וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אשלי גרהאם חושפת איך באמת נראה גוף אחרי לידה

עודכן לאחרונה: 29.4.2022 / 7:55

הדוגמנית ואשת העסקים עושה זאת שוב ובאמצעות פוסט מאוד חושפני באינסטגרם היא מראה לכל הנשים בעולם, וגם לגברים, איך נראה גוף של אישה אחרי לידת תאומים

אשלי גרהאם היא אחת הדמויות הכי מזוהות בעולם עם תנועת הבודי פוזיטיב, המקדמת דימוי גוף חיובי. ולמרות שחלקכם בוודאי שואלים למה היא צריכה להצטלם ערומה כל הזמן, התמונות שלה תורמות לנשים רבות להרגיש נוח עם גופן ועם השינויים שעוברים עליו.

בתמונה חדשה שהעלתה הדוגמנית שילדה את התאומים מלאכי ורומן לפני שלושה חודשים, היא חשופת חזה, וחושפת גם את סימני המתיחה הרבים על בטנה. היא כתבה: "היי, בטן חדשה. עברנו הרבה. תודה".

אימהות אחרות שיבחו את גרהם בתגובות על האותנטיות שלה, והודו לדוגמנית על שהראתה הצצה אמיתית לחיים שלאחר הלידה. "תמיד כל כך מרענן לראות את הגוף של נשים גולמי, לא מפולטר ובמלוא תפארתו... את היופי המוחלט @ashleygraham", כתב אחד העוקבים. אדם אחר הגיב, "השקיפות שלך לגבי הגוף שלך עוזרת לכל כך הרבה!! תודה שאת יפה מבפנים ומבחוץ!".

גרהם ילדה את התאומים שלה מלאכי ורומן ב-7 בינואר עם בעלה ג'סטין ארווין. בני הזוג הם גם הורים לאייזיק בן השנתיים. כשהכריזה על לידתם בסטורי באינסטגרם שלה, היא כתבה, "ג'סטין ואני כל כך נרגשים שהבנים התינוקיים שלנו כאן. הם נולדו מוקדם הבוקר בבית והם שמחים ובריאים". היא הוסיפה, "לוקח לי זמן להתאושש ולהתחבר לבעלי ולשלושת הבנים שלי, אבל אני באמת לא יכולה לחכות לחלוק עוד עם כולכם. הרבה אהבה, א.ג."

עוד בוואלה!

אני רק שאלה: למה יש לי סימני מתיחה על הבטן?

לכתבה המלאה

זו לא הפעם הראשונה שגרהאם משתפת את סימני המתיחה שלה, וגם כאשר ילדה את בנה הראשון היא עשתה זאת באמצעות פוסט באינסטגרם. ואכן, התמונות החושפניות של גרהאם מציגות קול שונה בקרב מפורסמות אחרי לידה. בעוד שהרבה מאוד נשים מפורסמות, או לפחות אלה שמתחזקות חיי אינסטגרם, מתגאות שהן "יוצאות מבית החולים עם סקיני", או מציגות מציאות מפולטרת היטב של החיים עם תינוק בבית, גרהאם באופן עקבי, עוד מתקופת ההריון הראשון, מציגה תמונות כנות מאוד.

גרהאם הצהירה בעבר שהיא רוצה להראות ל-10 מיליון העוקבים שלה את כל הצדדים של היריון, לידה והורות. "אף אחד לא מדבר על ההחלמה והריפוי (כן, אפילו החלקים הפחות יפים) שעוברות אימהות חדשות", כתבה, "זה לא ייאמן שעדיין יש מכשולים שעומדים בפנינו כשמדברים על מה שנשים עוברות באמת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully