וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

3 מבחני זיכרון פשוטים שאפשר לעשות בסוף השבוע ובכלל

עודכן לאחרונה: 21.10.2021 / 11:53

אם גם אתם נמצאים בעשור הרביעי או החמישי לחייכם ומתחילים להרגיש שהזיכרון כבר לא מה שהיה, אנחנו ממליצים על המבחנים האלה שיבדקו די בוודאות אם אתם צריכים להתחיל לעשות תרגילים למוח

חמישה דברים שאולי לא ידעתם על המוח/מערכת "אסור לפספס"

הזיכרון שלנו הוא דבר מתעתע. לפעמים אנחנו יכולים לזכור סיפור שהתרחש לפני כמה עשורים, אבל לא מסוגלים לזכור את השם של האמא בגן החדש, אפילו שהיא אמרה לנו אותו אתמול. עם הגיל כמובן שהזיכרון רק הולך ונחלש, אבל יש כמה דברים מאוד פשוטים שאפשר לעשות כדי לחזק את המוח והזיכרון.

סוף השבוע הוא הזדמנות נהדרת לעשות כמה מבחנים מאוד פשוטים שיכולים להעיד אם הזיכרון שלכם טוב כמו שאתם חושבים או רע כמו שאתם בטוחים. תהנו!

מעט מאוד אנשים יצליחו לעבור את המבחן זה בלי אף טעות

המבחן הזה יבדוק את רמת הריכוז שלכם, את מהירות החשיבה שלכם ואת הזיכרון החזותי שלכם. נראה אם המוח שלכם יצליח לעמוד במבחן שרק אנשים אינטליגנטיים במיוחד מצליחים לסיים בלי אף טעות.

החידון שיקבע כמה טובים אתם בזיכרון לטווח קצר

איך הזיכרון לטווח קצר שלכם? בחנו זאת באמצעות החידון הקצר שלפניכם. הביטו היטב בתמונה הבאה, נסו לשנן כמה שיותר פרטים שמופיעים בה - ורק אחרי ששיננתם היטב, עברו לשלב השאלות ונסו לענות נכונה על כמה שיותר שאלות הקשורות לתמונה. אם אתם רוצים לקבל תוצאות מדויקות - אל תחזרו אחורה כדי להסתכל שוב על התמונה. נסו לפעול רק על פי הזיכרון שלכם.

רק אנשים עם זיכרון מושלם יעברו את המבחן הקשה הזה

רק אחוז קטן של אנשים בעולם מסוגלים לעבור את מבחן הזיכרון הזה. האם למוח שלכם יש את מה שנדרש? כל מה שאתם צריכים לעשות זה לעקוב אחרי ההוראות ותגלו.

חשוב לזכור כי היכולות החברתיות שלנו מבוססות על תפקוד הזיכרון: זיהוי פרצופים, זכירת שמות של אנשים, זיכרון מרומז וזיכרון של אינטראקציות קודמות. המרכיבים הללו משפיעים באופן ישיר על היכולות שלנו לבניית מערכות יחסים עם האנשים שמסביבנו ועל חיי חברה תקינים ובריאים. לכן - חשוב מאוד לשמור עליו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully