וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבות לעתיד שימו לב: תרגיל הרמת הבטן ההריונית שישמח כל אישה בהיריון

10.3.2021 / 23:44

אם תהיתם כיצד תוכלו להקל על לבת הזוג ההריונית שלכם בשלבי ההיריון המתקדמים -אולי שווה שתנסו לשאת חלק ממשקל ההיריון במשך כמה דקות ביום. הנה טריק פשוט ומהיר שנצפה כבר על ידי יותר מ-20 מיליון איש ועשה לפחות הריונית אחת מאוד מאושרת

תרגיל הרמת בטן הריונית/TikTok/daddynewb

גבר הדגים בסרטון טיקטוק שהפך לוויראלי תרגיל הרמת בטן הריונית שמקל לטענתו משמעותית על הלחץ והמשקל שנשים הריוניות נאלצות לשאת מדי יום בשלבי ההיריון המתקדמים. השיטה שלו - כולל תחושת ההקלה הניכרת את פניה של אשתו ההריונית - זיכה את הסרטון ביותר מ-3 מיליון לייקים. הבחור, המכונה בטיקטוק daddynewb, מדגים כיצד הוא נושא חלק ממשקל ההיריון של אשתו במשך כמה דקות ביום והאושר הניכר על פניה עודד גברים נוספים לאמץ את השיטה.

כך הוא עושה את זה:

בסרטון שנצפה כבר על ידי 24 מיליון איש, הוא נראה מניח את ידיו בעדינות מתחת לבטנה, מוודא שיש לו אחיזה טובה ומרים בזהירות את בטנה מעלה כדי שהוא יישא במשקל ההיריון במקום אשתו. הוא אומר בסרטון: "אם אתם רוצים לעשות משהו טוב עבור גברת היריונית, תרימו בעדינות את בטנה, אתם תחזיקו אולי 10-15 פאונד (4-7 ק"ג) ואז כשהיא מוכנה, תורידו אותה בעדינות חזרה למטה". הסרטון מסתיים כשהוא מחזיר את הבטן ההריונית חזרה למקומה ומוסיף: "אבל נשים, כשתרגישו את המשקל הזה שוב, אתן הולכות להתעצבן".

עוד באותו נושא

צפו: כך נראית בטן הריונית, רק מבפנים

לכתבה המלאה
תרגיל הרמת הבטן ההריונית שכל אישה בהיריון פשוט חייבת לנסות. TIKTOK@daddynewb, צילום מסך
תראו את תחושת ההקלה על פניה/צילום מסך, TIKTOK@daddynewb

הסרטון צבר כמעט 11 אלף תגובות, כשרבים מיהרו לאמץ את השיטה. אחד סיפר שניסה זאת עם אשתו ההיריונית וכתב: "וואו, מסכנה. הגב שלה. עכשיו הגב שלי כואב". אחר כתב: "לראות כיצד היא מיישרת את הגב שלה.... זו התחושה הכי טובה בעולם. יכולתי לראות את תחושת ההקלה על פניה".

אנשים נדהמו מגודל הבטן של האישה

@daddynewb

and no we're not going to have an abortion yall hurt my wifes feelings ##fyp ##NewYearNewMio ##pregnant ##parents ##parentsoftiktok ##husband ##dad ##family

♬ original sound - daddynewb

והסוף הטוב - הלידה עברה בהצלחה

  • עוד באותו נושא:
  • הריון
  • בטן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully