וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סבלה מעצירות במשך חודש - וזה מה שקרה לה

עודכן לאחרונה: 1.9.2022 / 11:00

משתמשת טיקטוק תיעדה במשך חודש את נסיונותיה הכושלים להתפנות ואת בטנה הולכת ותופחת. לבסוף נאלצה לעבור ניתוח קולוסטומיה ותיעדה את הפעם הראשונה ש"התרוקנה"

סבלה חודש שלם מעצירות עקב מחלה מסתורית/cherineandcathydoll/Tiktok

משתמשת טיקטוק צברה רבע מיליון עוקבים כששיתפה את מאבקיה בניסיון לעשות את צרכיה במשך חודש שלם של ניסיונות כושלים, בטן נפוחה וכאבים עזים. שרין דוצ'רטי בת ה-39 החלה לתעד את העצירות שלה לאחר שפיתחה באופן מסתורי בעיות מעיים בפברואר 2022 - וכעת היא חיה עם שקית סטומה לאחר חודשים של טיפולים במחלה לא ידועה.

דוצ'רטי שיתפה את המאבקים שלה - מבטן נפוחה וכואבת ועד שקיות סטומה קרועות - בעמוד הטיקטוק שלה וזוכה לתמיכה ועידוד על החשיפה והכנות שלה במאבקיה לעשות קקי וביקוריה התכופים אצל רופאים ובתי חולים מבלי לקבל תשובות. האישה הסקוטית משכה המון תשומת לב לאחר שפרסמה ב-11 ביולי סרטון טיקטוק בו כתבה: "יום 34 מבלי לא לעשות [אימוג'י קקי]", הציגה את בטנה הנפוחה ואמרה שהיא נראית כאילו היא בחודש השמיני להריונה.

@cherineandcathydoll

Im so done with being like this ??

♬ original sound - Cherine

הסרטון צבר יותר ממיליון צפיות ודוצ'רטי המשיכה לשתף בערוץ את ההתמודדות הקשה שלה עם המצב. היא עברה ניתוח קולוסטומיה ב-15 ביולי לאחר חודשים של כניסה ויציאה מבית החולים, שם כל ארבעה שבועות ניתנו לה תרופות כדי להקל על היציאות בשירותים. בניתוח קולוסטומיה יוצר המנתח פתח בדופן הבטן אליו הוא מחבר את קצה המעי. כלומר נוצר פי טבעת חדש בבטן שבקצהו מחוברת שקית האוספת את תכולת המעי המתרוקן - שקית הסטומה.

למחרת הניתוח, היא הצליחה סוף סוף לעשות את צרכיה - למרות שחוותה את "הכאב הנורא ביותר אי פעם". את ההישג היא חגגה בסרטון טיקטוק נוסף שצבר יותר מ-400 אלף צפיות. היא כתבה על גבי הסרטון: "סוף סוף עשיתי קקי לתוך שקית הסטומה החדשה שלי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
@cherineandcathydoll

I genuinely wouldnt have got through all of this without all the support from you guys!!! I will continue documenting this journey and raising awareness ????

♬ original sound - Cherine

השיח הפתוח על מצבה והשימוש בשקית סטומה זכה להרבה פרגון ברשת. "תבורכי, תמשיכי באופטימיות שלך, תודה שעוררת מודעות לנושא שמדברים עליו לעתים רחוקות", כתבה צופה בתגובות, ואחרת - שסיפרה כי נעזרה בעבר בשקית סטומה - הוסיפה: "קחי כל יום ביומו. לאט לאט".

בסרטונים שפרסמה בהמשך, דוצ'רטי אמרה שהיא דאגה מאוד לבריאותה מכיוון שהיא סובלת מאסטמה וממחלת כליות כרונית בשלב 3, שחששה שתחמיר. דוצ'רטי אמרה ל-Insider שרופאיה העדיפו לבצע הליך שנקרא כריתת אילאום, ניתוח בו מבצעים מעקף למעי הגס כשהחלק התחתון של המעי הדק מחובר ישירות לתעלה האנאלית. עם זאת, לפי הדיווחים מדובר בניתוח של 12 שעות עם רשימת המתנה ארוכה, אז התקבלה החלטה לוותר.

לפני ואחרי הניתוח:

@cherineandcathydoll

THANK YOU to the NHS for SAVING MY LIFE!! ?‍⚕️?‍⚕️?‍⚕️??????

♬ tiptap foot transition - the yonn don.
@cherineandcathydoll

Surgery went well guys!! Im in so much pain but not long and I will be back to my cheery self. Night noght for now!! ❤️❤️

♬ original sound - Cherine

דוצ'רטי שיתפה בטיקטוק כמה מסיפורי האימה שעברה לפני ואחרי הניתוח, כולל שקית סטומה שדלפה - מקרה שחוזר על עצמו אצל הרבה חולים במצבה. "אני לא צוחקת כשאני אומרת שהייתי מכוסה בח**", היא אמרה ל-Insider, "זה היה סיוט מוחלט. כל כך פחדתי שזה יקרה שוב ששמתי שעון מעורר כל שעה, בכל לילה מאז שהשתחררתי מבית החולים".

דוצ'רטי סיפרה שהיא עדיין לא יודעת מהי הסיבה לבעיות המעיים שלה, אך היא אסירת תודה על התמיכה שקיבלה ועל כך שסייעה לאחרים לקבל מענה לבעיות הרפואיות שלהם. היא הוסיפה שהצופים שלה סייעו לרומם את מצב רוחה ונתנו לה עצות מועילות. "יש הרבה כוכבי טיקטוק גדולים שמקבלים תגובות שליליות, אבל מסיבה כלשהי - אני לא", אמרה, "הרבה אנשים מתייגים אותי בסרטונים שלהם ואומרים, 'זה הסרטון הראשון שהכנתי, אבל הנה שקית הסטומה שלי, תודה רבה שעודדת אותי לעשות את זה'. זה מרגיש כל כך טוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully