וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחות העלתה סרטון לטיקטוק שמזלזל בקורונה ופוטרה מעבודתה

אחות אונקולוגית בארה"ב העלתה סרטון בו כתבה על הפרות הנחיות בריאות שהיא ומשפחתה עושים ופוטרה בשל כך. הסרטון הפך ויראלי ורבים דרשו את פיטוריה

בווידאו: נאום ביידן בערב חג ההודיה על מחיר הקורונה/צילום: רויטרס

רבים כבר הזהירו שטיקטוק יכול להיות כלי מסוכן עבור ילדים, ועכשיו מסתבר שהוא לא פיקניק גם עבור מבוגרים. אחות אונקולוגית בבית חולים בסיילם, אורגון, הוצאה לחופשה מנהלתית לאחר שפרסמה סרטון בו היא צחקה על אלה שמתייחסים ברצינות לפרוטוקולי הבטיחות של COVID-19.

הקליפ הראה את האחות, שזוהתה כאשלי גרמס, לבושה מדים סניטריים וסטטוסקופ כשהיא מדקלמת דיאלוג מ"איך הגרינץ' גנב את חג המולד" של ד"ר סוס. למטה נכתב - "כאשר עמיתי לעבודה מגלים שאני עדיין נוסעת, לא עוטה מסיכה כשאני בחוץ ונותנת לילדים שלי ללכת לפליי דייטס".

הקליפ המקורי שפורס ביום שישיש האחרון באתר טיקטוק נמחק מאז. אמנדה בוצ'ר, אחות במתקן אחר, שילבה את הצילומים בסרטון תגובה של מעין "דואט" שעלה לרשת ביום שני אחר הצהריים, ובו נכתב: "דמייני איך זה להיות אחות אונקולוגית במהלך מגיפה ולהתרברב על אי נקיטת אמצעי זהירות".

@amandabutcher2

To each their own, but why would you brag about it to others? ??‍♀️ I guess we could ask Loveiskind05 #nurse #covid #health #pandemic #fyp #foryou

♬ original sound - Amanda Butcher

לאחר שהסרטון המקורי הפך ויראלי בסוף השבוע, הגיבו גורמי הבריאות של סיילם בהצהרה שמגנה את "ההתעלמות מחומרתה של מגיפת הקורונה ואת אדישותה של האחות כלפי ריחוק פיזי ועטיית מסיכה מחוץ לעבודה".

"האחות אינה מדברת בשם גורמי הבריאות של סיילם והיא הוצאה לחופשה מנהלית עד לחקירה", נמשכה ההצהרה, "אנו רוצים גם להבטיח כי הצהרה רשלנית זו אינה משקפת את עמדת המטפלים החרוצים והמסורים העובדים כאן".

ההצהרה, שפורסמה בעמוד הפייסבוק של מחלקת הבריאות של סיילם, גררה מאות תגובות - מרביתן שליליות. חלק מהמגיבים כתבו כי יש "לפטר אתה האחות ולקחת את כל הרישיונות שלה". אחרים כתבו כי "לא מגיע לה להיות אחות אם כל מה שהיא הולכת לעשות זה לסכן כמה מהאנשים הכי פגיעים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully