וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמא ל-4 חשפה את ביתה אחרי שלא נוקה 4 ימים - והתמונות קשות

עודכן לאחרונה: 10.3.2022 / 12:33

האמא חשפה את מה שהורים רבים לא היו מעיזים לחשוף לעולם, וחטפה לא מעט ביקורות, אבל גם לא מעט צפיות - וכשמדובר ברשתות חברתיות - זה מה שהכי חשוב

כל הורה מכיר את השלב הזה שבו נמאס לו לנקות ולסדר את מה שממילא יתבלגן בעוד כמה דקות. אמא לארבעה ילדים עוררה סערה ברשת לאחר שצילמה את ביתה המבולגן לאחר שעברו לא פחות מארבעה ימים שהוא לא נוקה או סודר. התמונות קשות לצפייה.

ברי ג'יימס, בעלת החשבון @themessymama4 בטיקטוק, פרסמה את הסרטון במהלך סוף השבוע, וכעת יש לו יותר מ-10 מיליון צפיות. בסרטון נראה הבית כשהוא הפוך לחלוטין, כלים נערמו בכיור וצעצועים מפוזרים על הרצפה. "אני יודעת שאני הולכת לקבל ביקורת על זה, אני פשוט יודעת את זה", אמרה האם.

@themessymama4

I will block those who are mean. this is to keep me accountable not for views.

♬ original sound - Bri James

"זה מה שקורה כאשר לשני מבוגרים עצלנים באמת יש ארבעה ילדים שלא מנקים אחרי עצמם כי - כן, זה בלאגן", אמרה, "ארבעה ימים, חברים. לא עשיתי כלים ולא אספתי דברים כבר ארבעה ימים, וככה הבית שלי נראה... זה לא מלוכלך, זה פשוט מבולגן, בסדר? וכך, זה מה שאני הולכת לעשות היום", הוסיפה.

ג'יימס הוסיפה: "אני אחסום את אלה עם התגובות הרעות". עם זאת, יותר מ-41,000 משתמשים נהרו להעיר לה ולהביע את מחשבותיהם על איך הבית שלה נראה.

"אם זה לא מלוכלך אז אני לא יודע מה כן," הגיב אדם אחד. "כן אבל תחשבי על הילדים שלך ואיזו דוגמה את נותנת להם", אמר אחר. "אני פשוט לא מבין איך מישהו יכול לחיות ככה. זהו זה. אין ביקורת, פשוט לא מובן", אמר משתמש אחד. ג'יימס שנראה כי לקחה את הביקורות ללב, הגיבה: "אף פעם לא אמרתי שאני בסדר עם זה, רק אמרתי שזה קרה".

עם זאת, משתמשים רבים הגנו על האם והזדהו עם לוח הזמנים העמוס שלה. "חלק מכם צריכים להפעיל את החלק במוח שאחראי לאמפתיה", כתב מגיב אחד, "אתה לא יודע במה האדם הזה נלחם ביום יום". אחר כתב: "כולם כאן דרמטיים. זה לא כזה נורא. אני שמח שאת משתמשת בדרך הזו לנסות ולהניע את עצמך. גם אני צריך את המוטיבציה".

למרות, ואולי בגלל ההערות השליליות, ג'יימס פרסמה סרטון המשך שלה מסדרת את הבית כשילדיה אף הצטרפו לעזור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully