וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפוסט הזה של אשלי גרהאם חושף אמת חשובה על הריון ולידה

דוגמנית הפלאס סייז החביבה עלינו לא מפסיקה להשמיע את קולן (העייף) של אמהות טריות. בתמונה שפרסמה לעשרת מיליון עוקביה היא חשפה כיצד נראית בטן של אישה חודש אחרי לידה

יוטיוב רשמי ווג

בסרטון: כך נראו החיים של אשלי גרהאם לפני שהיא הפכה לאמא

בשבוע שעבר כתבנו כאן שהדוגמנית אשלי גרהאם פרסמה פוסט שכל אמא טריה תזדהה איתו, ואף שהתכוונו לזה מכל הלב, הפוסט הנוכחי שלה עונה לכותרת הזו אפילו יותר. הרבה יותר. גרהאם, שילדה רק לפני חודש תינוק בשם איזק עם בעלה, צלם הווידיאו ג'סטין ארווין, פרסמה תמונה של הבטן שלה (וגם לא מעט מהחזה שלה) כשהיא מעוטרת בהרבה מאוד סימני מתיחה.

גרהאם בת ה-32 כתבה: "אותה אישה, כמה סיפורים חדשים", שזו בהחלט הדרך הנכונה ביותר להסתכל על סימני המתיחה (או צלקות, או תפרים, או ציצי גדול וכואב), שהם חלק מחבילה איתה צריכה כל אישה, כמעט, להתמודד אחרי לידה. חלק מהמגיבים כתבו לה שהסימנים על בטנה הם "אותות של לוחמת", אחרים התייחסו אליהם כאל "קווי חיים", אבל נראה שגרהאם לא צריכה את הכותרות האלה כדי להרגיש טוב עם הגוף המשתנה שלה אחרי הלידה.

התמונות החושפניות של גרהאם מציגות קול שונה בקרב מפורסמות אחרי לידה. בעוד שהרבה מאוד נשים מפורסמות, או לפחות אלה שמתחזקות חיי אינסטגרם, מתגאות שהן "יוצאות מבית החולים עם סקיני", או מציגות מציאות מפולטרת היטב של החיים עם תינוק בבית, גרהאם באופן עקבי, עוד מתקופת ההריון, מציגה תמונות כנות מאוד. בפוסט הקודם שלה היא כתבה "הרימו את היד אם לא ידעתן שתחליפו חיתולים גם לעצמכן. אחרי כל השנים האלה בתחום האופנה מעולם לא יכולתי לנחש שתחתונים חד פעמיים יהיו הבגד האהוב עליי, אבל הנה אני פה!".

גרהאם הצהירה שהיא רוצה להראות ל-10 מיליון העוקבים שלה את כל הצדדים של הריון, לידה והורות. "אף אחד לא מדבר על ההחלמה והריפוי (כן, אפילו החלקים הפחות יפים) שעוברות אימהות חדשות", כתבה, "זה לא ייאמן שעדיין יש מכשולים שעומדים בפנינו כשמדברים על מה שנשים עוברות באמת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully