וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסלפי המושלם: הטיפולים הכי מבוקשים בעידן היופי

ד"ר חמודי שלבי, בשיתוף zap doctors

עודכן לאחרונה: 17.3.2021 / 11:34

בעידן בו כולנו מצלמים סלפי ורוצים לצאת בו הכי טוב, יש כאלה שמשתמשים בפילטרים וכאלה שבוחרים לעשות שינוי בעולם האמיתי. אילו טיפולים נחשבים כיום הכי פופולרים ומה מתאים לכל אחת?

קנדל ג'נר בצילום סלפי מראה. אינסטגרם, צילום מסך
רוצים לצאת הכי טוב. קנדל ג'נר בסלפי מראה/צילום מסך, אינסטגרם

אסתטיקת הפנים היא חלק בלתי נפרד מעידן הסלפי בו כולם מצלמים, ומעלים תמונות עצמיות לרשתות החברתיות. ההתנסות האישית עם צילום עצמי במגוון רחב של זוויות הביא למודעות גבוהה ביחס למראה החיצוני, כאשר אל תוך המשוואה הזאת נוסף עניין המסננים (הפילטרים), שכן כיום אנשים יכולים בלחיצת כפתור אחת להחליק קמטים, להבהיר שיניים, להגדיל עיניים, לצבוע שיער ולבצע כל טיפול יופי וירטואלי למען התמונה.

עם זאת, על אף הקלות הרבה בה כל אחד יכול לשנות את תמונתו הווירטואלית עלה גם הביקוש לטיפולים אסתטיים שונים לשינוי המראה הממשי. ד"ר חמודי שלבי, המפעיל מרפאת שיניים בשילוב מרפאה אסתטית בעפולה מרחיב בדבר הטכנולוגיות החדשות, שנכנסו לתחום, וכיצד אלו נותנות מענה לבעיות אסתטיות רווחות.

עידן הסלפי העלה את המודעות האסתטית, ואנשים רבים שואפים להיראות בדומה למסנן (הפילטר), שבחרו לתמונות שצילמו. אילו טיפולים אסתטיים מעניקים את אותו "אפקט פילטר" נחשק?

כדי לענות על השאלה, צריך להבין מה הפילטר "עושה" לתמונה: האם הוא מעניק ברק ללחיים? האם הוא מצר את הפנים, מרים את הלסת, מלכסן את העיניים? אם מדובר על מקרים אלו, הרי שכיום ניתן להיעזר בחומצה היאלורונית מסוגים שונים, בהתאמה ייעודית לכל אזור בפנים כדי לרענן את מראה הפנים ולשדרג אותו. החומצה ההיאלורונית פועלת על מרקם העור ומעשירה אותו, כך שהמראה המתקבל בדרך כלל רענן יותר, גוון העור בוהק וזוהר ומקרין חיוניות וחיות. לחומצה ההיאלורונית יש מספר יתרונות:

  • מדובר על טיפול קצר ובטוח בחומר, הקיים בגוף האדם רק בריכוז גבוה ביותר
  • החומצה ההיאלורונית מחזיקה מעמד עד שנה וחצי ממועד הטיפול
  • במקרים רבים היא מטפלת לא רק בקמטים וקמטוטים אלא מסייעת לקבלת עור בגוון בוהק יותר, המשדר בריאות ונעורים
  • ניתן לעבוד איתה בכל אזור הפנים: באזור הרקות כדי להקנות לעיניים מראה "פתוח" באזור שקעי העיניים כדי להקנות לפנים מראה רענן (שקע העין נוצר כתוצאה מהטלת "צל" אל האזור ששקע, לעיתים הוא מוחמר בשל כהויות, "להחליק" את קמטי שקעי הפה, שלעיתים מקנים מראה עייף וזקן, להדגיש את עצמות הלחיים, ואף להקנות לעיניים מראה חתולה באמצעות הרמת זווית הגבה ( טיפול הנקרא foxy eyes)
  • חומצה היאלורונית מסייעת במקרים רבים, כאשר מעוניינים לשנות את מראה האף, אך לא רוצים להתחייב לניתוח ולתוצאות קבועות, היא מתאימה גם לאחר ביצוע ניתוח אף, כאשר לא מרוצים מהתוצאה.
  • הטיפול מתאים לרוב האוכלוסייה, הן נשים והן גברים מבקשים לשפר את המראה החיצוני באמצעות הזרקת חומצה היאלורונית.
sheen-shitof

עוד בוואלה!

האם יש דבר כזה חיוך מושלם? רופא שיניים מסביר

בשיתוף zap doctors
שפתיים גדולות. ShutterStock
שפתיים קטנות אינן אהודות. שפתיים מלאות/ShutterStock

שפתיים קטנות אינן אהודות, ונשים רבות מעוניינות לעצב אותן מחדש באמצעות חומצה היאלורונית, האם החומר פותר את בעיית היובש, שבדרך כלל נלווה לשפתיים?

"כדי לטפל בבעיית יובש השפתיים אני נוהג להזריק למטופלות PRP, המעניק גוון ופותר את הבעיה. PRP הוא טיפול פלסמה קצר, המאופיין בהזרקת נוזל פלסמה עשיר בטסיות, שנלקחו מדמו של המטופל. נוזל הפלסמה מוזרק בכמות מדויקת לאזור השפתיים, ומסייע בריפוי פצעים, שיפור זרימת הדם באזור ואף תורם להתחדשות העור".

פלסמה לראש- פתרון למחוסרי שיער ולמתקרחים
באותו האופן שבו פועל נוזל הפלסמה על השפתיים, ישנו טיפול נוסף, שנועד לסייע במקרים של התקרחות, הטיפול מתאים לנשים ולגברים, ומבוסס על הזרקת נוזל הפלסמה לקרקפת.

"מטרת הטיפול היא לעורר את זקיקי השיער ולהביא להתחדשות צמיחת השיער באזור, באופן טבעי, ללא כדורים או תרופות. אני מציע טיפול זה לנשים, שסובלות מדילול בצמיחת השיער ולגברים, הסובלים מהתקרחות באזורים שונים בקרקפת. הרעיון העומד מאחורי הטיפול נוגע לאספקת הדם- אנחנו רוצים ליצור מצב, שיותר דם מגיע לאזור הקרקפת, כך השיער צומח שיער חזק יותר, התאים מתחדשים במהירות ותאים, המשתתפים בתהליך נשירת השיער חדלים לפעול. הטיפול עצמו נערך בסדרה של טיפול אחד עד שלושה, במרווחים של שלושה חודשים, במהלך התקופה הקרקפת עוברת תהליך של ריפוי, והתוצאה הסופית ניכרת לעין לאחר כשלושה חודשים מסיום הטיפול האחרון".

למה לי בוטוקס?
בוודאי תהיו מופתעים לגלות אך לרעלן, הנקרא בוטוליניום טוקסין יש מספר שימושים שונים, שמרחיבים את יכולותיו להרחיק "קמטים עקשניים" שנחרטו בפנים.

"בבוטוקס אנחנו מטפלים בעיקר בשליש העליון של הפנים, באזור המצח ובקמטי הבעה, שהתקבעו, בעיקר הקמטים המופיעים בין העיניים, ויוצרים הבעת פנים כועסת. נוסף על כף בוטוקס הוא פתרון טוב גם לקמטי המצח. אך בוטוקס הוא חומר, שכל מטרתו היא להחליש את השריר ולכן אנחנו נעזרים בו גם כטיפול אסתטי להרפיית שריר השפה העליונה במקרים בהם קיימת נסיגת חניכיים, ואלו נראות מבעד לפה בעת הדיבור או החיוך. במקרה זה הבוטוקס מייתר את הצורך לגשת לניתוח לתיקון מנח הלסת ועמיד למספר חודשים. אגב, יש לציין, שהבוטוקס כבר מזמן חרג מגבולות הפנים והיום פותרים באמצעותו גם בעיות רפואיות אחריות, הקשורות לצניחת רצפת האגן ועוד".

בוטוקס. ShutterStock
יכול להרחיק "קמטים עקשניים" שנחרטו בפנים. הזרקת בוטוקס/ShutterStock

לסיכום, כיום ישנם פתרונות אסתטיים רבים, המבוססים על הזרקות של חומרים טבעיים כמו פלסמה, הנלקחת מגוף המטופל וכן חומרים, שעברו בדיקות קליניות מחמירות כמו בוטוקס וחומצה היאלורונית, המסייעים בטיפוח מרקם העור ובטיפול בסימני הגיל.

"מטופלים רבים, המעוניינים לשפר את מראה השיניים, נפתחים לאפשרויות אחרות, שכן לאחר שיחס הפנים השתנה, והם זכו לחיוך חדש הם רוצים לשפר את החזות באופן כללי. לכן בחרתי במרפאתי לשלב טיפולים אסתטיים, הנשים על ידי רופאה כללית, שסיימה את הכשרתה בגרמניה יחד עם טיפולי שיניים, שנעשים על ידי. אני סובר שהשילוב בין שני רופאים מטפלים עם נקודת מבט שונה ותקשורת שוטפת מטיב עם המטופל. בזכות שיתוף הפעולה הזה, אני יכול לספק טיפולים בראיה רוחבית תוך שילוב של מכשור מתקדם, חומרי הזרקה איכותיים, מכשור טכנולוגי מוביל כמו מכשיר הפלזמו-ליפטינג, המסייע להבהרת העור ולהסרת כתמים

ד"ר חמודי שלבי משלב במרפאתו טיפולי שיניים מתקדמים וטיפולי אסתטיקה, משולבים בטכנולוגיה מתקדמת. לפרטים נוספים ולקביעת תורים, צרו קשר

ד"ר חמודי שלבי, בשיתוף zap doctors
  • עוד באותו נושא:
  • אסתטיקה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully