וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יש 3 דברים שמתיו מקונוהי פשוט לא מרשה לילדים שלו לעשות

לשחקן האמריקני ולאשתו יש שלושה ילדים מתוקים, וגם שלושה חוקים נוקשים מאוד לגבי מה אסור לעשות ולומר בבית שלהם, ולפחות אחד מהם יפתיע אתכם מאוד. תנסו את זה בבית?

מתיו מקונוהי ובני משפחתו. GettyImages
אבא אמיתי. מתיו מקונוהי ומשפחתו/GettyImages

אנחנו לא לוקחות בדרך כלל עצות הורות מסלבס, אבל ריאיון אחד של השחקן מתיו מקונוהי, שבו הוא שטח את פילוסופיית ההורות שלנו, גרם לנו לעצור ולהרהר (ואז להחליט שהוא מגזים).

מקונוהי - אב ללוי (12), וידה (10) וליווינגסטון (8) - התראיין לאחרונה לתכנית החדשה של אופרה ווינפרי ב-Apple TV +, וסיפר שם בין היתר על המשפחה שלו. הוא סיפר כי הוא ואשתו קמילה אלבס "דורשים כבוד ואמון בתוך את הבית". כדי לבסס את האמון והכבוד האלה, יש 3 דברים שאסור לעשות בבית משפחת מקונוהי.

"אנחנו לא מאפשרים לשקר בבית", אמר, "אתה לא יכול להגיד את המילה 'אני לא יכול', ואתה לא יכול להשתמש במילה 'שנאה'." הוא הוסיף כי שלושת הדברים האלה "יסבכו אותך בצרות גדולות בבית שלנו".

האם הייתם מיישמים חוקים כאלה בבית שלכם?

מתיו מקונוהי, אמו, אשתו ושלושת ילדיהם. GettyImages
קשה יש רק בלחם! משפחת מקונוהי/GettyImages

אנחנו סבורים שהם מוגזמים. אף הורה לא רוצה שהילד שלו ישקר באופן קבוע, אבל מדובר במיומנות טבעית שילדים משחקים איתה בגיל צעיר, ואם לא עושים ממנה דרמה גדולה מדי - היא עוברת. ולגבי שנאה ו"לא יכול" - אתם מכירים מישהו שלא שונא משהו? שלא אומר לפעמים שהוא לא יכול? בואו לא נדרוש מהילדים שלנו דברים שאנחנו לא מסוגלים לעמוד בהם.

ובכל זאת, אף שלא ניישם את הטיפים של השחקן האהוב בבית, והוא כנראה גם לא יצטרף לשורת הכותבים של וואלה! הורות בקרוב, הוא כנראה עושה משהו נכון, כי הילדים שלו מתוקים נורא. תראו:

View this post on Instagram

a beautiful alarm clock I had today

A post shared by Matthew McConaughey (@officiallymcconaughey) on

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully