וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה מה שקורה כשטריליוני החיידקים בגוף שלכם יוצאים מאיזון

עודכן לאחרונה: 16.12.2021 / 9:53

בפרק החמישי של "תזונה על הפרק" גיל אבידור אלוני מארחת את הדיאטן גיא שלמון כדי להבין אילו חיידקים חיים בגוף שלנו, מהיכן הם מגיעים, וכמובן: מה הקשר ביניהם לבין המשקל שלנו. האזינו

על הגוף שלנו, בתוכו, ובעיקר במעי הגס, חיים טריליוני חיידקים. מדובר בכל כך הרבה חיידקים שמשקלם הכולל הוא בערך שני קילו. אצל כל אחד ואחת מאיתנו, הרכב ומגוון החיידקים נראה אחרת לגמרי, ממש כמו טביעת אצבע.

בפרק החמישי של הפודקאסט "תזונה על הפרק", גיל אבידור אלוני מארחת את גיא שלמון, דיאטן קליני וספורט, איש חינוך גופני ופיזיולוג מאמץ, במטרה להבין מי הם החיידקים האלה, מהיכן הם מגיעים, מה קורה כשהם יוצאים מאיזון, ומה הקשר ביניהם לבין המשקל שלנו.

חשוב לציין כי חיידקי המעיים משחקים תפקיד חשוב בהיותם "שומר הסף" של מערכת העיכול שלנו - הם מגנים על הגוף מפני פולשים זרים. בנוסף, הם אמונים על מגוון פעולות חיוניות כגון פירוק וספיגה של רכיבי מזון, יצירת ויטמינים, יצירת מוליכים עצביים, הפקת חומצות שומן קצרות שרשרת ועוד.

רק בשנים האחרונות אנחנו מתחילים להבין את חשיבותם והשפעתם של אותם החיידקים על הבריאות שלנו, וככל הנראה היא משמעותית הרבה יותר משאנו יכולים לדמיין.

האזינו לפרק המלא כדי ללמוד איך לחזק את החיידקים בגוף שלכם והאם תוספי פרוביוטיקה באמת עובדים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully