וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אני לוהטת מדי בשביל לשים את הילדה שלי בגן. אמהות דופקות בי מבטים"

3.8.2022 / 0:14

דוגמנית OnlyFans שהיא גם אמא במשרה מלאה טוענת שאמהות אחרות בוהות בה בחשדנות בכל פעם שהיא מורידה את הילדה בגן: "הן חושבות שאתפשט ואתחיל לשכב עם הבעלים שלהן"

לנה נרססיאן טוענת שאמהות לא מפרגנות לה/.Instagram.com/lena.the.mom

דוגמנית OnlyFans טוענת שהיא כנראה "לוהטת מדי" בשביל ללוות את הילדה שלה לגן, מכיוון שאמהות אחרות מרגישות מאוימות מהמראה שלה וחוששות שהיא עלולה לגנוב להן את בעליהן. לנה נרססיאן, בת ה-31, לה יש יותר מ-1.6 מיליון מנויים ביוטיוב ועוד יותר מחצי מיליון עוקבים באינסטגרם, עלתה לכותרות בפעם הקודמת לאחר שחשפה שהיא נותנת לחברות שלה לשכב עם בן זוגה, אדם ג'ון גרנדמייסון. כעת היא שוב מעוררת דיון ברשת לאחר שסיפרה על כל המבטים שאמהות אחרות "דופקות" בה בכל פעם שהיא מורידה את בתה הקטנה בגן.

לנה, תושבת לוס אנג'לס, סיפרה ל-Mirror מה היא בדיוק חושבת עליהן: "חלק מהאמהות האלו חושבות שאני אתפשט ואתחיל לשכב עם הבעלים שלהן ממש שם - אם הן לא יצפו בכל תנועה שלי", היא אמרה, "במוחן, אני סוג של חיית מין סוטה שרוצה לשכב עם כל דבר שזז. כאילו 'יאללה? מי עושה את זה?' אני לא הורסת בתים. אני בלוגרית מצליחה, יזמית ואשת עסקים שבנתה את המותג שלה מאפס. הארוס שלי מצליח באותה מידה ויש לנו כבוד לעצמנו ולאחרים, בלי קשר למה שאנשים מסוימים עשויים לחשוב. הן יכולות לדפוק בי את כל מבטי המוות שהן רוצות - למען האמת, לא אכפת לי. אם כבר, זה מוציא אותן רע".

ללנה יש לה גם תואר בפסיכולוגיה והיא עבדה בעבר עם ילדים בעלי מוגבלויות. היא טוענת כי כישוריה העסקיים נופלים על "אוזניים ערלות" מכיוון שהמבקרים שלה לא מצליחים לראות מעבר למראה הסקסי שלה. היא אמרה: "זה עצוב במובן מסוים, אבל רק עבורם. אנחנו ב-2022 ואנשים אמורים להיות מסוגלים לראות מעבר לסטריאוטיפים עצלים. למרבה הצער, הם עדיין מושרשים היטב אצל כמה אנשים, אבל אין שום דבר שאני יכולה לעשות בקשר לזה. אני רק מקווה שהדור הבא לא יסבול מזה כמו הדור הנוכחי".

"אני שונאת לאכזב אתכם, אבל רוב חיי נורמליים להפליא"

לנה הכירה את אדם, רוכב BMX מקצועי ובלוגר, ב-2016 והזוג החל להופיע יחד בסרטונים למבוגרים שנה לאחר מכן. מחוץ לחיי העבודה הלא שגרתיים שלהם, הזוג נהנה מחיי משפחה רגילים הכוללים ארוחות ביתיות, טיולי יום לפארק וסרטים. היא אמרה: "אני שונאת לאכזב אתכם, אבל רוב חיי נורמליים להפליא ומאוד לא מרגשים. אני חובבת אוכל גדולה ואוהבת לבשל למשפחה. זה יכול להיות כל דבר, מאפייה ועד צלייה. זה זמן משפחתי נהדר ביחד. אני ארמנית והמשפחה היא דבר חשוב להפליא בתרבות הזו. אנחנו מציינים אבני דרך, כמו היום שלבת שלי יצאה השן הראשונה שלה. מבחינתי זה עוזר לה להבין את התרבות שלה וזו גם סיבה מצוינת להיפגש כמשפחה. אלו התקופות הכי מאושרות בשבילי".

עוד אימא שונה

אימא הגיעה בתלבושת "בלתי הולמת" לבית הספר והושפלה ברשת

לכתבה המלאה

לנה השיקה לאחרונה סדרת פודקאסט חדשה בשם Touchy Subject, שבה מרואיינים, כולל כוכבי OnlyFans אחרים, חושפים את כל מה שעל ליבם - ושום נושא לא מחוץ לפרק. היא מקווה לשמש דוגמה לבתה ולנשים אחרות שאפשר להיות יפה וסקסית - ועדיין להיות הורה נהדר.

הפרק הראשון של Touchy Subject:

היא הוסיפה: "העבודה שלי כפרפורמרית נתנה לי חופש עצום לרדוף אחרי המטרות שלי. היה לי קצת חופש אחרי שנולדה הבת שלי וזה אפשר לי להבין מחדש מה אני רוצה לעשות. להיות אמא זו העבודה הכי חשובה בעולם ובכל פעם שאני לא עם הבת שלי, אני מרגישה אשמה. עם זאת, אני עדיין רוצה לעבוד ואני לא חושבת שנשים צריכות להרגיש שהן צריכות לבחור. זה אולי לא לטעמו של כל אחד אבל אני אוהבת את זה וזה גורם לי להרגיש סקסית ומסופקת. זה גם שם קורת גג על המשפחה ואוכל על השולחן. אם זה לא כוח נשי אמיתי, אז אני לא יודעת מה כן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully