וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטיפול במכון פדיקור הביא לקטיעת רגלה של אישה. ככה זה קרה

פדיקור הוא אחד מהטיפולים הכי פופולרים אצל נשים וגברים, אבל האם הוא מסוכן? טיפול כזה שנעשה בארה"ב הסתבך - מה שהוביל לקטיעת רגלה של אישה, שקיבלה לבסוף פיצוי כספי של כמעט שני מיליון דולר. מה בדיוק קרה שם?

לכאורה מדובר בטיפול פשוט ונפוץ, אבל מסתבר שגם הוא יכול להסתבך. אישה מפלורידה נאלצה לעבור קטיעת רגל בגלל זיהום חמור. הסיבה: טיפול פדיקור. כעת, שלוש שנים אחרי הקטיעה, היא קיבלה פיצוי של 1.75 מיליון דולר ממכון הציפורניים.

עובדת במכון Tammy's Nails 2 בטמפה פצעה את כף רגלה של קלרה שלמן במהלך פדיקור בספטמבר 2018, כך דיווח עיתון הטמפה ביי טיימס. החתך הזדהם, והזיהום התפשט במהירות בגופה, בין היתר בגלל שלשלמן הייתה מחלת עורקים היקפית חמורה, מצב הגורם להצרת כלי דם ולהפחתת זרימת הדם לגפיים.

שלמן, בת ה-55, איבדה גם את הבית שלה, לאחר שההוצאות הרפואיות כתוצאה מהקטיעה הכריעו אותה. היא נזקקה לעזרה בטיפול בעצמה ועכשיו היא גרה עם קרובי משפחה, כך ציטט העיתון את עורך הדין שלה, פול פולמר.

ממסמכי בית המשפט עולה כי ההסדר הושג ב-16 בדצמבר. המסמכים לא ציינו את סכום ההסדר, אך פולמר חשף את הסכום לטיימס. "היא הייתה המומה, בוכיה ומסוחררת, הכל בו זמנית".

מריחת לק אדום בפדיקור. ShutterStock
טיפול פשוט שהסתבך. אישה מורחת לק/ShutterStock

לפי התביעה שהוגשה במאי 2020, עובדת הסלון השתמשה בכלים ובציוד שהיו כל כך מלוכלכים שהם היוו סכנה ללקוחות, טענה שהעסק הכחיש בתחילה. בתביעה נטען שהחברה לא מילאה אחר המדיניות שלה, לא הכשירה את עובדיה כראוי והחזיקה את הציוד במצב ירוד.

עוד בוואלה!

הביטו בציפורניים שלכם, הן עשויות לגלות אם חליתם בקורונה

לכתבה המלאה

ממכון הציפורניים נטען בתשובה לתביעה, שהוגשה חודש לאחר מכן, כי שלמן היא האשמה כי לא פנתה מיד לטיפול רפואי או "נקטה מאמצים סבירים כדי למנוע התפתחות של זיהום". פולמר אמר שהוא והלקוחה שלו הופתעו מכך שהסלון הסכים להסדר המלא בגלל מחלת הרקע של שלמן. "היינו שמחים דם לפחות ממחצית ממה שקיבלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully