וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גינקולוגית מזהירה: "תפסיקו ללבוש תחתונית מדי יום. זה מסוכן"

9.1.2022 / 0:10

גינקולוגית הזהירה את 100 אלף העוקבות שלה בטיקטוק על הסכנות שבלבישת מגן תחתון מדי יום - ורבות הודו שלא ידעו על כך

גניקולוגית מסבירה על הסכנה שבמגן תחתון/@anniedeliversmd

הגינקולוגית אנני בנתה לעצמה קהל של כמעט 100 אלף עוקבים בטיקטוק (@anniedeliversmd) ולאחרונה ניצלה את הפלטפורמה כדי להזהיר נשים מפני שימוש תכוף במגן תחתון (תחתונית), כשרבות סיפרו בתגובות שלא ידעו על הסכנות שכרוכות בכך.

רופאת הנשים הסבירה בסרטון כי לבישת תחתונית לעיתים קרובות מדי עלולה לגרום לדלקת עור במגע - פריחה אדומה ומגרדת הנגרמת ממגע ישיר עם חומר מגרה. לדבריה היא נתקלת לעתים קרובות בנשים שמגיעות אליה עם גירוי בנרתיק - והיא מסבירה להן שלא מדובר בזיהום אלא בפריחה הנוצרת מהמגע הקבוע של העור בתחתונית.

"כשהן מסבירות שהן עושות את זה כי הן לא אוהבות את המגע של ההפרשות בתחתונים, אני ממליצה לשאת איתך שקית אטומה (זיפלוק) בתיק. כאשר את חשה בהפרשות - תחליפי תחתונים, אבל אל תשימי תחתונית", אמרה, "העור של הפות שלך לא אוהב אותן".

צפו בהסבר המלא שלה:

הסרטון של אנני צבר 11.4 מיליון צפיות ונשים רבות הודו שלא היו מודעות לכך וגם לא ידעו שיש כל כך הרבה נשים שלובשות תחתוניות מדי יום. אחת כתבה: "אני מזועזעת מכמות הנשים שלובשות תחתוניות כל יום!!! זה מטורף. פשוט נגבי את ההפרשה בנייר טואלט כשזה קורה". צופה נוספת כתבה: "לבישת תחבושות יומיות גורמת לך לייצר יותר הפרשות. תני לעצמך לנשום". אחרת הוסיפה: "נשים באמת שמות תחתונית כל יום? אני בדרך כלל שמה תחתונית יום לפני או יום אחרי המחזור שלי". לעומתן אחת מהצופות כתבה: "אני לובשת אותן כל יום ולא היו לי שום בעיות. זה לא 'עצוב' או מוזר, זה רק גורם לי להרגיש יותר בנוח. כל מקרה לגופו אני מניחה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully