וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ילד בן 6 תועד מבצע את כל מטלות הבית בסרטון שמטריד הורים

13.1.2022 / 23:35

ילד בן 6 תועד קם מוקדם בבוקר ומגהץ לעצמו את הבגדים, מכין ארוחת בוקר, שוטף כלים, מטאטא ושוטף את הסלון, עושה כביסה ויוצא לבית הספר עם שקיות של זבל ביד. הורים מוטרדים מהחינוך הנוקשה שקיבל הילד, בעוד אחרים בטוחים שהסרטון לא אמין ונועד לשווק בתים חכמים

ילד בן 6 מכין לעצמו ארוחת בוקר ומנקה אחריו/@shopping666

סרטון של ילד בן 6 מבצע את כל מטלות הבית לפני שהוא יוצא לבית הספר מעורר הרבה רעש ברשת, בעיקר בקרב הורים החוששים לרווחת הילד. בסרטון טיקטוק שצבר מיליוני צפיות, ילד בן 6 מדגים את שגרת הבוקר הלא סטנדרטית שלו, החל מהרגע שהוא מתעורר ב-6 בבוקר לבד, על ידי השעון המעורר שלו, ועד שהוא יוצא לבית הספר כשהבית מבריק ומסודר. בשעות הבוקר, בהן מרבית הילדים עדיין ישנים, הילדון הזה מגהץ את בגדיו, מבשל לעצמו ארוחת בוקר, שוטף כלים, מכבס, מטאטא, שוטף וזורק את הזבל. רק כשהוא מסיים את כל מטלות הבית - וגם מרים לאמא שלו את הרגליים ומניח אותן באמבט עיסוי - הוא יוצא לבית הספר.

בסרטון שפורסם בחשבון הטיקטוק @Shopping666 נכתב בכותרת: "הילד שלי בן שש, והוא קם בשש בבוקר כל יום כדי לבשל לעצמו, לעשות את מטלות הבית וללכת לבית הספר". הסרטון נפתח כשהילד מתעורר להישמע השעון המעורר שלו, מדליק את התנור החשמלי החכם, בוחר את בגדיו ומגהץ אותם. את האבק שנאסף במגהץ החכם שלו הוא מרוקן אל הפח החכם שלו לפני שהוא ניגש להתלבש - לבד. לאחר מכן, הילד מניח שרפרף כדי שיוכל להגיע לכיור ולצחצח שיניים, שוב - לגמרי לבד, כשהוא משתמש במברשת שיניים חכמה שיושבת על הלסת שלו ומכסה את כל השיניים בבת אחת. לאחר מכן הוא פותח חבילה של ממחטות נייר, מכניס אותה למתקן (חכם, ניחשתם נכון), סוגר אותו ולוקח אחת כדי לנגב את פניו.

הסרטון ממשיך כשהילד ניגש אל מקרר המראה הגדול שלו, מוציא שתי ביצים, שולף חופן של גרגרים ומכניס אותם למכשיר חכם דמוי בלנדר לבישול. לאחר מכן הוא מרתיח את הביצים שלו ומניח את ארוחת הבוקר שלו - גיוזה, ביצים מבושלות ותה - על משטח טכנולוגי מחמם. כשהוא מסיים לאכול, הוא שוטף את הקערה ומכניס את הספל שלו למדיח כלים שולחני מתקדם. משם הוא ניגש לשירותים המרופדים שלו, מנקה אותם לאחר השימוש, מעביר על הדרך גם ניגוב על זכוכית האמבטיה, מניח שטיחון על הרצפה וניגש לעשות כביסה.

צפו בילד מבצע את כל מטלות הבית:

@shopping666 My baby is six years old, and he gets up at six every day to cook for himself, do housework and then go to school❤️??#GEICOGiveHappy #shopping666 ♬ original sound - Smarthome shopping

מטלות הבוקר לא נעצרות כאן. משם הוא חוזר לחדרו כדי לשאוב את המיטה שלו, מעביר גם טיטוא ושטיפה בסלון (וכן גם אלה מגיעים בגרסה חכמה) ולבסוף הוא עובר לטפל באמא שלו, כשהוא מסייע לה להכניס את הרגליים לאמבט עיסוי חכם. משם הוא סוף סוף מתארגן ליציאה, כשהוא מניח את נעלי הספורט שלו על מתקן ייבוש נעליים, מבריק את הסוליות ויוצא לדרכו לבית הספר בלי לשכוח להוריד בדרך גם את הזבל.

והנה עוד סרטון מאותו ערוץ בו ילדה בת 6 מתעוררת לבוקר של מטלות:

@shopping666

Record the six-year-old daughter after getting up#

♬ SUN GOES DOWN - Andreas Roehrig

על אף שברור לכולנו שמדובר בחשבון טיקטוק שמטרתו לשווק בתים חכמים, ברשת משתמשים רבים נותרו המומים מהעצמאות המרשימה שהפגין הילד, בעוד אחרים נרתעו מכך. "נראה שהוא כבר יכול לעזוב את הבית", כתב אחד בתגובה ואחר הוסיף: "הוא יותר בוגר ממני ואני בן 36". הורה אחר כתב: "אני אחליף איתך. הבן שלי בן ה-6 צועק עליי אם אני בטעות עובר מול הטלוויזיה".

אחרים דאגו שהילד קיבל חינוך נוקשה מדי מהוריו. "הוא ילד, הוא לא צריך לבצע את כל מטלות הבית. הוא צריך ליהנות מהילדות שלו", כתב אחד ואחר הוסיף: "האיש הקטן הזה לא צריך לשחק בחוץ עם חברים במקום?". צופה נוספת כתבה: "הוא לא נהנה מלהיות ילד. הוא יעשה את כל זה מספיק כשהוא יהיה מבוגר. לעזאזל, תרפו ממנו". "אמממ... מרשים אבל מדאיג... האם אני היחידה?" כתבה צופה נוספת ואחר הסכים: "זה נהדר והכל אבל הוא בן 6. הוא צריך להיות ילד ולא לדאוג למטלות הבית".

וחשבתם שמטלות הבית מסתיימות עם היציאה לבית הספר?

אחרים התרשמו מהטכנולוגיה הביתית החכמה שהוצגה בסרטון. "תשכחו מהילד. אפשר לדבר על הבית המטורף הזה מ-2078?". אחר כתב: "מוכן להחליף את הילד כדי לגור בבית כזה". שגרת הבוקר שלו גרמה לאחרים להרגיש רע עם עצמם. אחד כתב: "הילד הזה עשה יותר ביום אחד ממה שעשיתי כל השנה", בעוד אחר שאל: "כמה הוא עולה? חחח התעייפתי רק מלראות אותו עובד ככה". כמה משתמשים טענו שהסרטון לא אמין: "אין סיכוי שילד עושה את זה כל יום", כתב אחד ואחרת הוסיפה: "זה סרטון שנועד לשווק בתים חכמים. אל תדאגו לילד, אין בזה שום אמת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully