וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

9 מוצרים שיעזרו לכם להתמודד עם הקיץ הזה

הקיץ הזה קשה במיוחד - חם, לח ומיוזע, וזה דורש מאיתנו להשקיע טיפה יותר בתחזוקה השוטפת. הנה כמה מוצרים חדשים שיעזרו לכם לעשות את זה

גיף של אישה משפריצה מקדם הגנה. Giphy
מהדורת קיץ. אישה מרססת מקדם הגנה/Giphy

הדבר הכי חשוב שאתם צריכים להחזיק בבית הקיץ הישראלי הלוהט הוא קרם הגנה, ויש לנו כמה הצעות כאלה לקרמים שישמרו עליכם מבלי לתת לכם תחושה שאתם ילדים בני 9 בבריכה ציבורית. אבל מלבד הגנה על העור לפני חשיפה לשמש, חשוב שתשקמו אותו גם אחרי. אז הנה כמה הצעות שישמרו על העור שלכם בעונה החמה.

הגנה מהשמש

UV-AGE DAILY של VICHY: אנחנו מקווים שאתם יודעים שתכשירי הגנה צריך לשים תמיד, ולא רק כשהולכים לים. לאור העובדה שתכשיר הגנה לפנים הוא חלק יומיומי משגרת הטיפוח, כדאי שהוא יהיה כזה שמיטיב עם העור שלנו. מותג הדרמו קוסמטיקה VICHY מציע תחליב הגנה מהשמש בשם UV-AGE DAILY עם הגנה רחבת טווח של SPF50. התחליב החדש משלב הגנה מהשמש עם רכיבי אנטי-אייג'ינג פעילים. בחברה מסבירים כי התכשיר שלהם מגן על העור ומסייע בהפחתת הופעתם של מראה קמטים וסימנים הנגרמים מקרני UV וזיהום אוויר.

מחיר: 129 שקלים

קרם הגנה של וישי. יח"צ חו"ל,
לפני. תכשיר ההגנה של VICHY/יח"צ חו"ל
תכשיר שיקום העור של ליראק פריס. אסף לוי,
אחרי. תכשיר שיקום של ליראק פריז/אסף לוי

AFTER SUN של ליראק פריז: וחשוב גם לשקם את העור אחרי החשיפה לשמש. המוצר AFTER SUN של ליראק פריז מבוסס על טכנולוגיית "קריו" - פטנט המקרר את העור ב- עד 3.3 מעלות, ובכך יוצר אפקט מרענן ומקרר ומשקם את העור. בחברה מבטיחים כי המוצר יעניק לעור גוון אחיד, זוהר, מלא ברק, ואף ימנע את קילוף העור לאחר חשיפה לשמש. המוצר, שהוא חלק מסדרה שלמה של מוצרים לשיקום עור הפנים והגוף לאחר חשיפה לשמש, מתאים לנשים, גברים וילדים.

מחיר: 165 שקלים

טיפוח העור

סרום אנטי אייג'ינג מבית Forever Israel: למרות השם המטעה, מדובר בחברה אמריקאית שצברה פופולריות בזכות ליין ייחודי של מוצרי אלוורה. כעת משיקה החברה בישראל את Hydrating Serum, המכיל ארבעה סוגי חומצה היאלרונית ותמציות צמחים שמבטיחים כי יסייעו לאגור יותר לחות בעור ולחזק את ההגנה שלו מפני גירויים ומפגעים סביבתיים.

מחיר: 192 שקלים

קולקציית האגוזים של ecoLove: אם העור שלכם יישאר יבש אחרי הבילוי בים והשעות הארוכות במזגנים, אפשרות נוספת לשיקומו היא קרם גוף מקולקציית האגוזים של מותג הטיפוח האורגני ecoLove. מדוברמבקרם ועשר בתמציות מקדמיה, שיאה וארגן אורגניות, שמרווה את העור בלחות ומזין אותו עם אלוורה, שמן שקדים, חוחובה ושמן זרעי ענבים.

מחיר: 35.90 שקלים

סדרת האגוזים של אקולאב. יח"צ,
והריח נהדר. סדרת האגוזים של ecoLove/יח"צ

קולגן סרמידים של אלטמן: ואם בא לכם לטפח את העור בלי למרוח עליו שום דבר, אפשרות נוספת היא כמוסות המכילות פפטידים של קולגן בשילוב חומצה היאלורונית, ויטמין C וסרמידים של חברת אלטמן. מדובר בתוסף תזונה שמבטיח לתרום ללחות מוגברת ולאפקט רב שכבתי. המוצר מכיל קומפלקס של רכיבים פעילים העובדים במקביל בשכבות השונות של העור - קולגן וחומצה היאלורונית הפועלים בשכבת הדרמיס, ורכיב הסרמידים הפועל בשכבת האפידרמיס.

מחיר: 169 שקלים

Lip Infusions של בליסטקס: ובואן לא נשכח שגם השפתיים שלנו סובלות בקיץ. כדי לעזור לכם להימנע מיובש בשפתיים, משיק מותג בליסטקס המוכר, שני שפתונים חדשים: Lip Infusions Soothing ו- Lip Infusions Restore. בחברה מסבירים כי השפתונים החדשים מכילים פורמולה מתקדמת שמתאימה גם לשיקום וגם לטיפול בשפתיים יבשות, סדוקות ומגורות במיוחד.

הגנה מעקיצות יתושים

טפטפים בייבי-באזז של כצט: יתושים לא נעימים לאף אחד, אבל כשזה נוגע לילדים קטנים המטרד אפילו גדול יותר. כדי להגן על הילדים שלכם, חברת כצט מציעה את סדרת טפטפים בייבי-באזז. מדובר בסדרת מוצרים המכילה שמן ציטרונלה טבעי ללא חומרי הדברה, ומתאימה לשימוש בבית או בטבע מגיל שלושה חודשים ומעלה. מוצרי הסדרה הינם היפו-אלרגניים, נבדקו דרמטולוגית ונמצאו כמתאימים גם לעור רגיש, ללא פרבנים, ללא SLS וללא חומרי הדברה.

מחיר : 19.90 עד 32.90 שקלים

עוד בוואלה!

5 סיבות שהיתושים עוקצים דווקא אתכם

לכתבה המלאה

ספריי אקסאומגה מבית A-DERMA: ואם כבר נעקצתם, נסו את התרסיס שמסייע בהרגעת תחושת גרד בעור ומכיל 97 אחוזים של רכיבים טבעיים וצמחיים, שמקורם בחקלאות אורגנית. ספריי אקסאומגה כולל בין היתר שיבולת שועל מזן ריהלבה, המרגיעה את העור וכן פלקסרין וויטמין 3B, המטפלים במחסום העור הפגום ומסייעים בבנייתו מחדש.

מחיר: 139 שקלים

שמירה על שיניים לבנות

ערכה להבנת שיניים של vVARDIS: המוצר הזה לא באמת קשור לקיץ, אבל לא יכולנו להשאיר אותו בחוץ. ליין המוצרים החדש של חברה שבדית בשם vVARDIS, שמבטיח לסתום חורים ראשוניים בלי להגיע למרפאה ולבצע "אנטי אייג'ינג" של השיניים בעצמכם. סדרת המוצרים כוללת מברשת שיניים, מי פה וערכות של ג'ל בטעם מנטה, אשר מבוסס על נוסחה ייחודית שרשומה כפטנט. משחת השיניים של החברה קיבלה אישור FDA ראשון מסוגו לסתימת חורים ראשוניים ובחברה מבטיחים כי שימוש במוצרים על בסיס קבוע יחזק את השיניים ויגן עליהן מפני כתמים ונזקים בטווח הארוך.

מחיר לערכה: 620 שקלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully