וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוחה: הווידיאו שירחיק אתכם מהמתקן הזה בשירותים

מיבשיי ידיים חשמליים מלאים בחיידקים, וזה כבר די ידוע, אבל כמות החיידקים שם היא באמת מגעילה. סרטון יוטיוב שערך צעיר חושף הכל

מייבש ידיים/צילום מסך

זו אומנם לא הפעם הראשונה שאנחנו מזהירים אותכם משימוש במייבשי ידיים חשמליים בשירותים ציבוריים, אבל אנחנו מוכרחים להודות שהפעם זה מגעיל במיוחד. דאלין לואיס, יוצר תוכן בן 33, החליט לערוך ניסוי משלו לאחר שראה מאמרים מרובים באינטרנט על כמה מייבשי ידיים חשמליים היגייניים, והוא רצה לראות בעצמו כמה חיידקים ייצאו מהם.

באמצעות הציוד שכבר עמד לרשותו, הוא ביקר במספר שירותים ציבוריים בחנויות, בתחנות דלק ובתי קולנוע. בכל פעם הוא החזיק צלחות פטרי מתחת למייבשי ידיים שונים. דאלין דימה מצב שבו אדם נותן לידיים שלו להתייבש מתחת למייבש הידיים. לאחר מכן הוא הניח את צלחות הפטרי המסומנות באינקובטור למשך שלושה ימים כדי לאפשר לחיידקים לגדול.

דאלין מציין שלמרות המחקר הקודם שלו, הוא הופתע מאוד מהתוצאות שלו. כל אחת מבדיקות מייבשי הידיים הראתה מספר ניכר של כתמים לבנים, המעידים על רמה גבוהה של חיידקים. "ידעתי שהתוצאות יהיו גרועות אבל לא ציפיתי בשום אופן לרמה שראיתי", אמר דאלין בהצהרה לסוכנות החדשות הבריטית SWNS. "עשיתי הרבה בדיקות צמיחת חיידקים דומות על מגוון משטחים - טלפונים ומשאבות דלק הם כנראה מהגרועות ביותר, אבל מייבש הידיים היה כל כך גרוע!".

המחקר של דאלין מצביע על כך שמייבשי ידיים עלולים לזהם מחדש ידיים שנשטפו בחיידקים, מה שהופך את כל תהליך שטיפת הידיים ללא יעיל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully