וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם אתם יכולים ליהנות מחיוך לבן ומושלם. ככה תעשו את זה

ד"ר בשאר חלילייה, בשיתוף zap doctors

עודכן לאחרונה: 23.7.2021 / 8:11

החידושים הרבים בתחום הלבנת שיניים וכן בתחום הטיפולים האסתטיים לשיקום הפה, מאפשרים לכם ליהנות מטיפולים ממוקדים להשגת תוצאות מדהימות - ולאורך זמן. שוחחנו עם רופא השיניים הד"ר בשאר חלילייה על מגוון האפשרויות

הדבר הראשון עליו מסתכלים כאשר רואים אותנו, הוא החיוך שלנו. משום כך, לכולנו חשוב לטפח את עצמנו, על מנת שהחיוך הזה יהיה יפה ככל האפשר (מצב שגורם לנו לחייך בפני עצמו). רבים הם האנשים שישפטו אותנו על בסיס מראה השיניים שלנו, ויסיקו לגבינו מסקנות בהתבסס על כך. זה אמנם שטחי ומוטעה לא פעם, אך זו המציאות בה אנו חיים.

משום כך, חשוב שנעשה כל שביכולתנו כדי שהשיניים שלנו ישדרו בריאות והצלחה. שוחחנו עם רופא השיניים והמומחה, ד"ר בשאר חלילייה, כדי ללמוד מה חדש בתחום האסתטיקה של חלל הפה, ולשמוע על פתרונות אפשריים לבעיות קיימות ונפוצות.

הלבנת שיניים

"התחום של הלבנת שיניים השתפר מאד בשנים האחרונות", אומר ד"ר חלילייה. "טיפול בהלבנת שיניים בקליניקה אצלי מתחיל קודם בניקוי אבנית, שחושף את הצבע הקיים של רקמת השן. לאחר הניקוי, אנו אומדים את הגוון הקיים, ומבינים לאן אנחנו רוצים להגיע בסוף התהליך. אחרי שמורחים חומר הלבנה, כבר בתוך רבע שעה בלבד, אנו רואים שהשיניים מקבלות גוון לבן יותר ב-8 דרגות לפחות".

ד"ר חלילייה מדגיש כי הוא משתמש ב-POLA OFFICE Kit PLUS, חומר הלבנה בטיחותי ויעיל עם 37% של הידרוגן פרוקסיד, שהוא החומר הפעיל במוצר (נשים בהיריון או ילדים מתחת לגיל 18 אינם יכולים לעשות הלבנה בשיטה זו)".

הלבנת שיניים. ShutterStock
כיום ניתן לשמר את התוצאה היפה לאורך זמן על ידי הלבנה ביתית. הלבנת שיניים/ShutterStock

"מה שחדש בתחום הוא הטיפול המשלים שעושים בבית", אומר ד"ר חלילייה, "התפיסה לגבי הלבנת שיניים, היא שמוטב שלא להרבות בכך, מחשש לפגיעה לטווח ארוך באמייל השן. כמו כן, טווח ההשפעה של טיפול הלבנת שיניים הוא מוגבל, בערך שנה עד שנה וחצי, אז מאבדות השיניים את הגוון הלבן שלהן".

עם זאת, הוא מוסיף כי "כיום ניתן לשמר את התוצאה היפה לאורך זמן, על ידי הלבנה ביתית: המטופל מקבל מזרק עם חומר שיש בו ריכוז נמוך יותר של חומר פעיל, והוא שם אותו על השיניים כל יום במשך שבועיים. כך האפקט המלבין נשאר לזמן ארוך יותר".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

האם יש דבר כזה חיוך מושלם? רופא שיניים מסביר

בשיתוף zap doctors

שיקום הפה

"כאשר אנו מדברים על שיקום הפה", אומר ד"ר חלילייה, "הכוונה היא להשחזה שעושים אחרי טיפול שורש או כאשר יש שן הרוסה: מקטינים את השן, ועליה שמים כתר. בעבר היו נוהגים לשים כתרי חרסינה, אולם כיום נהוג להשתמש בכתרי זירקוניה, שהם הרבה יותר איכותיים, ונותנים צבע טבעי ויפה. ניתן אף לשים כתר על גבי שתל אם צריך".

לדבריו, הטיפול שהוא ממליץ עליו לרוב למטופלים שלי הוא ציפוי למינייט וינירס: "במקום כתר, שמים ציפוי רק על המשטח הבוקאלי, החיצוני של השן, ציפוי מחרסינה או זירקוניה. ציפויים עמידים כמו כתר, אך הם נראים טוב יותר בפה, ואיתם באמת יוצאים עם חיוך מושלם ונוצץ".

ד"ר בשאר חלילייה - בעל מרפאה פרטית ומתקדמת ביישוב זרזיר בצפון. ד"ר חלייליה הינו רופא מוסמך בעל ניסיון המספקת מגוון שירותים וטיפולים מתקדמים לתושבי האזור כולו.

ד"ר בשאר חלילייה, בשיתוף zap doctors

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully