וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מטורף: כך נראים הבקרים של אימא ל-10 ילדים

עודכן לאחרונה: 20.3.2022 / 12:41

מתבכיינים על שני ילדים וכלב שיש לכם? ובכן, שמרו את התלונות שלכם - כי לאימא הזו שילדה 4 ילדים ואימצה 6 נוספים, יש סדר יום פסיכי במיוחד, והוא מתחיל ב-3 בבוקר

אלישיה דאהרטי ומשפחתה בת 12 הנפשות הפכו במהלך הקורונה, כשבתי הספר נסגרו, לכוכבי אינסטגרם וטיקטוק. האמא ל-10 בת ה-40 הפכה ויראלית בעיקר בעקבות הסרטונים שבהם היא מכינה מזון לילדיה בחמש בבוקר.

המסע של אלישיה לאימהות היה ארוך. היא אמרה שניסתה להביא לעולם ילדים עם בעלה, ג'ושוע דאגרטי, במשך תשע שנים. הם חוו 11 הפלות לפני שהחליטו לאמץ ב-2011. אבל אז, שישה ימים בלבד לאחר שאימצו את ילדם הראשון, גילתה אלישיה שהיא בהיריון. במהלך שמונה שנים, הסיפור המשפחתי של הזוג דאפרטיס התרחב, וכעת יש להם 10 ילדים - ארבעה מהם ביולוגיים ושישה שהם מאומצים.

כל ששת הילדים המאומצים של הזוג סובלים מתסמונת אלכוהול עוברי (FASD), קבוצה של מצבים המתרחשים כאשר אלכוהול עובר מאם לתינוקה דרך חבל הטבור. מצב זה יכול לגרום לשילוב של בעיות פיזיות, התנהגותיות וחינוכיות קשות מאוד.

הילדים של הזוג דאפרטיס - הארלי, בודהי, ג'ייסון, ג'ורדן, דאש, זואי, ברי, פטריק, ג'יימס ואלכס - נעים בין הגילאים 4-17. "עליתי על טיקטוק במהלך המגיפה, כי יצאתי מדעתי וזה פשוט הפך לדבר שכיף לנו לעשות", אמרה אלישיה על סרטוני הכנת הארוחות שלה.

המשפחה מכנה את עצמה כעת "תרייסר הדוהרטי" (doughertydozen) וחולקת את חייה עם יותר מ-4 מיליון עוקבים בטיקטוק וחצי מיליון באינסטגרם. החשבון של המשפחה כולל סרטונים של כל דבר, מטיולים, לכביסה ועד מידע על אימוץ ילדים.

עוד בוואלה!

אמא ל-4 חשפה את ביתה אחרי שלא נוקה 4 ימים - והתמונות קשות

לכתבה המלאה

איך היא מספיקה לעשות הכל?

בימי בית הספר, דאגרטי מכוונת את השעון המעורר שלה כבר ל-3 לפנות בוקר כדי שתוכל להיות ערה ולשתות קפה, להכין ארוחות בוקר וצהריים, ולבדוק בילקוטים את שיעורי הבית ובקבוקי המים.

המתבגרים של הבית מתעוררים ב-6 בבוקר ויוצאים ב-7, ואז היא מעירה את קבוצת הילדים הבאה כדי להוציא אותם מהדלת עד 8. "מ-6 עד 8 בבוקר זה פשוט שיגעון. ואז אני נושמת" אמרה דאגרטי שלדבריה מוציאה לפחות 1,000 דולר בשבוע על אוכל, ושעה כאמור בהכנת אוכל בבוקר.

בני הזוג דאגרטס עדיין לא סיימו עם המשימה שלהם. "אנחנו בהחלט הולכים לאמץ שוב", אמרה אלישיה, "אנחנו מתכוונים להתמקד בבני נוער, מכיוון שיש להם הכי פחות סיכוי להיות מאומצים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully