשינוי הגודל והצורה של האף ע"י תרגילים ועיסויים יומיומיים אינן עובדות ואף גורמות לנזק.

לפני שנספר לכם מה הייתה תגובתו, הנה קצת על הטרנד המוזר שאולי פספסתם. החלוצה בנושא הייתה פטה פריור, יוטיוברית אוסטרלית מצליחה ומייסדת מכון הכושר Facerobics לתרגילי פנים. היא שיתפה סרטון תחת הכותרת "איך לעצב מחדש את האף הנפול שלך ולתת לעצמך הרמת אף" שזכה ליותר מ-4 מיליון צפיות. בערוץ הטיקטוק שלה תמצאו עוד מגוון סרטוני עיצוב לאף שלדבריה בהחלט מסייעים לשנותו.

ככה הכל התחיל:

רבים שיתפו את הסרטון שלה לצד האשטאג #nosereshaping שצבר יותר מ-6 מילארד צפיות. אל פטה הצטרפה מומחית "יוגה הפנים" Kokofaceyoga, לה יש חצי מיליון עוקבים בטיקטוק - וגם היא טוענת שניטן לחטב ולעצב את האף המושלם בשיטה הזאת. בסרטון אחד שצבר יותר מתשעה מיליון לייקים, היא מציעה לצבוט את האף למשך חמש שניות ולחזור על זה חמש פעמים ביום כדי להקטינו.

סרטון של המשתמשת @danielaa_ces שהצטרפה לטרנד מדגים שלושה שלבים פשוטים לעיצוב האף, כשהוא מעודד את העוקבים להרים את האף, לצבוט את הגשר ואז להרחיב את הנחיריים. על הפעולה הזאת, לדבריה, יש לחזור 50 פעמים ביום.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

ככה:

@rouje_ Stimulating facial muscles & repetitive movement to slim/lift the nose #facegym #facialmassage #rhinoplasty #naturalnosejob #facelift ♬ DlCK by starboi x doja cat - Ben Chatonda

כל השיטות שנפוצו ברשת טוענות שבהחלט ניתן לשנות את צורת האף וגודלו ללא ניתוח באמצעות שגרת תרגילים יומיומיים ועיסויים, אך ד"ר מארק הו-אסואי, מנתח קוסמטי במרפאת ניתוחי אף Karidis Clinic, הזהיר אנשים שלא להאמין לטרנד. הוא אמר ל-MIRROR: "צורת האף נקבעת על ידי הסחוס והעצם הבסיסיים. השרירים על האף הם מימטיים והתנועה יכולה ליצור 'קו ארנב' בצד. 'קווי ארנב' מתייחסים לקמטים העדינים המופיעים משני צידי האף שלכם כאשר אתם מקמטים אותו".

מנתח פלסטי מגיב בתדהמה:

@doctoryoun Plastic surgeon reacts to nose reshaping facial exercises! #duet @victoriahammett #reaction #react #doctor #plasticsurgeon #plasticsurgery #nosejob ♬ original sound - Victoria Hammett

הוא הוסיף: "כמו סוגים רבים של קמטים בפנים, קווי ארנב נגרמים על ידי חזרה על הבעות פנים מסוימות. מאוד לא סביר שפעילות כזאת תגרום להגבהה של הקצה או להצרת הנחיר. מתיחה מוגזמת אפשרית בדיוק כמו טבעות המשמשות למתיחה של הצוואר בתרבויות מסויימות או עבור הרחבת פירסינג באוזן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully