וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תזונאית יוצאת נגד פודינג האבוקדו המפורסם של קורטני קרדשיאן

26.7.2022 / 0:03

קורטני קרדשיאן שיתפה מתכון לפודינג אבוקדו, עוד בימי הסגר, שלדבריה מומלץ לאחר כל אימון. כעת התזונאית ד"ר הייזל וואלאס טוענת שהפודינג שלה לא טעים - וגם ממש לא מומלץ לצריכה לאחר כושר

קןרטני קרדשיאן ופודינג האבוקדו שלה/AddisonRae

קורטני קרדשיאן בנתה לעצמה קריירה לא מעט בזכות הטיפים שלה לאורח חיים בריא, אולם את התזונאית ד"ר הייזל וואלאס היא פחות הצליחה להרשים. היא ניסתה את פודינג האבוקדו המפורסם של הקרדשיאן, שהפך ללהיט ויראלי בימי הסגר אי שם ב-2020, ולא רק שהיא לא אהבה את טעמו - היא גם טוענת שהוא ממש לא מומלץ לאחרי אימון, על אף שהסלב ממש המליצה עליו.

לפי Business Insider, גורו הבריאות וכוכבת הריאליטי קורטני קרדשיאן אוכלת את פודינג האבוקדו שלה לאחר כל אימון. ד"ר הייזל וואלאס שיתפה סרטון שלה בטיקטוק בו היא טועמת מהפודינג הידוע לשמצה - ובכלל לא מתרשמת. התזונאית, הרופאה, הסופרת ומגישת הפודקאסט Food Medic, ד"ר וואלאס, הציגה בסרטון כיצד היא מכינה את המתכון הפשוט של קורטני הדורש רק שלושה מרכיבים: אבוקדו, חלב קוקוס ודבש.

בעוד שאחרים אימצו אותו והוסיפו מרכיבים אחרים, ד"ר וואלאס החליטה לנסות אותו בגרסת המקור. היא ערבבה בבלנדר אבוקדו אחד, כוס אחת של חלב קוקוס ושתי כפיות דבש. הסמיכות הנוצרת דומה לזו של יוגורט. ד"ר וואלאס נראית טועמת מהפודינג כשפניה נעשות לפתע חמוצות. היא כתבה על המסך: "3/10 - לא טעים במיוחד, מעט מאוד פרוטאין ודל פחמימות מכדי שיתאים לארוחה שלאחר האימון (לא אופטימלי)".

הנה התגובה שלה:

לדברי הד"ר, לא רק שהטעם לא נהדר - אלא שהמנה עצמה לא מכילה מספיק חומרים מזינים לאחרי אימון. בסרטון ששיתפה גם באינסטגרם היא כתבה: "אבוקדו הוא מקור נהדר לשומנים בלתי רוויים, אבל מכיוון שהמנה מומלצת כארוחה/חטיף שלאחר האימון, זו למעשה לא האפשרות הטובה ביותר". היא מסבירה כיצד פחמימות וחלבונים "עוזרים לחדש את מאגרי הגליקוגן ומסייעים בבניה ותיקון של השריר", כשלדבריה שלושת המרכיבים של הפודינג בפני עצמם אינם מספקים את הסחורה. היא מציעה להוסיף בננה ואבקת קקאו לפודינג כדי להפוך אותו לשייק חלבון - או פשוט להכין טוסט אבוקדו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

כך תכינו את פודינג האבוקדו של קורטני קרדשיאן (אבל לא מומלץ לאחרי אימון):

יום בחיי קורטני קרדשיאן:

למרות הבאזז שהיה סביב הפודינג של הקרדשיאן, נראה שרוב הצופים בסרטון של ד"ר וואלאס הסכימו עם התזונאית. "אולי כממרח עם משהו - אבל בהחלט לא הייתי אוכלת את זה ככה", כתבה אחת בתגובה ואחרת הוסיפה: "הבעת הפנים שלך אומרת הכל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully